AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Skrevet 20. august 2022 Jeg lurer på hvor mye man skal tolerere i datingfasen. Dater en kar jeg liker veldig godt, og vi har det veldig hyggelig sammen. Snakker mye utenom møtene våre og har møttes 6 ganger. Vi er av den generasjonen hvor Snapchat er mye brukt, og jeg klarte å se topplisten hans - der var jeg på nest siste plass, og resten var bare andre jenter, til tross for så mye kontakt vi har. Dermed har han tydeligvis kontakt med en rekke jenter samtidig som vi dater. Er det innafor da vi enda ikke har definert noe, eller er dette rødt flagg? Selv om vi ikke direkte har innrømmet følelser føler jeg det er ganske åpenbart at vi begge føler noe. Og dette er jo kun snakk om Snapchat, hva om han til og med møter disse jentene.. Tanker? Bør det være greit så lenge vi ikke har definert at det er oss? Anonymkode: 134db...983
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #2 Skrevet 20. august 2022 Jeg gjør det samme og er kvinne, synes det er innafor til man er enige om å bli ekslusive Anonymkode: 7e10b...f65 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #3 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gjør det samme og er kvinne, synes det er innafor til man er enige om å bli ekslusive Anonymkode: 7e10b...f65 Hvorfor egentlig? Hvis man liker en person godt nok blir man gjerne naturlig eksklusiv av seg selv Anonymkode: 4accf...9e3 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #4 Skrevet 20. august 2022 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor egentlig? Hvis man liker en person godt nok blir man gjerne naturlig eksklusiv av seg selv Anonymkode: 4accf...9e3 man vet ikke hva den andre tenker heller. Om den andre part ikke er interessert, så er det synd å skrinlegge alle andre dates Anonymkode: 74ea7...e70 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #5 Skrevet 20. august 2022 Finn ut hvor dere står før dere utvikler forholdet noe mer. Usikkerhet tærer mer på forholdet dere imellom enn det gjør godt. Det er enkelte å avslutte noe nå enn når det er dype følelser mm. involvert. Anonymkode: 967f9...3dc
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #6 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor egentlig? Hvis man liker en person godt nok blir man gjerne naturlig eksklusiv av seg selv Anonymkode: 4accf...9e3 Ja det blir man av seg selv, men det utvikles gjerne over tid. Vi datet begge flere da vi møttes. Var egentlig ikke opplagt at det skulle bli oss. Det tok tid, og jeg (kvinnen) var tregest angående å utvikle følelser. Det skjedde likevel, og nå har vi vært gift i mange år. Anonymkode: 790ad...55c
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #7 Skrevet 20. august 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg gjør det samme og er kvinne, synes det er innafor til man er enige om å bli ekslusive Anonymkode: 7e10b...f65 Da blir vel spørsmålet: Hvor raskt blir du enig om å være eksplusiv? Trådstarter har gått på 6 dater med fyren. Hadde jeg gått på 6 dater hadde jeg tatt det som en selvfølge at han ikke datet andre. Anonymkode: 0228b...978 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #8 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da blir vel spørsmålet: Hvor raskt blir du enig om å være eksplusiv? Trådstarter har gått på 6 dater med fyren. Hadde jeg gått på 6 dater hadde jeg tatt det som en selvfølge at han ikke datet andre. Anonymkode: 0228b...978 Og her skapes problemene og frustrasjon. En kommuniserer ikke, men bare antar det ene, eller det andre og blir skuffa fordi den andre ikke er tankeleser. Anonymkode: 77b7c...626 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #9 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Da blir vel spørsmålet: Hvor raskt blir du enig om å være eksplusiv? Trådstarter har gått på 6 dater med fyren. Hadde jeg gått på 6 dater hadde jeg tatt det som en selvfølge at han ikke datet andre. Anonymkode: 0228b...978 Det kommer an på, men man snakker om det. Jeg har vært på 2-3 dater med rundt 5 stk, liker ingen av de godt nok til å avslutte med de andre, men kjenner de ikke godt nok enda heller. Jeg er selvfølgelig ærlig, så de vet om det Anonymkode: 7e10b...f65
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #10 Skrevet 20. august 2022 48 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lurer på hvor mye man skal tolerere i datingfasen. Dater en kar jeg liker veldig godt, og vi har det veldig hyggelig sammen. Snakker mye utenom møtene våre og har møttes 6 ganger. Vi er av den generasjonen hvor Snapchat er mye brukt, og jeg klarte å se topplisten hans - der var jeg på nest siste plass, og resten var bare andre jenter, til tross for så mye kontakt vi har. Dermed har han tydeligvis kontakt med en rekke jenter samtidig som vi dater. Er det innafor da vi enda ikke har definert noe, eller er dette rødt flagg? Selv om vi ikke direkte har innrømmet følelser føler jeg det er ganske åpenbart at vi begge føler noe. Og dette er jo kun snakk om Snapchat, hva om han til og med møter disse jentene.. Tanker? Bør det være greit så lenge vi ikke har definert at det er oss? Anonymkode: 134db.. Jeg og mannen har vært kjærester i 11 år, gift i 7 år. 2 barn. De fleste på topp listen på hans snap er jenter/damer. Han må virkelig få lov til å være venn med andre damer enn bare meg. Og har absolutt null problemer med det. Å kontrollere hans venner og omgangskrets gidder jeg ikke å bruke tid på. Anonymkode: b6e4d...b50
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #11 Skrevet 20. august 2022 39 minutter siden, AnonymBruker said: Da blir vel spørsmålet: Hvor raskt blir du enig om å være eksplusiv? Trådstarter har gått på 6 dater med fyren. Hadde jeg gått på 6 dater hadde jeg tatt det som en selvfølge at han ikke datet andre. Anonymkode: 0228b...978 Dater han andre fordi han har andre damer på topp listen på snap? Eller har han mange dame venner?? En snap liste sier absolutt ingen ting om hvem man dater, hvem man er gift med, hvem man ligger med.... Anonymkode: b6e4d...b50
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #12 Skrevet 20. august 2022 Eneste grunnen til at du er muggen er fordi du lå nederst på den lista. Dette føyer seg jo i rekken over idiotiske ting kvinner her får mentale utfordringer av pga snapscore. Det neste er vel at du begynner å føre statistikk og monitorere den. Anonymkode: c280c...d36
MacadamiaNut Skrevet 20. august 2022 #13 Skrevet 20. august 2022 Jeg ville styrt LANGT unna menn med venninner og menn som multidater. Men det er bare meg💁🏻♀️ Ingen andre enn deg kan fortelle deg hva DU skal finne deg i og hva DU trenger for å føle deg bra. Legger ved en link; https://mainlinecounselingpartners.com/dating-checklist/ Du kan gjerne skrive ned din egen liste og bli enig med deg selv i hvilke punkter du bare ikke viker fra, og hvilke du kan leve med😊
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #14 Skrevet 20. august 2022 Jeg dater en mann, vi har møttes fire ganger og prater sammen hver dag. Men... Jeg snakker også med en annen mann. Som jeg ikke har møtt enda. Og jeg kunne ikke tenkt meg og pratet med noen flere, og ihvertfall ikke møtt flere enn en. Jeg har faktisk litt dårlig samvittighet for at jeg snakker med to stk samtidig. Jeg fatter ikke hvordan andre klarer å holde på med så mange flere. Jeg har ikke fått følelser for noen enda, men tenker at hvis det skulle blitt seriøst så er det en uting å holde på med mange flere. Hvis man virkelig liker en person så vier man sin oppmerksomhet mot denne ene personen. Noe annet ville vel vært unaturlig og litt rart. Anonymkode: ab88d...8d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå