Gå til innhold

Venninne av typen min sendte han melding klokken 00:30 for å treffes, selv om hun vet at han har dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier. Har ikke tatt opp det med typen min enda, men så meldingen på hans tlf. Han har ikke svart henne da det står «rapporter som uønsket». Jeg synes ikke det er greit at det er slik at andre damer kontakter han midt på natten for å møtes. Hva f. Hadde dere reagert eller overreagerer jeg? 

Anonymkode: 03242...28f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan da vel ikke styre når folk sender han melding.

Anonymkode: 84ebf...a20

• Liker 18
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Det er da ikke typen din sin feil at hun sender melding så sent, men han kan gi henne beskjed om å ikke sende melding om natten. 

Skrevet

Hva er egentlig problemet? Er du redd for at han er utro eller kan bli det? Tillit er grunnsteinen i et forhold. Så om du ikke stoler på ham bør du jo vurdere om du skal bli eller gå.

Hvem og når folk sender melding partneren meldinger kan du ikke styre. Kanskje var du også invitert til hva det enn var venninnen inviterte til.

Anonymkode: 40bb8...4a1

• Liker 2
Skrevet

Neinei. Jeg har aldri møtt hun før. Problemet er at han ikke sa i fra til meg før jeg sa det, og han blokka ikke nr hennes heller. Er ikke fan av sånn. Jeg har aldri blitt kontakta av mine «kompiser» klokka 00 på natta for å møtes. Vi kommer fra et land der venner av motsatte kjønn ikke er vanlig, og jeg setter ikke pris på det  

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva er egentlig problemet? Er du redd for at han er utro eller kan bli det? Tillit er grunnsteinen i et forhold. Så om du ikke stoler på ham bør du jo vurdere om du skal bli eller gå.

Hvem og når folk sender melding partneren meldinger kan du ikke styre. Kanskje var du også invitert til hva det enn var venninnen inviterte til.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Neinei. Jeg har aldri møtt hun før. Problemet er at han ikke sa i fra til meg før jeg sa det, og han blokka ikke nr hennes heller. Er ikke fan av sånn. Jeg har aldri blitt kontakta av mine «kompiser» klokka 00 på natta for å møtes. Vi kommer fra et land der venner av motsatte kjønn ikke er vanlig, og jeg setter ikke pris på det  

Hvorfor skulle han ha fortalt deg at han fikk melding av henne? Hva har du med det å gjøre?

• Liker 14
Skrevet

Hvilket land er det? Jeg er kvinne og har mannlige venner fra Midt-Østen, India og Tunisia. De har alle venner av begge kjønn. Vi kan kontakte hverandre til alle døgnets tider til tross for at vi er i faste forhold alle sammen. Det handler ikke om land, men om personlighet og interesser.

• Liker 3
Skrevet

Ehm, hvorfor er hun et problem? Kanskje hun trengte å prate om noe vanskelig?

Anonymkode: ac483...933

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For å si det sånn - det kommer helt an på om du overreagerer. I min verden er det disse tingene som gjelder;

1. Har han ligget med henne?

2. Er han skeptisk til at du blir kjent med henne?

3. Er hun skeptisk til å bli kjent med deg?

4. Skjuler han kontakten for deg?

5. Unngår han å snakke om henne?

6. Ble han kjent med henne etter deg?

7. Har han vært interessert i henne?

Hvis svaret er «JA» på mer enn 1 punkt, ville jeg ansett han som en player.

Jeg velger bevisst menn uten behov for å ha masse «venninner», nettopp pga sånne ting.

• Liker 2
Skrevet

Du overreagerer. Folk har forskjellig døgnrytme. For henne er gjerne ikke 00:30 sent. 

At du mener han skal blokkere nr hennes er bare ekstremt kontrollerende av deg. Høres mer ut som du trenger jobbe med egen usikkerhet. 

stakkars mann. 

Anonymkode: 40b86...052

• Liker 3
Skrevet

Hva er egentlig forskjellen på om en venninne sender mld om å treffes til en kompis i forhold kl 00.30 og kl 12.30? 

Anonymkode: 3ba9a...530

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 10.36):

Han kan da vel ikke styre når folk sender han melding.

Dette er feil. En ting er hvis det står om liv og død og ting er akutt, da kan man sikkert finne på å sende mld midt på svartenatta(men hvorfor sende mld om det er akutt, ring heller). Normale folk sender ikke andre mld midt på natta og ber om å møtes med mindre det er noen de er veldig close med og de vet at vedkommende er våken på den tiden/vant til å snakke med eller møte vedkommende på sånne tidspunkt. Utenom det vet folk flest at andre mennesker ofte ligger å sover og er utilgjengelig på den tiden av døgnet. 

Denne venninna har nok snakket en del med typen din 

Anonymkode: 6bc25...3cd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 10.31):

Som overskriften sier. Har ikke tatt opp det med typen min enda, men så meldingen på hans tlf. Han har ikke svart henne da det står «rapporter som uønsket». Jeg synes ikke det er greit at det er slik at andre damer kontakter han midt på natten for å møtes. Hva f. Hadde dere reagert eller overreagerer jeg? 

Ring henne! Makan, jeg hadde blitt SUR

Anonymkode: b1126...e89

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 10.53):

Ok. Men dette er et fritt, moderne land. En av fordelene er at folk er venner. Med begge kjønn. Hvorfor? Fordi vi primært ser på folk som mennesker, ikke sexobjekter (som de fleste kulturer gjør). 

Omfavn det moderne og opplev økt livskvalitet. Lær deg å sette pris på det.

Anonymkode: ac408...0e0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ok. Men dette er et fritt, moderne land. En av fordelene er at folk er venner. Med begge kjønn. Hvorfor? Fordi vi primært ser på folk som mennesker, ikke sexobjekter (som de fleste kulturer gjør). 

Omfavn det moderne og opplev økt livskvalitet. Lær deg å sette pris på det.

Anonymkode: ac408...0e0

Åjoda, bare hør om dine mannlige venner har lyst til å ha sex med deg, de vil nok si ja..........

Anonymkode: b1126...e89

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner at du reagerer. Men det viktige her er at kjæresten din ikke har svart, så det er ingen fare for deres relasjon. 

Anonymkode: 77d7f...03c

Skrevet

Vet dere ikke det er uhøffelig å sende melding eller ringe etter kl 22? I 1985 ringte vi hverandre mellom 19 og 21. Før kl 19 var det for dyrt, og etter 22 - da burde det være krise/sykdom om noen ringte

🏳

Anonymkode: e8a96...66c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet dere ikke det er uhøffelig å sende melding eller ringe etter kl 22? I 1985 ringte vi hverandre mellom 19 og 21. Før kl 19 var det for dyrt, og etter 22 - da burde det være krise/sykdom om noen ringte

🏳

Nei, det var etter 17 , og litt variert fra familie til familie hvor sent. Og sende sms er jo helt annet enn og ringe på fasttelefon. Nå aner vi jo ikke om dette var krise eller sykdom heller. Driter i når folk sender meg sms, sover jeg så svarer jeg ikke før neste dag 🤷‍♀️

Anonymkode: e2756...044

• Liker 1
Skrevet

I Norge er det vanlig å ha venner av det motsatte kjønn, så det er bare å lære deg å sette pris på det. Kunne aldri hatt en kjæreste som hadde noe imot at jeg har venner av det annet kjønn. At andre sender ham melding midt på natten er deres valg. At han sender meldinger midt på natten er hans frie valg. Om han sender meldinger som er mer enn vennskapelige, tilbringer natta naken i seng med - eller har sex med -«venninner» er det din sak. Først da er det din sak. Det er noe som heter tillit, og du må ha tillit til kjæresten din. Har du det ikke er det enten deg eller forholdet det er noe galt med. Har man ikke gjort seg fortjent til at kjæresten stoler på en, fortjener man heller ikke å være i et forhold. Og ingen bøt være i et forhold uten tillit.

Anonymkode: e346a...bc4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

🏳

Jeg vet det... og jeg gjør tar heller ikke kontakt så sent... 
Men jeg svarer ikke det til venner/bekjente som sender meg sms sent på kvelden... Jeg skrur bare på lydløs eller ikke forstyrr, istedet for å prøve oppdra venner/bekjente. 
Det hadde det blitt mange "beklager, men det er uhøflig sende meldinger etter kl 22, så vennligst ikke send meg meldinger så sent lengre med mindre det er krise." 

Anonymkode: e2d46...a8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...