AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Skrevet 20. august 2022 Dere som dater noen fast, hvor mye penger bruker dere på fornøyelser og uteliv i mnd? Hilsen en som bekymrer seg litt for økte renter og utgifter, og har en date som er vant med mye moro på byen. Anonymkode: 34430...9db
regnbuebarn Skrevet 20. august 2022 #2 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dere som dater noen fast, hvor mye penger bruker dere på fornøyelser og uteliv i mnd? Hilsen en som bekymrer seg litt for økte renter og utgifter, og har en date som er vant med mye moro på byen. Anonymkode: 34430...9db Lite. Her går det i bål og turer. Brukte noen kr sist, da var det arrangert tur. På neste date går det nok litt mer, da har vi leid en sliten hytte, det billigste vi kunne finne. Vi vurderte telt, men værmeldingen er ikke helt med oss. 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #3 Skrevet 20. august 2022 Er ute og spiser en gang per helg kanskje, går fort et par tusen der per gang. Så blir det jo litt take-away og kanskje en konsert eller kino et par helger per måned. Så jeg ville kanskje "spart" 12k pr. mnd. hvis jeg ikke datet. Men synes det er verdt det, da jeg har grei inntekt og det er stusselig å bare være alene. Mann I 40-åra. Anonymkode: 3a63a...3f7 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 Bruker? Skjønner at jeg er vant med billige dater, for jeg skjønte ikke problemstillinga. Anonymkode: 4a034...7f8 1
Gjest Suzanne Skrevet 21. august 2022 #5 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Dere som dater noen fast, hvor mye penger bruker dere på fornøyelser og uteliv i mnd? Hilsen en som bekymrer seg litt for økte renter og utgifter, og har en date som er vant med mye moro på byen. Anonymkode: 34430...9db De faste mennene jeg dater betaler for meg også. Jeg er 40+ og egentlig ikke så interessert i dating. Har et lite knippe single menn som ber meg på date, og en sjelden gang passer det for oss begge. Jeg er på date maks 5x i året, er alenemor, og selv om jeg jobber, tjener datene mer enn meg. I min lille dating- verden er det full åpenhet, godt planlagte møter og vi kjenner hverandre godt nok.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #6 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er ute og spiser en gang per helg kanskje, går fort et par tusen der per gang. Så blir det jo litt take-away og kanskje en konsert eller kino et par helger per måned. Så jeg ville kanskje "spart" 12k pr. mnd. hvis jeg ikke datet. Men synes det er verdt det, da jeg har grei inntekt og det er stusselig å bare være alene. Mann I 40-åra. Anonymkode: 3a63a...3f7 Du betaler alt skjønner jeg? Anonymkode: 91f9f...11d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #7 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du betaler alt skjønner jeg? Anonymkode: 91f9f...11d Jupp, inntektsforskjellen mellom meg og hun jeg for tiden dater er relativt stor, så jeg har ingen problemer med å betale for begge. Anonymkode: 3a63a...3f7
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #8 Skrevet 21. august 2022 Koster fort 3-4 000 per gang. Barnevakt, betale overnatting m.v. Pluss antrekk, frisør og make up. Når han betaler overnatting er det halvparten. Anonymkode: fcd31...7de
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #9 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Koster fort 3-4 000 per gang. Barnevakt, betale overnatting m.v. Pluss antrekk, frisør og make up. Når han betaler overnatting er det halvparten. Anonymkode: fcd31...7de Overnatting? Frisør? Makeup? Antrekk? Hvorfor overnatter dere ikke i egen bolig? Du har vel utgifter til sminke, hårklipp og klær uansett om du er på date? Anonymkode: 4a034...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #10 Skrevet 22. august 2022 Går vel kanskje en tusenlapp ekstra i måneden. Vi er ute å spiser 1-2 ganger i måneden. Ellers så var jeg mer på byen som helt singel, mens vi nå ofte koser oss med film hjemme i sofaen. Vi har jevn økonomi, og betaler omtrent like mye når vi er ute. Anonymkode: ae8d0...525
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå