Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #1 Skrevet 23. november 2005 Jeg lurer på hva som er "normalt" å gjøre med sæd-søl etter samleie, når man er i ett fast forhold. Lar dere det bare renne ned i laknene, tørker dere det vekk eller løper dere på do og vasker dere? Høres kanskje litt rart ut, men jeg har ett utrolig vanskelig forhold til dette etter at en eks lærte meg at dette var "æsj" og var noe jeg måtte fjerne så fort som mulig. Så da lurte jeg på hva andre pleier å gjøre.
Gjest Aloha Skrevet 23. november 2005 #2 Skrevet 23. november 2005 Har enten dopapir i nærheten (eller han må hente) og tørker med engang, og så rett på do. Ikke noe pes det.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #3 Skrevet 23. november 2005 Pleier å ha litt papir i rekkevidde som vi tørker av med..Eller en hånduk. Om han har kommet inn i meg tar jeg en kjapp tur på toalette for å "skvise" ut resten slik at jeg slipper å få en overaskelse når jeg står opp Synes ikke det er noe spesielt deilig å våkne med størtna sæd i lakenet altså....
Fakse Skrevet 23. november 2005 #4 Skrevet 23. november 2005 Man bør uansett ta en tur på toalettet for å forebygge urinveisinfeksjon. Og da kan man jo tørke/vaske bort restene i samme slengen.
BMD Skrevet 23. november 2005 #5 Skrevet 23. november 2005 Vi passer på å ha et håndkle i nærheten også trøkker hun ut det grøvste. Ikkeno problem med renning på lakenet. Heldigvis er dama mi lite plaget med urinveisinfeksjoner, så dette med å stresse ut på do er unødvendig. 1
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #6 Skrevet 23. november 2005 Putter inn en bomullsdott. Det har vi alltid liggende i nattbordskuffen. Den stopper alt, og neste morgen ligger den i sengen et sted uten å ha satt flekker! 1
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #7 Skrevet 24. november 2005 Vi har en dorull i nærheten, som vi tørker med. Deretter går jeg på do og skviser ut resten. Har aldri hatt urinveisinfeksjon.
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2005 #8 Skrevet 24. november 2005 Vi har et håndkle rett på siden av senga. Etter alt har rent ut på det, går jeg på do. Men synes exen din det var ekkel? Det er jo hans egen guffe, jo :D
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2005 #9 Skrevet 24. november 2005 Jeg forstod det slik at hovedinnleggehaver var mann, jeg, men kanskje jeg misforstod.... Vi har alltid en stabel håndklær ved siden av sengen. Ikke noe problem
Gjest Milah Skrevet 24. november 2005 #11 Skrevet 24. november 2005 Har et hånkle eller noe papir ved senga, så går jeg på do!
Elze Skrevet 24. november 2005 #12 Skrevet 24. november 2005 Gjør ikke noe spesielt - synes ikke det er æsj.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #13 Skrevet 24. november 2005 Putter inn en bomullsdott. Det har vi alltid liggende i nattbordskuffen. Den stopper alt, og neste morgen ligger den i sengen et sted uten å ha satt flekker! ← Yuuuu! Hver sin måte 2
Gjest lurven Skrevet 24. november 2005 #14 Skrevet 24. november 2005 spruter det på dama jeg så kan hun vaske det av etterpå, eller hun tar det i munnen
Gjest Jalileh Skrevet 24. november 2005 #15 Skrevet 24. november 2005 tørker det vekk, eller går på do.
Gjest pølsepinne Skrevet 24. november 2005 #16 Skrevet 24. november 2005 Jeg later som ingenting og sovner med klatten inni. Det renner ikke ut før om morgenen ,likevel. Det er da ikke noe æsj med sæd fra friske menn.
Leo Skrevet 24. november 2005 #17 Skrevet 24. november 2005 Det er jo ikke noe ekkelt med sæd i seg selv, men det er ekkelt å ligge på en våt flekk. En eske Kleenex ved siden av sengen er løsningen! Må uansett vaske meg innen kort tid for å unngå sopp- og urinveisinfeksjoner.
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2005 #18 Skrevet 24. november 2005 Tar det i munnen eller går i dusjen etterpå 1
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2005 #19 Skrevet 25. november 2005 en eks lærte meg at dette var "æsj" og var noe jeg måtte fjerne så fort som mulig. ← Ditt søl - ditt ansvar hadde jeg sagt da. Forøvrig har jeg papir på nattbordet.
Malama Skrevet 25. november 2005 #20 Skrevet 25. november 2005 En håndduk på soverommet gjør nytten, så jeg slipper å sove på en våt fekk. Gå på do dersom det skjer ved leggetid er lite aktuelt, da vil jeg sove takk. Urinveisinfeksjon har jeg aldri fått av den grunn, så det går greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå