Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ble dette en veldig rar overskrift … men la gå… jeg lurer faktisk på noe…. Er det normalt at menn klarer å «stå imot» sex? 
Møter min eks med jevnlige mellomrom , pga felles barn. Han er tydelig på at han ikke vil prøve noe forhold etc, men om buksene går av er han der med en gang, er hyggeligere osv. Om ikke er han kald og avisende. Han har tidligere sagt at dette er helt normalt for menn.  Vet til og med at han datet ei, men alikavell ville ligge. (Visste ikke at han datet før i ettertid dessverre) 
Samtidig vet jeg jo om andre forhold der mannen gjorde det slutt og nekter å ha sex med eksen. 

Er det bare han som er en kåt gris eller er dette normalt? Altså jeg håper jo han endrer seg om han går inn i fastforhold igjen; men jeg er jammen meg usikker.. og det skremmer meg litt om «alle menn» er sånn 😅

Anonymkode: feb6c...bb9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok individuelle forskjeller. Men generelt sett er nok menn utrustet slik at det er en biologisk  fordel for dem å være mer åpen for sex enn det kvinner er. Mens Kvinner har mer å tape på å ha sex uten å ha noen fordeler. Også med tanke på avkom

Anonymkode: 31c63...421

Skrevet

Har møtt flere menn som har fulgt meg til døra og gått hjem selv om jeg har invitert inn. Har også ligget ved siden av to single fyrer som har avvist insj til sex. Og vet om flere veldig pågående damer som spør rett ut om menn vil bli med dem hjem og har fått nei. Ei av dem er veldig pen også. Har alltid fått litt respekt for dem etterpå 😛 individuelle forskjeller. At han dater og likevel har sex med eksen synes jeg faktisk er en karakterbrist - tenker ikke at dette er typisk for menn.

Anonymkode: bc516...0e8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har møtt flere menn som har fulgt meg til døra og gått hjem selv om jeg har invitert inn. Har også ligget ved siden av to single fyrer som har avvist insj til sex. Og vet om flere veldig pågående damer som spør rett ut om menn vil bli med dem hjem og har fått nei. Ei av dem er veldig pen også. Har alltid fått litt respekt for dem etterpå 😛 individuelle forskjeller. At han dater og likevel har sex med eksen synes jeg faktisk er en karakterbrist - tenker ikke at dette er typisk for menn.

Anonymkode: bc516...0e8

Helt enig med deg, det er en karakterbrist.

Hvis jeg hadde funnet ut at daten min hadde seg med andre, så hadde jeg hatt respekt nok for meg selv til å avslutte det. Iallefall om jeg var på jakt etter noe seriøst.

Alle er sikkert ikke enige, men sånn funker det for meg.

• Liker 2
Skrevet

Menn har også ulikt behov for sex. I mitt forrige forhold var jeg heldig dersom det ble sex en gang i uka, og da måtte det skje på hans premisser for at han skulle orke. Det innebar at han lå som et slakt, mens jeg gjorde alt. 

Likevel kunne han gjerne skryte av sin kåthet og lyst, da referert til en periode i livet som tydeligvis hadde vært mer aktiv, og som han anså som "seg og sin lyst", selv om den tiden veldig tydelig var long gone. Han kunne også kalle meg sexgal og nymfoman når jeg prøvde å pirre ham til sex. 

Eks nå altså, og jeg har nå en mann som er mer lysten, men av de fem forhold jeg har hatt har det vært veldig tydelig at menn er veldig forskjellige angående behov for sex. Menn fremstilles ofte som villige til sex alltid, men det er ikke tilfellet. 

Anonymkode: 2c92f...e81

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nå ble dette en veldig rar overskrift … men la gå… jeg lurer faktisk på noe…. Er det normalt at menn klarer å «stå imot» sex? 
Møter min eks med jevnlige mellomrom , pga felles barn. Han er tydelig på at han ikke vil prøve noe forhold etc, men om buksene går av er han der med en gang, er hyggeligere osv. Om ikke er han kald og avisende. Han har tidligere sagt at dette er helt normalt for menn.  Vet til og med at han datet ei, men alikavell ville ligge. (Visste ikke at han datet før i ettertid dessverre) 
Samtidig vet jeg jo om andre forhold der mannen gjorde det slutt og nekter å ha sex med eksen. 

Er det bare han som er en kåt gris eller er dette normalt? Altså jeg håper jo han endrer seg om han går inn i fastforhold igjen; men jeg er jammen meg usikker.. og det skremmer meg litt om «alle menn» er sånn 😅

Anonymkode: feb6c...bb9

Menn er biologisk skapt for å være kåt og tennes av kvinner.  Dette er et sunnhetstegn.  Om jeg gikk på gata og ikke fikk noen reaksjon av attraktive kvinner hadde jeg blitt bekymret.  Den ene gangen jeg ikke har følt noe var jeg svært deprimert. 

Om en ikke er stressa, strever mentalt og ellers er en normal frisk mann er en programmert til å ha sex med 80% av verdens kvinner i fruktbar alder.  

Nytt spørsmål. Kan en være kåt uten og være gris? 

Anonymkode: 11676...168

Skrevet

"ikke sier nei" så...Ja med andre ord?

Det å si "alle menn" er det samme som å si "alle kvinner..." eller ingen kvinner og lignende. Menn er mennesker, og ingen er helt like

Anonymkode: 3e75c...9bd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...