AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Skrevet 20. august 2022 Usj, kjenner jeg gruer meg litt. Skal i bursdagsfeiring i kveld til en veldig nær person. Er i uke 39, har masse vann i kroppen og er så tung og sliten at det føles som jeg må legge inn et helt årsverk bare for å sette meg på en stol og reise meg opp igjen. Jeg vet det er planlagt å gå fra et sted til et annet (ca 15 min), men jeg opplever det som en bragd de dagene jeg får med meg både bekken og hovne bein til postkassa og tilbake! Skjønner ikke hvordan jeg skal greie å henge på. Middagen er ikke før kl 21 og jeg er sikkert ikke hjemme igjen før nærmere 23-24 i kveld. Tror egentlig bare jeg trenger noen oppløftende ord og et klapp på skulderen 😫 Anonymkode: d131f...e66
Pølsevann Skrevet 20. august 2022 #2 Skrevet 20. august 2022 Du har lov til å avlyse! Hvis du er i så dårlig form, så kommer du ikke til å ha det noe hyggelig uansett. Om du ikke klarer å si «jeg orker ikke», så kan du ta en hvit løgn å si at du tror du kjenner at noe er på gang så du må holde deg hjemme i tilfelle fødselen starter.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #3 Skrevet 20. august 2022 Eg var på julebord to dager etter termin. Det var veldig kjekt, stor stas å treffe folk, og eg var trygt og godt heime igjen før klokka 21. Det var fint med ein liten luftetur, men jaggu slitsomt også! Du kan kanskje prøve en tur ut, og om du blir for sliten, så er det lov å ombestemme seg/gå tidlig. Dei aller aller fleste vil være rikelig imponert om du i det heile tatt dukker opp! Anonymkode: c0a8a...0e5 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #4 Skrevet 20. august 2022 Jeg har deltatt på middag ig dratt hjem når resten skal videre på byen. Du kan spørre om å låne en ekstra stol slik du kan heve beina, og gjerne be om å få sitte på hjørnet/lett plassert mtp hyppig wc, strekke på beina osv. Anonymkode: e3b63...cb9
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #5 Skrevet 20. august 2022 Det er lov og melde avbud, men hvis du vil være med - kan du være med på det første stedet og dra hjem når de forflytter seg? 🙂 Anonymkode: febc7...4a4 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #6 Skrevet 20. august 2022 Takk for gode tips og råd! Godt å se at flere har tatt seg en tur ut på vift tett opp mot termin! Nå sitter jeg her, pyntet, klar og ukomfortabel! 🙈 Får vel bare bite i det sure eplet og unnskylde meg om det blir for heftig - er jo sant som det nevnes lenger opp her, jeg bør få creds bare for oppmøtet! Anonymkode: d131f...e66 1 1
Curiousine Skrevet 20. august 2022 #7 Skrevet 20. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Usj, kjenner jeg gruer meg litt. Skal i bursdagsfeiring i kveld til en veldig nær person. Er i uke 39, har masse vann i kroppen og er så tung og sliten at det føles som jeg må legge inn et helt årsverk bare for å sette meg på en stol og reise meg opp igjen. Jeg vet det er planlagt å gå fra et sted til et annet (ca 15 min), men jeg opplever det som en bragd de dagene jeg får med meg både bekken og hovne bein til postkassa og tilbake! Skjønner ikke hvordan jeg skal greie å henge på. Middagen er ikke før kl 21 og jeg er sikkert ikke hjemme igjen før nærmere 23-24 i kveld. Tror egentlig bare jeg trenger noen oppløftende ord og et klapp på skulderen 😫 Anonymkode: d131f...e66 Du har fullt lov og avlyse siden du er så langt på vei. Eller bare vere med på deler av det. Synes du er kjempe flink om du bare er med på litt også 😊 Endret 20. august 2022 av Curiousine
Mamajune11 Skrevet 20. august 2022 #8 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Usj, kjenner jeg gruer meg litt. Skal i bursdagsfeiring i kveld til en veldig nær person. Er i uke 39, har masse vann i kroppen og er så tung og sliten at det føles som jeg må legge inn et helt årsverk bare for å sette meg på en stol og reise meg opp igjen. Jeg vet det er planlagt å gå fra et sted til et annet (ca 15 min), men jeg opplever det som en bragd de dagene jeg får med meg både bekken og hovne bein til postkassa og tilbake! Skjønner ikke hvordan jeg skal greie å henge på. Middagen er ikke før kl 21 og jeg er sikkert ikke hjemme igjen før nærmere 23-24 i kveld. Tror egentlig bare jeg trenger noen oppløftende ord og et klapp på skulderen 😫 Anonymkode: d131f...e66 Det der hadde jeg droppa! Og ALLE kvinner med barn skjønner godt hvorfor du ikke orka! 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #9 Skrevet 20. august 2022 Mamajune11 skrev (4 minutter siden): Det der hadde jeg droppa! Og ALLE kvinner med barn skjønner godt hvorfor du ikke orka! Ikke alle. 😇 Anonymkode: 47ffd...2b6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #11 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for gode tips og råd! Godt å se at flere har tatt seg en tur ut på vift tett opp mot termin! Nå sitter jeg her, pyntet, klar og ukomfortabel! 🙈 Får vel bare bite i det sure eplet og unnskylde meg om det blir for heftig - er jo sant som det nevnes lenger opp her, jeg bør få creds bare for oppmøtet! Anonymkode: d131f...e66 Det er jo ubehagelig og slitsomt, men for meg, også litt deilig og finne på noe, selv om det bare var en time. Godt for psyken Anonymkode: febc7...4a4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #12 Skrevet 21. august 2022 hvordan gikk det? ALLE ville hatt forståelse for avlysning eller kort kveld fra din side. Håper du hadde en hyggelig kveld:) Anonymkode: e1f44...23b
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #13 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvordan gikk det? ALLE ville hatt forståelse for avlysning eller kort kveld fra din side. Håper du hadde en hyggelig kveld:) Anonymkode: e1f44...23b Det gikk greit! Jubilanten hadde en hyggelig kveld, god stemning og god mat! Jeg tok taxi når vi skulle bytte sted og sa ifra etter hovedretten at det måtte klare seg for min del og folk var veldig forståelsesfulle 😊 Skal innrømme det var uendelig godt å komme hjem og få av både bh og strømpebukse 😂 Men det hjalp godt med en pep-talk fra dere damene her inne i bakhodet altså! Anonymkode: d131f...e66 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #14 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det gikk greit! Jubilanten hadde en hyggelig kveld, god stemning og god mat! Jeg tok taxi når vi skulle bytte sted og sa ifra etter hovedretten at det måtte klare seg for min del og folk var veldig forståelsesfulle 😊 Skal innrømme det var uendelig godt å komme hjem og få av både bh og strømpebukse 😂 Men det hjalp godt med en pep-talk fra dere damene her inne i bakhodet altså! Anonymkode: d131f...e66 Herlig! 🥰 Anonymkode: febc7...4a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå