AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Skrevet 20. august 2022 Vel, som overskriften sier, er jeg en meget utålmodig sjel. Slik har det dessverre vært hele tiden. Jeg har ADHD og jeg har vel alltid antatt at dette, sammen med en ganske ustabil barndom har gjort at jeg er som jeg er. Jeg har tidligere flyttet mye ( også barndom), byttet ofte yrker/interesse/forhold osv. Nå har jeg blitt noe mer stabil, hatt samme partner snart 10 år( gift også, og trives supert med ham) men denne flyttingen tar på. Vi har bodd stort sett to år på samme sted, og så blir jeg helt miserabel og vi ender med å flytte. ( Etter vi solgte huset vårt for mange år siden har vi kun leid) Hva kan jeg gjøre med dette? Har gått mye i terapi som ikke hjelper. Medisiner er utprøvd.. Skal jeg bare godta at jeg er sånn? Og stakkars mannen min som er SÅ motsatt.. Han blir jo alltid med, sier han gjør alt han kan for meg med glede, men jeg tenker jo på ham... Det at jeg aldri kan få røtter er veldig slitsomt. Hva gjør man så...? Nå tenker jeg utlandet kan være en ide, siden alt er så dyrt her og vi har inntekt nok til å kunne gjøre det... Men er det så lurt 🤔 Uff disse tankene sliter en helt ut! Hver gang de kommer blir jeg deprimert og bare vil sove vekk dagene... Men om det skjer noe ( i starten holder det å ommøblere) så er jeg energisk osv. Wtf is wrong with me?! Anonymkode: 7548c...ccc 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ingen? 😥 Anonymkode: 7548c...ccc Det er litt vanskeleg å forstå om du meiner at flyttinga er slitsam eller at den ikkje er det? (Sidan eg oppfattar begge deler i innlegget ditt( Anonymkode: abd34...51c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå