Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor ofte det er normalt å møte venner når man er i midten av 30 årene.

Grunnen til at jeg spør er at jeg kjenner ei som drar til venninnen sin 4-5 ganger i uken, av og til sover hun over i ukedager. Jeg reagerer litt på det fordi hun har barn og mann. 
Jeg har selv barn og mann og kan ikke tenke meg å dra fra de for å møte venner flere ganger i uken.

Anonymkode: 404e2...572

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt tid eller ork til det, men alle er ikke like, så hvis det funker for dem det gjelder, er det vel ok?

Skrevet

Hyggelig xD for besøk av venninne en gang i mnd. 

Anonymkode: 39a25...9d5

Skrevet

Men jeg føler hun prioriteter denne venninnen foran familien sin, hun droppa å være med på bursdagsfeiringen til dattera for å være med venninna. Jeg synes rett og slett det begrunner å bli usunt, og de er litt dårlig match da begge sliter og drar hverandre ned. Synes hun har blitt verre psykisk etter at huk har begynt å være med venninna.

Jeg synes jo synd på barna hennes og mannen.

Anonymkode: 404e2...572

Skrevet

Folk er forskjellige, og det er kun hun som kan svare deg på hvorfor de har så hyppig kontakt. 

Anonymkode: 97623...f22

Skrevet

Kan være de er lespe venninner.  

Anonymkode: b1d98...97e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan være de er lespe venninner.  

Anonymkode: b1d98...97e

Ja. Det er sikkert godt for de å være flere om å lespe.  Syns lesping er sjarmerende og søtt, da.

Anonymkode: 8bfb9...18c

• Liker 1
Skrevet

Jeg treffer venninner 1-4 ganger i måneden. Det holder med sosial kontakt for meg. Jeg har andre ting som opptar tid også. 

Anonymkode: b0cab...e83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...