AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Skrevet 20. august 2022 jeg ser det er noe som heter overmadrass. Hvorfor finnes det overmadrass når det allerede finnes en madrass? Jeg ønsker en madrass, så hvor finner jeg det? Anonymkode: 82378...85d
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #2 Skrevet 20. august 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: jeg ser det er noe som heter overmadrass. Hvorfor finnes det overmadrass når det allerede finnes en madrass? Jeg ønsker en madrass, så hvor finner jeg det? Anonymkode: 82378...85d Vanlige madrasser er ikke vanskelig å finne. Jysk og Ikea er det letteste. Skal du ha en enkel tynn madrass til å legge på hemsen på hytta, madrass til å legge oppå en ribbebunn i en sen g eller rammemadrass som kan settes bein på og bli en seng? Overmadrass gjør senga mer behagelig å ligge i og beskytter madrassen. Har man en stor dyr madrass, feks kontinentalmadrass er det lurt å ha en overmadrass slik at hvis man den blir ekkel kan man bytte den også trenger man ikke bytte den store, dyre. Anonymkode: fbd20...b8d 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #3 Skrevet 20. august 2022 Ofte kan man vaske overmadrassen, eller trekket til overmadrassen. Det er ganske greit å gjøre 1-2 ganger i året. Anonymkode: ecaaf...ccc
spinner Skrevet 20. august 2022 #4 Skrevet 20. august 2022 Vi har madrasser med forskjellig hardhet og overmadrass oppå for å fjerne sprekken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå