Gå til innhold

Hva gjør at en dame er deilig?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

spiller egentlig ingen rolle hvor "deilig" noen mener at man er, hvis man ikke duger til noe særlig i sengen.  

Anonymkode: 54053...579

Og det var temaet i denne tråden?

Anonymkode: f8a54...8db

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

spiller egentlig ingen rolle hvor "deilig" noen mener at man er, hvis man ikke duger til noe særlig i sengen.  

For min del synes jeg ikke dette er spesielt relevant, ser heller ikke helt hva som skal gjøre ei dame "god i senga". Det er uansett jeg som gjør all "jobben", det som betyr noe i denne sammenhengen er jo hvor deilig hun er

Anonymkode: 21ff2...c8a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 13.54):

🙏

Anonymkode: b5173...f24

🤮 EWW

Et ansikt som er inviterende og en personlighet som følger med det ansiktet.

Anonymkode: 3704e...5e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 16.48):

En slipper unna med små pupper og bra rumpe. Store pupper og fraværende rumpe derimot. Men dette virker til å være en sjeldenhet. De hører ofte litt sammen.  

Anonymkode: 986ce...621

Enn store pupper og bra rumpe/slanke faste lår, men litt magefett? 

Anonymkode: 2674c...e7b

Skrevet
On 8/20/2022 at 2:02 PM, AnonymBruker said:

Manglet bare at AT skal bli den store helten på KVINNEGUIDEN nå. Han er en kvinnehatende tulling, og en hver som tilber han, bør være evig single/gå uten sex for evig.

Anonymkode: 4b0c9...f4b

Han hater ikke kvinner. For en absurd påstand. Tør påstå han elsker alt ved en kvinne fra nakken og ned.

Anonymkode: 2db27...faf

Skrevet
On 8/22/2022 at 2:16 PM, AnonymBruker said:

Hvor deilig en dame er reflekterer ofte hvor stor grad av nytelse man får av henne i senga. Når det gjelder hva som er viktig på damer er det utelukkende kropp. Kroppen forvitrer dessverre fra 20-årene og oppover, og krever mer og mer vedlikeholde for å se bra ut. 

Det er langt bedre å ligge med noen som er megadigg men bob bob i senga. Da nyter man det at man ligger med noen som er digg. Det er det som er poenget. Ligge med noen som er overvektig eller fæl fordi de «er gode i senga» er jo helt poengløst. Nok av digge damer som er god nok i senga til at man ikke trenger å forringe kvalitet.

Anonymkode: 2994b...32e

• 1 måned senere...
Skrevet

Stram kropp med faste former, sunt og velstelt hud, hår, tenner og negler, ikke overdreven sminke og klær fra superkul.no, humor og lekenhet. Plusspoeng for egne hobbyer og ambisjoner og evnen til å gjennomføre samt generell omsorg for andre rundt seg.

Anonymkode: 8f82a...8cc

• Liker 1
Skrevet

Hva gjør en dame deilig? At hun har hjerne og er kåt.

Anonymkode: 960f5...d46

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.8.2022 den 9.23):

Hvor deilig en dame er reflekterer ofte hvor stor grad av nytelse man får av henne i senga. Når det gjelder hva som er viktig på damer er det utelukkende kropp. Kroppen forvitrer dessverre fra 20-årene og oppover, og krever mer og mer vedlikeholde for å se bra ut. 

Det er langt bedre å ligge med noen som er megadigg men bob bob i senga. Da nyter man det at man ligger med noen som er digg. Det er det som er poenget. Ligge med noen som er overvektig eller fæl fordi de «er gode i senga» er jo helt poengløst. Nok av digge damer som er god nok i senga til at man ikke trenger å forringe kvalitet.

Anonymkode: 2994b...32e

For deg ja, men du virker jo litt enkel!  Det å ha den fysiske og psykiske nærheten sammen er jo avgjørende. Ellers blir elskoven bare en mekanisk greie for de aller fleste. Derfor er en lubben kvinne som man passer sammen med, blir glad i og er god å elske noe mange faktisk foretrekker foran det motsatte, i alle fall i et seriøst forhold. Og de fleste er jo akkurat der.

Anonymkode: 8c7f8...165

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Hva jeg mener%

høyde er ikke så viktig. Vekta må passe til høyden du har. Hengebuk med illeluktende sår er uaktuelt. 
naturlig sminket er penest.

skulderlangt hår. Brunette eller blond spiller ingen rolle. Bare ikke punk farger og skalla på en side. Ingen persinger og store tatoveringer. Liten søt tatto kan være sjarmerende.
må være flink med personlig hygiene.

Empatisk og sosial . Liker tørr humor. 
liker trening og friluftsliv aktiviteter. Glad i dyr. 

Anonymkode: 671c2...f93

• Liker 1
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Puls, 3 hull som hun villig bruker. Stor rompe/lår/hofter og gjerne en rund og god mage. Chubby er nice. 155-160 høy. Brunt krøllete langt hår.

Pent smil, utstråling, god latter og litt sjenanse. Orker ikke brautende damer med for mye selvtillit som ‘tar’ et rom.

At hun blir, og responderer på kåthet.

Svenging av sats er selve toppen på kransekaka. Da har vi checket av alt.

Anonymkode: e8bb4...a58

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 13.34):

Hva gjør en dame deilig? Kom gjerne med eksempler på høyde/vekt, bmi, hår, sminke, ansiktsform, utdannelse, alder og personlighet. 

hilsen en dame på 35 år som er i forhold, og blir kalt deilig av samboeren (men han er vel litt inhabil??)

Anonymkode: 0ba42...1fe

Klær gjør faktisk mye for at kvinner skal være deilig. Ei pen dame som ikke kan å kle seg ser mye mindre deilig ut enn ei mindre pen ei som kan å kle seg.

Anonymkode: ac17b...646

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 13.34):

Hva gjør en dame deilig? Kom gjerne med eksempler på høyde/vekt, bmi, hår, sminke, ansiktsform, utdannelse, alder og personlighet. 

hilsen en dame på 35 år som er i forhold, og blir kalt deilig av samboeren (men han er vel litt inhabil??)

Anonymkode: 0ba42...1fe

I min alder så holder det om dama har egne tenner.

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det noen med flott, glødende hud, og passe slank og fast i fisken. Stort sett yngre damer (tidlig 20-årene) jeg syns er deilige, ellers er det mange pene og flotte damer der ute, men deilig er noe annet i mitt hode.

Anonymkode: df37b...b08

AnonymBruker
Skrevet

Deilig kan beskrive så mye, men har ingen ting med ferdigheter i senga å gjøre. Det jeg først og fremst tenker på er at hun er myk og varm. Ikke overvektig, men at hun har glatt mykt hår, myke kinn, myke pupper, myke lår, myk mage, myke former altså. Og kanskje aller viktigst, at hun har ei skikkelig våt fitte som dufter og smaker deilig kjønn. Alt dette er typisk for hva jeg legger i å beskrive en kvinne som deilig. Altså en kvinne du har lyst til å kose med hele tiden.

Anonymkode: 47195...7ff

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
IntrovertDeluxe skrev (På 20.8.2022 den 14.19):

Flere synes jeg er deilig nå enn da jeg var super tynn og slank.

så felles nevner er det nok ikke

AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 13.59):

Dette synes jeg er rart. Hele livet har jeg vært litt chubby, i perioder rent ut feit, men de menn jeg har vært i forhold med, har ikke fått nok av meg. De sa hele tiden hvor deilig jeg var, ønsket sex tidlig og seint, og da forholdet tok slutt ønsket de meg tilbake - alle som en. Det er meg en gåte, så ikke ikke-feit som jeg er.

Anonymkode: 4b0c9...f4b

Jeg leste ikke disse før jeg svarte. Men de bekrefter bare det jeg skrev 🥲

Anonymkode: 47195...7ff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 14.36):

🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 86de9...167

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 13.37):

Individuelt hva en person synes er deilig. Ikke-feit er vel en felles nevner. 

Anonymkode: 5e00e...ca1

Jeg skjønner ikke hvorfor noen alltid må dra den her.
Ja- ALLE i hele verden synes feite folk er kvalme og ekle...
Altså kom igjen! Det er absolutt ingen felles nevner at ingen synes feite folk er deilige. Det er det mange som synes; men de tørr kanskje ikke si det pga holdninger som din. Nei jeg er ikke feit, og nei jeg sier ikke at kraftig overvekt er sunt blablabla. men det er en sammensatt problematikk for mange. Mange har det grisevanskelig med seg selv,så skal det sitte noen i andre enden og alltid si samme type dritt som deg. Nr.1 er det ikke sant. og nr.2 er ikke feite folk mindre verdt. slutt og generaliser og snakk for deg selv i stedet.

Anonymkode: f20e1...157

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
On 3/19/2024 at 2:36 PM, AnonymBruker said:

Oioi, jeg lo mer enn jeg burde...😂😂

Anonymkode: 812fb...a81

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Oioi, jeg lo mer enn jeg burde...😂😂

Anonymkode: 812fb...a81

Tena Lady?

Anonymkode: 9a57b...8c6

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...