Gå til innhold

Styling til boligsalg. Fint eller stygt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fint med en striesekk stappet inn i en bilderamme?

Screenshot_20220820-150126.jpg

Anonymkode: b90c1...be5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det var skikkelig stygt. 

Fargepaletten i hele rommet der er jo fint nok det, og striesekk passer forsåvidt inn i temaet.

Men ikke på den måten. Det ser litt sånn stappa og tvunget sammen ut, det er noe stressende og krampaktig med det, som en kamp som skjer. Det er bare dårlig feng shui (i mangel på bedre ord, jeg kjøper ikke hele den filosofien, men noen poeng er det i den).

Den henger også på feil sted, for langt til den ene siden og nesten nede i hodet på den som sover der. Får jo nesten følelsen av at det er et stort hull i veggen eller annet som må skjules akkurat der, siden den er så malplassert.

Det er i tillegg nok tekstil i rommet allerede med sengetøyet. For mye tekstil gjør at det føles støvete og tungt.

Man burde heller ikke ha bilder over sengehodet, du skal hverken ha rot eller skarpe kanter over hodet ditt når du skal sove.

Nei, noen her trodde de hadde en fiks ide, men den funker ikke i det hele tatt. Terningkast 1.

Anonymkode: 6c052...df6

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei, det var skikkelig stygt. 

Fargepaletten i hele rommet der er jo fint nok det, og striesekk passer forsåvidt inn i temaet.

Men ikke på den måten. Det ser litt sånn stappa og tvunget sammen ut, det er noe stressende og krampaktig med det, som en kamp som skjer. Det er bare dårlig feng shui (i mangel på bedre ord, jeg kjøper ikke hele den filosofien, men noen poeng er det i den).

Den henger også på feil sted, for langt til den ene siden og nesten nede i hodet på den som sover der. Får jo nesten følelsen av at det er et stort hull i veggen eller annet som må skjules akkurat der, siden den er så malplassert.

Det er i tillegg nok tekstil i rommet allerede med sengetøyet. For mye tekstil gjør at det føles støvete og tungt.

Man burde heller ikke ha bilder over sengehodet, du skal hverken ha rot eller skarpe kanter over hodet ditt når du skal sove.

Nei, noen her trodde de hadde en fiks ide, men den funker ikke i det hele tatt. Terningkast 1.

Anonymkode: 6c052...df6

Det er i stuen over sofaen, ikke soverom og over sengen.

Enig i at denne stylingen er rotete, men har sett mye verre styling der duken ligger i en skrukk halvveis nedrevet.

Ikke alle boligstylister som har peiling.

Ts

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Det var grusomt stygt.

Skrevet

Det der var skikkelig stygt! 

• Liker 4
Skrevet

Det var bare merkelig. Enda mer merkelig er teksten til bildet. 

Anonymkode: 5619f...80e

• Liker 5
Skrevet

Striesekk. Jeg hadde snudd i døra. En striesekk kan ha lus.

Anonymkode: 340bc...b6a

• Liker 2
Skrevet

Er det en bolig i Bergen? For det er der jeg har sett de merkeligste styling før salg, mulig de kaller det «kreativt». Men grusomt er det.

Anonymkode: c4d80...3e3

• Liker 2
Skrevet

Å, herre 🫣

Skrevet

Jeg overser alt sånt når jeg vurderer. 

• Liker 1
Skrevet

Så dumt 😂😂

Anonymkode: 05138...5e3

Skrevet
visp skrev (Akkurat nå):

Jeg overser alt sånt når jeg vurderer. 

Enig, innreder ikke sånn selv, men klarer å se bort fra biler osv på veggene

Anonymkode: 6efab...67a

• Liker 1
Gjest glassfiberepoxy
Skrevet

Det der ser ut som noen har laget en kopp med Kakao, melk, litt sukker. Rørt En gang om, å kasta en klump med Lakris oppi. Er nesten så jeg lukter det nå.

Skrevet (endret)

Det irriterte meg mer at den var så malplassert og ikke sentrert eller noe over sofaen. Fargetemaet passet med resten av rommet, men nei, den rotete og skjevt malplasserte rammen med striesekk som tøyt ut, var ikke riktig. Tror mange som har sett annonsen har fått ledd litt av den. Kanskje spurt på visning hvem som har stylet boligen før salg, og så notert seg navnet som "skal aldri bruke den stylisten selv" bak øret.

Men jeg klarer å se forbi hva som henger på veggene og løsøre når jeg sjekker om en bolig er interessant, da. Man kjøper uansett ikke dekoren og stylingen, men boligen.

Endret av Million
Skrevet

ikke pent

Anonymkode: 5b54f...448

• Liker 1
Skrevet

Rart noen lar seg lure av sånt🙄

Anonymkode: 5fe19...327

• Liker 1
Skrevet

Helt grusomt

Anonymkode: 03120...5c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2022 den 18.06):

Er det en bolig i Bergen? For det er der jeg har sett de merkeligste styling før salg, mulig de kaller det «kreativt». Men grusomt er det.

Anonymkode: c4d80...3e3

Jepp det er Bæærgen

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...