Gå til innhold

Pris for å fuge badegulv på nytt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt å pusse opp badet, evt bare bytte gulv, men nå som alle priser har gått opp tenker jeg å klare meg med det som er der i noen år til. Problemet er at fugene på gulvet er så grusomt stygge, så jeg skulle gjerne ha fått lagt nye fuger og evt noe med epoxy som er lettere å holde rent. Noen som aner hva det vil koste? Tipper gulvet er ca 6 kvm. 

Anonymkode: d94eb...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde tenkt å pusse opp badet, evt bare bytte gulv, men nå som alle priser har gått opp tenker jeg å klare meg med det som er der i noen år til. Problemet er at fugene på gulvet er så grusomt stygge, så jeg skulle gjerne ha fått lagt nye fuger og evt noe med epoxy som er lettere å holde rent. Noen som aner hva det vil koste? Tipper gulvet er ca 6 kvm. 

Å friske opp fuger er absolutt noe du fint kan gjøre selv (og det kommer fra meg som overhodet ikke er handy) 😊 litt fugemasse er ikke dyrt. 

Her er en guide på hvordan, tok bare den første på google, det finnes garantert mange andre guider :) https://www.megaflis.no/guider/flislegging/slik-fornyer-du-fugene

Anonymkode: 3e886...27c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det gjordet jeg nettopp. Fikk lagt nye fuger på baderomsgulvet. Betalte rundt 2500,- inkl. materiell og moms.

Badet mitt er ca. 5,7 kvm i grunnflate.

Jeg risset/skrapet opp de gamle fugene selv, for å spare tid å penger. Var fort gjort, da de ikke skulle fjernes helt, bare gjøres litt grovere slik at ny fugemasse fikk heftgrunn.

Kan absolutt anbefales.

Anonymkode: ad612...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...