Gå til innhold

Jeg tror jeg har enda en MA..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en MA før jeg fikk sønnen min, og nå tror jeg der skjer igjen.. hadde EL 2. eller 3.august og IKM denne uken. Fikk første svake positive test for en uke siden. Testene har blitt sterkere, men ikke i nærheten av like sterke som test-streken. Symptomene er svake og sjeldne. Brystene er ikke såre slik jeg husker at de var sist jeg var gravid og stort sett føler jeg meg som vanlig. Jeg har bestilt time for tidlig ultralyd 7+0 for å se om hjertet slår, men det er to uker til.. 

Har noen av dere noen oppmuntrende ord eller erfaringer som kan senke stressnivået litt..? Jeg vet at jeg kommer til å overleve en MA, men gruer meg sånn til den ultralyd-timen og alt jeg potensielt må gjennom..

Anonymkode: 61df2...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tror det fordi du ikke har samme/minste symptomer?

Testene dine blir sterkere som du sier og det er fint! En trenger ikke få samme symptomer og hvertfall ikke samme intensitet, håper tiden frem mot UL går raskt så du får senket skuldrene litt 😍

Anonymkode: fe410...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En graviditet kan jo ha ulike symptomer fra gang til gang. Men skjønner godt at du er bekymret, jeg har opplevd ma selv, og det var veldig trist. Og når det er veldig lenge å vente har man altfor god tid til å gruble, google og bekymre seg. Krysser fingrene for at det går bra!!! 

Anonymkode: 9a02c...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...