AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Del Skrevet 20. august 2022 Hvor lang tid tok det før du ble gravid? Anonymkode: e60e4...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #2 Del Skrevet 20. august 2022 2-3 år. Gikk ned i vekt, og da løsnet det. Var 15-20 kg for tjukk før. Anonymkode: 5ba86...a38 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #3 Del Skrevet 20. august 2022 Ingenting feil på hverken meg eller mannen. Vi har 1 barn, unnfanget på naturligvis i første pp. Prøvde på nr 2 12 prøveperioder, før vi ble utredet. Ingenting feil på noen av oss. Valgte å ta ivf privat, for spesielt jeg var veldig utålmodig. Ble gravid på første forsøket/3 innsett og er nå i uke 17. Anonymkode: db366...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #4 Del Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ingenting feil på hverken meg eller mannen. Vi har 1 barn, unnfanget på naturligvis i første pp. Prøvde på nr 2 12 prøveperioder, før vi ble utredet. Ingenting feil på noen av oss. Valgte å ta ivf privat, for spesielt jeg var veldig utålmodig. Ble gravid på første forsøket/3 innsett og er nå i uke 17. Anonymkode: db366...3b6 Gratulerer❤️ Anonymkode: e60e4...004 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #5 Del Skrevet 20. august 2022 Med førstemann tok det 6mnd, å nå har jeg blitt gravid fordi vi var uforsiktig flere dager før EL. Absolutt ønsket men et stort sjokk kan du si. Samboer har aldri tatt fertilitetssjekk, vi skulle til å ta det rett etter vi ble gravide med første. Ser ut til at ting fungerer da 😂 Anonymkode: 39c40...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #6 Del Skrevet 22. august 2022 Ikke brukt beskyttelse i 3 år. Etter undersøkelse hvor det ikke ble funnet noe galt med noen av oss, kom førstemann på første IVF forsøk. Nå har vi gått nye 3 år uten å bli gravid igjen, og venter på fryseforsøk. Anonymkode: 260f9...b69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå