Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feks når man oppdager at man har blitt gravid og gjort noe man ikke bør. Feks alkohol eller medisiner. Hvor sårbart er det så tidlig? Tok en tramadol mot smerter i ca uke 4(dagen etter fant jeg ut at jeg var gravid) Å er nå urolig over dette. Kan jeg ha økt risiko for spontanabort feks? 

Noen som vet? 

Anonymkode: 5fd6e...36c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så veldig.  Mange vet ikke at de er gravide på den tiden. 

Anonymkode: 4007e...f29

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ikke så veldig.  Mange vet ikke at de er gravide på den tiden. 

Anonymkode: 4007e...f29

Håper det stemmer. Bare leste ett sted at det ikke var bra spes tidlig i svangerskapet.. Så blir jo en tenker på det. Hva er "tidlig" liksom.. 

Skrevet

De første ukene lever fosteret av plommen fra egget. Ikke det du tar i deg. Går nok veldig bra 😊

• Hjerte 1
Skrevet
kaleidoskop skrev (3 minutter siden):

De første ukene lever fosteret av plommen fra egget. Ikke det du tar i deg. Går nok veldig bra 😊

Betyr det at mitt blod ikke påvirker foster så tidlig? 🤷‍♀️Fra hvilken uke påvirker man da? Helt grønn på dette jeg. 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Betyr det at mitt blod ikke påvirker foster så tidlig? 🤷‍♀️Fra hvilken uke påvirker man da? Helt grønn på dette jeg. 

Det vet jeg ikke. Heller ikke om det er kun egg eller en kombinasjon. 

Men jeg fant ikke ut at jeg var gravid før uke 13. Hadde fråtser i vin, spekemat,  oster mm, slike ting man bør holde seg unna som gravid. Fortalte dette til legen, og hun sa at det var sjeldent et problem pga dette med plommen. Så kanskje 3 mnd da?! 

Skrevet
kaleidoskop skrev (21 minutter siden):

Det vet jeg ikke. Heller ikke om det er kun egg eller en kombinasjon. 

Men jeg fant ikke ut at jeg var gravid før uke 13. Hadde fråtser i vin, spekemat,  oster mm, slike ting man bør holde seg unna som gravid. Fortalte dette til legen, og hun sa at det var sjeldent et problem pga dette med plommen. Så kanskje 3 mnd da?! 

Ok. Bare føler Tramadol er så mye verre😣 har også vært borti MA tidligere så mulig jeg er litt hysterisk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Feks når man oppdager at man har blitt gravid og gjort noe man ikke bør. Feks alkohol eller medisiner. Hvor sårbart er det så tidlig? Tok en tramadol mot smerter i ca uke 4(dagen etter fant jeg ut at jeg var gravid) Å er nå urolig over dette. Kan jeg ha økt risiko for spontanabort feks? 

Noen som vet? 

Jeg vet ikke, annet enn at det mest sannsynlig går fint. Jeg visste ikke jeg var gravid, og hadde tatt en grei dose atarax før natten. Jeg var helt kjørt dagen etter og var stuptrøtt. Trodde det var pga mensen skulle komme den dagen. 

Men gikk fint heldigvis ❤️

Anonymkode: 2063a...566

• Hjerte 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Altså, du er jo bare dust da! Du tok en tramadol ETTER at du fant ut at du var gravid. Jeg blir så oppgitt altså! Avhengig av dem? Tenker du å fortsette med dem fremover?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...