AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Del Skrevet 20. august 2022 Jeg hadde tenkt å pusse opp badet, evt bare bytte gulv, men nå som alle priser har gått opp tenker jeg å klare meg med det som er der i noen år til. Problemet er at fugene på gulvet er så grusomt stygge, så jeg skulle gjerne ha fått lagt nye fuger og evt noe med epoxy som er lettere å holde rent. Noen som aner hva det vil koste? Tipper gulvet er ca 6 kvm. Anonymkode: d94eb...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #2 Del Skrevet 20. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg hadde tenkt å pusse opp badet, evt bare bytte gulv, men nå som alle priser har gått opp tenker jeg å klare meg med det som er der i noen år til. Problemet er at fugene på gulvet er så grusomt stygge, så jeg skulle gjerne ha fått lagt nye fuger og evt noe med epoxy som er lettere å holde rent. Noen som aner hva det vil koste? Tipper gulvet er ca 6 kvm. Anonymkode: d94eb...0c7 Å friske opp fuger er absolutt noe du fint kan gjøre selv (og det kommer fra meg som overhodet ikke er handy) 😊 litt fugemasse er ikke dyrt. Her er en guide på hvordan, tok bare den første på google, det finnes garantert mange andre guider https://www.megaflis.no/guider/flislegging/slik-fornyer-du-fugene Anonymkode: 3e886...27c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg hadde tenkt å pusse opp badet, evt bare bytte gulv, men nå som alle priser har gått opp tenker jeg å klare meg med det som er der i noen år til. Problemet er at fugene på gulvet er så grusomt stygge, så jeg skulle gjerne ha fått lagt nye fuger og evt noe med epoxy som er lettere å holde rent. Noen som aner hva det vil koste? Tipper gulvet er ca 6 kvm. Anonymkode: d94eb...0c7 Det gjordet jeg nettopp. Fikk lagt nye fuger på baderomsgulvet. Betalte rundt 2500,- inkl. materiell og moms. Badet mitt er ca. 5,7 kvm i grunnflate. Jeg risset/skrapet opp de gamle fugene selv, for å spare tid å penger. Var fort gjort, da de ikke skulle fjernes helt, bare gjøres litt grovere slik at ny fugemasse fikk heftgrunn. Kan absolutt anbefales. Anonymkode: ad612...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå