AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #21 Del Skrevet 23. august 2022 Jeg elsker å spre rykter, legger gjerne på litt og trekker ifra litt der jeg syns det passer. Koser meg mye med det 😈 Ja, jeg er en ordentlig bitch. Men så regner jeg med at like mange koser seg med å spre rykter og snakke stygt om meg også, og unner de virkelig den gleden 😊 Ikke noe av det de sier kommer noen gang tilbake til meg, så jeg kan jo late som at jeg ikke blir prata om 😅 Anonymkode: 42584...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #22 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg elsker å spre rykter, legger gjerne på litt og trekker ifra litt der jeg syns det passer. Koser meg mye med det 😈 Ja, jeg er en ordentlig bitch. Men så regner jeg med at like mange koser seg med å spre rykter og snakke stygt om meg også, og unner de virkelig den gleden 😊 Ikke noe av det de sier kommer noen gang tilbake til meg, så jeg kan jo late som at jeg ikke blir prata om 😅 Anonymkode: 42584...d0f Det gjør det. Folk prater med hverandre, og det har du ikke kontroll over. Folk vet gjerne mer enn det de gir uttrykk for. Anonymkode: fefe8...64f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #23 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det gjør det. Folk prater med hverandre, og det har du ikke kontroll over. Folk vet gjerne mer enn det de gir uttrykk for. Anonymkode: fefe8...64f Ja, men ingen forteller det til meg. Så hvis jeg vil, så kan jeg jo late som at jeg ikke blir pratet om 😅 Men jeg gjør jo ikke det, for jeg vet jo at det blir pratet minst like mye om meg som det jeg prater om andre. Kunne ikke brydd meg mindre... Anonymkode: 42584...d0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine 4 Skrevet torsdag kl 21:29 #24 Del Skrevet torsdag kl 21:29 AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 4.36): Det kommer til å bite dere i rumpa til slutt. Når det går igjen at startpunktet er dere så har papirhuset falt. Oops. Anonymkode: fefe8...64f Jepp. Enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:44 #25 Del Skrevet torsdag kl 22:44 AnonymBruker skrev (På 23.8.2022 den 15.10): Jeg elsker å spre rykter, legger gjerne på litt og trekker ifra litt der jeg syns det passer. Koser meg mye med det 😈 Ja, jeg er en ordentlig bitch. Men så regner jeg med at like mange koser seg med å spre rykter og snakke stygt om meg også, og unner de virkelig den gleden 😊 Ikke noe av det de sier kommer noen gang tilbake til meg, så jeg kan jo late som at jeg ikke blir prata om 😅 Anonymkode: 42584...d0f Så fint av deg å drive od ødelegge liv da. Hørt om selvmord? Folk tar ofte del leg pga falske rykter pga stigma og hvordan de blir behandlet av andre… Anonymkode: 6ee3e...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:01 #26 Del Skrevet i går, 09:01 AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 4.36): Det kommer til å bite dere i rumpa til slutt. Når det går igjen at startpunktet er dere så har papirhuset falt. Oops. Anonymkode: fefe8...64f Stemmer ikke, spesielt mange sure, bitre damer på 40+ holder på slik ved mange arbeidsplasser. Men de går ikke tapende ut, de er så mange som mener det er helt innenfor å lage rykter om andre. Flertallet vinner. Anonymkode: 59303...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:55 #27 Del Skrevet i går, 09:55 Fy fillern hvor sykt. Å gå rundt å sladre og juge ned andre folk. Da er de onde. Men jeg tror at det du sår får du tilbake . Anonymkode: 14fa2...914 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:32 #28 Del Skrevet i går, 10:32 AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 8.05): Ikke når det er basert på fakta og andre ser sannheten om de som diskuteres. Hadde de ikke oppført seg som dritt mot andre så ville det aldri blitt reaksjoner. Anonymkode: c881a...df0 Jeg er mindre pen og har alltid vært lite populær. Har ikke oppført meg som dritt mot andre, men likevel vært gjenstand for mange rykter. Ganske stygge rykter, også. Blant annet satte en kollega ut et rykte om at jeg var gravid. Flere andre kollegaer gratulerte meg med graviditeten, noe som gjorde meg skikkelig ille til mote. Kollegaen som har satt ut ryktet, vet at mannen er sterilisert, og at jeg sliter veldig med å godta "muffinstoppen" etter graviditetene som ikke forsvinner uansett hva jeg gjør. Anonymkode: 9ecdf...943 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:41 #29 Del Skrevet i går, 10:41 AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 8.05): Ikke når det er basert på fakta og andre ser sannheten om de som diskuteres. Hadde de ikke oppført seg som dritt mot andre så ville det aldri blitt reaksjoner. Anonymkode: c881a...df0 Dette. Noen ganger er det faktisk nøevendig å ventilere. Det er ikke alltid det nytter å ta det opp med den det gjelder. Folk som oppfører seg dårlig er ikke alltid åpen for sånne diskusjoner for å si det sånn Anonymkode: add03...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:44 #30 Del Skrevet i går, 10:44 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette. Noen ganger er det faktisk nøevendig å ventilere. Det er ikke alltid det nytter å ta det opp med den det gjelder. Folk som oppfører seg dårlig er ikke alltid åpen for sånne diskusjoner for å si det sånn Anonymkode: add03...9d0 Å ventilere og spre rykter er forskjellige ting. Ventilere er å diskutere noe med noen. Noe du selv har sett eller hørt. Spre rykter er å gjenfortelle det du har blitt fortalt av noen andre, som igjen har blitt fortalt det av noen andre. Anonymkode: 9ecdf...943 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet i går, 10:57 #31 Del Skrevet i går, 10:57 Nøyaktig hva kommer og biter meg i ræva hvis jeg sladrer? Enig i at det er forskjell på ondsinnet sladder og ventilering. Men har inntrykk av at mange mener det er det samme. Noen ganger må man lufte seg. Jeg jobber i en stor bedrift. Ene kollega synes jeg er helt topp som person, men jobber så ufattelig tregt. Jeg har nevnt dette på en hyggelig måte for både leder og vedkommende. Men det funker ikke, går fortsatt tregt. jeg har behov for å få ut litt frustrasjon over tempoet. Helt ærlig så hjelper det å bare få litt nikking og enighet fra andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:13 #32 Del Skrevet i går, 11:13 Folk snakker om andre. Det er bare sånn livet er. Folk trenger å ventilere og ingen liker alle. En del av det å bli voksen er å ta ting som blir sagt med en klype salt og gjøre seg opp en selvstendig mening. Alle ønsker å bli likt men de fleste liker heller få personer. Det er ikke så farlig. Anonymkode: 8ea9e...cbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:32 #33 Del Skrevet i går, 13:32 kaleidoskop skrev (2 timer siden): Nøyaktig hva kommer og biter meg i ræva hvis jeg sladrer? Enig i at det er forskjell på ondsinnet sladder og ventilering. Men har inntrykk av at mange mener det er det samme. Noen ganger må man lufte seg. Jeg jobber i en stor bedrift. Ene kollega synes jeg er helt topp som person, men jobber så ufattelig tregt. Jeg har nevnt dette på en hyggelig måte for både leder og vedkommende. Men det funker ikke, går fortsatt tregt. jeg har behov for å få ut litt frustrasjon over tempoet. Helt ærlig så hjelper det å bare få litt nikking og enighet fra andre. Men går dette ut over deg? Du har informert leder. Da er det eventuelt opp til leder å beslutte hvilken reaksjon denne tregheten skal få. Anonymkode: 9ecdf...943 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:32 #34 Del Skrevet i går, 13:32 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Folk snakker om andre. Det er bare sånn livet er. Folk trenger å ventilere og ingen liker alle. En del av det å bli voksen er å ta ting som blir sagt med en klype salt og gjøre seg opp en selvstendig mening. Alle ønsker å bli likt men de fleste liker heller få personer. Det er ikke så farlig. Anonymkode: 8ea9e...cbf Det er forskjell på å snakke, og å bringe videre noe du har hørt fra noen som har hørt det fra andre, særlig når det er snakk om drøye ting. Anonymkode: 9ecdf...943 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 20 timer siden #35 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men går dette ut over deg? Du har informert leder. Da er det eventuelt opp til leder å beslutte hvilken reaksjon denne tregheten skal få. Anonymkode: 9ecdf...943 Ja det går ut over mitt arbeid at den trege kollegaen ikke klarer å levere raskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå