Gå til innhold

Hva gjør at en dame er deilig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør en dame deilig? Kom gjerne med eksempler på høyde/vekt, bmi, hår, sminke, ansiktsform, utdannelse, alder og personlighet. 

hilsen en dame på 35 år som er i forhold, og blir kalt deilig av samboeren (men han er vel litt inhabil??)

Anonymkode: 0ba42...1fe

Skrevet

Individuelt hva en person synes er deilig. Ikke-feit er vel en felles nevner. 

Anonymkode: 5e00e...ca1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er det ingen oppskrift på, folk har forskjellig smak. Det viktige her er at din partner synes du er deilig? 

Anonymkode: b532a...4e7

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Selvtillit. Det gjør en dame deilig. Hun ser deg inni øynene, 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Deilig med store, myke bryster, en rund, myk mage, formfulle lår og rumpe. Deilig med et sjarmerende vesen, et godt smil og god humor. En som er seg selv, avslappet og naturlig. 

Anonymkode: 6b4a2...f78

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Neppe. At det er individuelt er jeg enig i, men ingenting er universalt. 

Anonymkode: 6b4a2...f78

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Helene skrev (4 minutter siden):

Selvtillit. Det gjør en dame deilig. Hun ser deg inni øynene, 

Enig. Det og utdanning. Jeg har inntrykk av at kvinner med høyere utdanning er langt mer populære blant menn enn kvinner uten. Det går både på utdanning og det du skrev, selvtillit.

Anonymkode: 6eb27...e92

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er det som gjør en dame deilig: stor rumpe/lår, slank mage, små/store pupper, ansikt 5-10/10

Anonymkode: b5173...f24

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Det og utdanning. Jeg har inntrykk av at kvinner med høyere utdanning er langt mer populære blant menn enn kvinner uten. Det går både på utdanning og det du skrev, selvtillit.

Anonymkode: 6eb27...e92

Vrøvl. En pen jente som jobber på Mcdonalds kan gifte seg med en høyt utdannet milliardær. En pen mann som som jobber på mcdonalds kan bare glemme å få samme privilegier.

Anonymkode: 7c7f0...d38

• Liker 3
Skrevet

🙏

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dette synes jeg er rart. Hele livet har jeg vært litt chubby, i perioder rent ut feit, men de menn jeg har vært i forhold med, har ikke fått nok av meg. De sa hele tiden hvor deilig jeg var, ønsket sex tidlig og seint, og da forholdet tok slutt ønsket de meg tilbake - alle som en. Det er meg en gåte, så ikke ikke-feit som jeg er.

Anonymkode: 4b0c9...f4b

• Liker 6
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

🙏

Manglet bare at AT skal bli den store helten på KVINNEGUIDEN nå. Han er en kvinnehatende tulling, og en hver som tilber han, bør være evig single/gå uten sex for evig.

Anonymkode: 4b0c9...f4b

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Deilig med et sjarmerende vesen, et godt smil og god humor. En som er seg selv, avslappet og naturlig. 

Viktigere enn det meste synes jeg.  Ingenting slår en erotisk og sensuell utstråling, da kan hun gjerne være f... så mye eldre. Det trumfer det meste.   👍

Anonymkode: d4f31...18b

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Flere synes jeg er deilig nå enn da jeg var super tynn og slank.

så felles nevner er det nok ikke

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva gjør en dame deilig? Kom gjerne med eksempler på høyde/vekt, bmi, hår, sminke, ansiktsform, utdannelse, alder og personlighet. 

hilsen en dame på 35 år som er i forhold, og blir kalt deilig av samboeren (men han er vel litt inhabil??)

Anonymkode: 0ba42...1fe

For meg: runde hofter, stor/trent rumpe, smal midje, kvinnelige former sunn, feminin, åpen, leken, naturlig,  ikke oversminket, 20-30, lavere enn meg, tar selg selv lite høytidelig, humor, smilende, ærlig og lojal.  👌

Anonymkode: 986ce...621

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
1 hour ago, IntrovertDeluxe said:

Flere synes jeg er deilig nå enn da jeg var super tynn og slank.

så felles nevner er det nok ikke

Kan vel ha noe med andre ting å gjøre. Hjelper ikke være slank om man ikke er trent eller kroppen er kvapsete. 

54 minutter siden, AnonymBruker said:

For meg: runde hofter, stor/trent rumpe, smal midje, kvinnelige former sunn, feminin, åpen, leken, naturlig,  ikke oversminket, 20-30, lavere enn meg, tar selg selv lite høytidelig, humor, smilende, ærlig og lojal.  👌

Som jeg skulle sagt det selv. Veltrent kropp med fokus på bra rumpe er det viktigste. Max alder helst under 30, ellers er det liten sjangs for at kroppen er bra uansett.

Anonymkode: 2994b...32e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kan vel ha noe med andre ting å gjøre. Hjelper ikke være slank om man ikke er trent eller kroppen er kvapsete. 

Som jeg skulle sagt det selv. Veltrent kropp med fokus på bra rumpe er det viktigste. Max alder helst under 30, ellers er det liten sjangs for at kroppen er bra uansett.

Anonymkode: 2994b...32e

En slipper unna med små pupper og bra rumpe. Store pupper og fraværende rumpe derimot. Men dette virker til å være en sjeldenhet. De hører ofte litt sammen.  

Skrevet

Ikke feit, ikke høy, forholdsvis ung. Sunt og glatt hår som ikke er kort. Stram hud uten masse flekker og misfarging.

Men man kan ha det helt fint uten å være deilig. Har aldri blitt kalt deilig av noen og har da ikke dødd av den grunn.

Anonymkode: 21ff2...c8a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

🙏

Fått med deg at legen Wassim Zahid advarte om akkruat denne mannen fordi han har ett forferdelig kvinnesyn som ikke er sunt for 5 øre. Var en snutt jeg så på tik tok da.. nå vet jeg ikke hvor vettug denne legen er men han virker nå alright i hvertfall. 

Anonymkode: 269ef...f19

• Liker 5
Skrevet

spiller egentlig ingen rolle hvor "deilig" noen mener at man er, hvis man ikke duger til noe særlig i sengen.  

Anonymkode: 54053...579

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...