Gå til innhold

Har du noen meninger som du holder for deg selv? Bortsett fra på KG.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan starte

1) Jeg ser på Surrogati som helt forkastelig. Det en form for moderne slaveri og det representerer det kvalme selvrealiseringsbehovet mange i vesten har. 

2) Alkohol gjør folk overfladiske. Nei jeg mener ikke et glas vin, eller 3.

Men et selskap som varer i noen timer blir etterhvert veldig kjedelig hvis folk ikke gir seg med drikkingen. Folk ler og fjoller uten at noe er morsomt. Det er tomt, intetsigende og depressivt. Jeg bare holder kjeft og spiller med. 

3) Folk er for opptatt av rasisme sammenlignet med annen type forskjellsbehandling. 

Det er flere typer mennesker som opplever forskjellsbehandling. Funksjonshemmede, annerledestenkende, fattige, narkomane osv. Men disse gruppene havner i bakgrunnen for rasismeanklager. Rasisme er selvfølgelig et problem i Norge også, men mye av det som påstås å være rasisme er Xenofobi. Det er veldig få mennesker i Norge som dømmer noen ut ifra hudfarge. Derimot er det mange som er negative til folk som har en annerledes kulturbakgrunn( noen ganger har de et poeng). Som regel er det bare reaksjonært tull og selvmotsigende. Men debatten blir kvalt av rasismefokuset. 

3) 

Vi bør akseptere doping innen toppidrett. 

Ja toppidrett er uansett ikke sunt og det er mye doping fra før. Istedenfor for at folk skal gå rundt med falske forhåpninger om hva de kan få til naturlig bør vi la dopere stå frem uten at de blir straffet. Det er deres valg. Og deres kropp.

Bare så det er sagt. Jeg støtter ikke doping, ikke bryt loven. 

4) Kameraføringen i mange fotballkamper er helt håpløs

De zoomer inn når spillerne løper ned til dødlinjen. Man mister oversikten over spillernes bevegelser. 

5) Nordmenn er sutrete når det gjelder strømpriser og renteoppgang. Vi har det mye lettere enn folk ute i Europa. Jeg er glad for at vår statsminister sier det som det er. Jonas og Erna vet bedre enn Rødt,SV og FRP.

Anonymkode: 2425d...20a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel egentlig bare en ting som jeg prøver å holde for meg selv og det er at jeg synes det er så patetisk å legge ut ALT på sosiale medier, slikt får jeg helt makk av. De fleste vet at jeg ikke liker slikt, er ikke en hemmelighet, men at jeg faktisk ser litt ned på de som har behov for å utlevere alt det vet nok ikke alle. 

Har feks en bekjent som hele tiden skal skryte av seg selv sånn uten å gjøre det og det er så flaut... Så har jeg ei som alltid legger ut bilder med undertekst #trist#ensom# osv, og så skal alle hjertene ramle inn mens hun takker, det er sånn annenhver uke. Uff nei, det er sååå kleint skulle ønske jeg kunne skru av slike oppdateringer... 

Kan ikke slette meg fra disse vervene heller når jeg er kontakt innenfor visse ting på barnas skole og har noe ansvar gjennom arbeid. 

Anonymkode: 77357...c90

Skrevet

Jeg føler nok på at jeg må holde de aller fleste av mine meninger for meg selv (bortsett på KG). Jeg er såpass sær person at å jeg syns å være og diskutere med de fleste er slitsomt da de nesten uten unntak har meninger jeg ikke er enig i, men jeg må likevel sitte og være enig fordi de vil ende opp med å tråkke på mine sære meninger.

Anonymkode: de0ba...a9c

Skrevet

Folk som bruker ordet woke ,er folk som egentlig ikke aksepterer minoriteter. Woke er bare et "morsomt" nytt ord de kan bruke.

Anonymkode: 2f8cc...3e4

Skrevet

Ja, at jeg ser ned på single mødre med utenlandsk barnefar, det er noe jeg aldri kunne sakt offentlig 🤷‍♀️

Anonymkode: 7431d...06f

• Liker 6
Skrevet

Nei, jeg et ganske direkte også irl

Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg hatt det? 
Jeg står da for mine meninger, uansett hvor lite politisk korrekte de er. 
Det at dere ikke tør å si meningene deres uten å være en anonym bruker på kvinneguiden er flaut. Lol

Skrevet

Ser ned på norske kvinner som får barn med menn som ikke er fra vestlige land. Syns de kvinnene er litt enkle. 

Syns røykere er åndssvake.

Anonymkode: 3ad4e...2d4

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

4) Kameraføringen i mange fotballkamper er helt håpløs

De zoomer inn når spillerne løper ned til dødlinjen. Man mister oversikten over spillernes bevegelser.

Hvorfor tør du ikke si dette til andre? Såfremt du ikke bor med en særdeles hissig kameramann så burde det være en uproblematisk mening. Jeg kan ikke tenke at andre bryr seg.

Forøvrig så kan jeg være enig med deg i at det er en del sutring over fillesaker i Norge. Men der er jeg og mine nærmeste ganske enige.

Endret av NymeriaRhoynar
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ja, at jeg ser ned på single mødre med utenlandsk barnefar, det er noe jeg aldri kunne sakt offentlig 🤷‍♀️

Hvorfor? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hvorfor se ned på dem? 

Skrevet

At hijab på småjenter er et psykologisk overgrep hvor de blir tvunget inn i roller de ikke har kapasistet til å forstå. Hjernvasking og seksualisering av barn på sitt verste.

Anonymkode: 6a057...935

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Norsk husmannskost er gross. Indisk mat er godt. Norwegian ost og gulost i Norge smaker ingenting. Marsipan er gross. 17 Mai er bare slitsomt. Å gifte seg er teit og barnslig. 

Skrevet

Litt forsiktig med at jeg mener at folk har ett sinnsykt forhold til både menneskeverd og dyreverd. Lei av at folk hujser opp "tragedier" om dette, spesielt når det er hyklerisk/biased som å gjøre subjektivt forskjell på dyrearter.

Anonymkode: 87d13...87d

Skrevet

Jeg mener faktisk at Donald Trump var en ufattelig mye bedre president i USA enn Joe Biden noen gang kommer til å bli. :tommelopp: 

Anonymkode: 8e369...51d

• Liker 2
Skrevet

At jeg har null sympati for narkomane, eller de som skader seg eller dør som følge av ekstremsport. 

Anonymkode: 6b94d...00e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...