AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Del Skrevet 20. august 2022 Kjøpte den på Europris og det stod at den skulle suge til seg støv og dyrehår, men den røyter og forflytter egentlig bare støv rundt omkring. Finnes det bedre støvkoster? Anonymkode: c391f...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #2 Del Skrevet 20. august 2022 Du må lade den, sånn at den blir statisk eller noe, runke den noen ganger liksom før fu bruker den 😂 Anonymkode: bdfe9...4c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #3 Del Skrevet 20. august 2022 Gni den mot en søppelpose så den blir statisk Anonymkode: 28a03...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #4 Del Skrevet 20. august 2022 "Swiffer Duster" er dyrere, men ganske ok å bruke. Kjøpes bl.a. på Meny. Anonymkode: 6b13b...8ef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #5 Del Skrevet 20. august 2022 Bruker slik jeg, og den er helt topp. Anonymkode: 9c95d...36b 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 20. august 2022 #6 Del Skrevet 20. august 2022 Denne fra Swiffer (her vist inni pakken den selges i) er god. Den suger til seg støvet og holder på det. Bare å suse over under støvtørkingen, går lett som en lek. Man må kjøpe sånn refillpakke av og til da, men det er det verdt når det er så enkelt. Bare å ta av "dusteren" og kaste den i søpla når den er grå av støv, og sette på en ny. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #7 Del Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Swiffer Duster" er dyrere, men ganske ok å bruke. Kjøpes bl.a. på Meny. Anonymkode: 6b13b...8ef Mye billigere på normal og akkurat samme type😀 Anonymkode: 9c95d...36b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #8 Del Skrevet 20. august 2022 Takk for tips.👌 Ts Anonymkode: c391f...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #9 Del Skrevet 20. august 2022 Har også Swiffer duster og den er helt genial. Bare å kaste den når den er grå av støv, men man beholder håndtaket og bare setter på en ny. Anonymkode: fb9df...cb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #10 Del Skrevet 20. august 2022 Swiffer Duster eller sånne med mikrofiber som man får på Normal eller Dollastore... De du har bilder av suger ikke til seg støvet, bare virvler det opp, uansett hvor statiske de blir. Anonymkode: 19dc5...1cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 20. august 2022 #11 Del Skrevet 20. august 2022 Inspirert av dagens tråd om støv og Swiffer, fant jeg frem Swifferkosten min og gikk over leiligheten! Lenge siden sist *kremt* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #12 Del Skrevet 20. august 2022 Million skrev (1 minutt siden): Inspirert av dagens tråd om støv og Swiffer, fant jeg frem Swifferkosten min og gikk over leiligheten! Lenge siden sist *kremt* Men åh så deilig å få det gjort 😁 må få meg en sånn igjen.... Anonymkode: bdfe9...4c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå