AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Del Skrevet 20. august 2022 Hei Jeg brukte kremen under øynene i noen måneder og da oppdaget jeg at jeg blir tørr under øyenene og litt hoven og rød av den kremen. Så tar jeg litt pause inni mellom. Slutter å bruke den og da blir rødhet...irritasjonen borte. Tar jeg kremen i bruk igjen så skjer det igjen. Flere som har opplevd dette? Hvorfor skjer det sånn? Anonymkode: 4e3a8...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 21. august 2022 #2 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei Jeg brukte kremen under øynene i noen måneder og da oppdaget jeg at jeg blir tørr under øyenene og litt hoven og rød av den kremen. Så tar jeg litt pause inni mellom. Slutter å bruke den og da blir rødhet...irritasjonen borte. Tar jeg kremen i bruk igjen så skjer det igjen. Flere som har opplevd dette? Hvorfor skjer det sånn? Anonymkode: 4e3a8...a98 Kanskje du ikke tåler den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 21. august 2022 #3 Del Skrevet 21. august 2022 (endret) Jeg har brukt den og har ikke opplevd å bli tørr eller hoven, men den skal jo liksom gjøre huden under øynene lysere og det merket jeg ikke noe til. Endret 21. august 2022 av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå