Gå til innhold

Noen damer som kan svare på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite problem, med noen damer jeg har sex med så kommer jeg inni henne etter 30 sek. Har ikke sjangs å holde igjen spruten. Noen damer kan jeg knulle i all evig. Noen som har blitt spruta etter veldig kort tid med sex? 

Anonymkode: 1f705...e86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det det ikke ganske kjent at man må ta seg en runk på forhånd? 

Anonymkode: d965e...02a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har et lite problem, med noen damer jeg har sex med så kommer jeg inni henne etter 30 sek. Har ikke sjangs å holde igjen spruten. Noen damer kan jeg knulle i all evig. Noen som har blitt spruta etter veldig kort tid med sex? 

Har vel noe med at du er litt mer ivrig på noen kanskje og ikke så ivrig på andre. Handler vel mest om følsen du har der og da.

Anonymkode: b080b...93c

Skrevet

Er du sikker på at det er forskjell på damene og ikke f.eks. ditt tennningsnivå?

Noen ganger kommer mannen min superraskt. Andre ganger tar det mye lengre tid. Og jeg er den samme. 🤔

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Fioljenta skrev (36 minutter siden):

Er du sikker på at det er forskjell på damene og ikke f.eks. ditt tennningsnivå?

Noen ganger kommer mannen min superraskt. Andre ganger tar det mye lengre tid. Og jeg er den samme. 🤔

Og kvinner kjenner sitt eget underliv? Dere varierer gjennom tenning, syklus og humør, med mer. Så du gjør rett i å 🤔

Anonymkode: adac0...1fd

Skrevet

Om du dundrer på i 30 sekunder, så er det helt forståelig at det skjer. Prøv heller å ta det rolig og vær mer oppmerksom slik at du kan stoppe tidligere og dermed utsette orgasmen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er fitta stram og våt er det vanskeligere å holde ut lengre. Anbefaler ei vid trebarnsmor. Da kan du holde ut mye lengre.

Anonymkode: c0eb6...6d9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Og kvinner kjenner sitt eget underliv? Dere varierer gjennom tenning, syklus og humør, med mer. Så du gjør rett i å 🤔

Åh så kjekt at noen skriver dette! Som en og samme kvinne, med en og samme mann over 20 år, er jeg veldig bevisst på at mitt underliv har mange faktorer som spiller inn. Jeg, en og samme dame, kan være både for trang og for vid, og til og med for lite dyp noen ganger, selv om det meste av måneden har vi ikke det problemet. 

Jeg forundrer meg derfor stort når det er vid/trang diskusjoner, for alle fremstiller det da som at man er enten eller. 

Ja tilstanden er ulik i løpet av syklus, og også etter grad av kåthet. 

Anonymkode: 3454c...c23

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 9.36):

Jepp, jeg tror ikke ts trenger å være med forskjellige damer for å få forskjellige opplevelser.

Hans eget tenningsnivå, hvor lenge det er siden sist, hvor opplagt han er, hvor fort han støter, oppbygging, hennes tenningsnivå, hvor stor kontroll han har på egen pc-musklen, hvor hun er i syklusen sin, hvor tent hun er, hvor mye han tenner på at hun er tent, hvor mye hun bruker sin pc-muskel, mengde alkohol innabords, omstendigheter, eventuelle fetisher involvert … osv. Listen er lang selv med samme dame!

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...