AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Skrevet 20. august 2022 Jeg syns at tiden er mer enn moden for å behovsprøve barnetrygden. Hvorfor er det ikke flere som ser det? Mange kristiserer utbetaling av penger til navbrukere og sier at " dette gidder jeg ikke bruke penga mine på?" Men hva med de som har nok penger fra før og bruker barnetrygda til å spare bare? Er DET noe bedre da? Anonymkode: 8a824...728 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #2 Skrevet 20. august 2022 Det er allerede stor omfordeling basert på økonomi i Norge. I form av høye skatter for de som tjener eller har formue. Og stønader og bidrag til de som tjener mindre. Om man ønsker å bo et sted der alt er helt likt finnes det fortsatt noen kommunistiske stater i verden. Anonymkode: 1b174...209 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #3 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg syns at tiden er mer enn moden for å behovsprøve barnetrygden. Hvorfor er det ikke flere som ser det? Mange kristiserer utbetaling av penger til navbrukere og sier at " dette gidder jeg ikke bruke penga mine på?" Men hva med de som har nok penger fra før og bruker barnetrygda til å spare bare? Er DET noe bedre da? Anonymkode: 8a824...728 På samme måte kan jeg si at man ikke må få flere barn enn man klarer økonomisk? Anonymkode: ff4ac...5a3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #4 Skrevet 20. august 2022 Barnetrygd til alle. Så får folk få barn ut fra egen økonomi og ikke lene seg på staten og barnetrygda. Selv om vi begge voksne her i huset tjener 7-sifret tar jeg gledelig imot barnetrygd. Anonymkode: b381b...130
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #5 Skrevet 20. august 2022 Barnetrygd til alle. Folk som ikke har råd til å få unger må slutte å produsere dem, ikke satse på at staten skal gi dem mer penger. Anonymkode: 80677...a26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå