AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Skrevet 20. august 2022 Hei Må man ha utdannelse for å jobbe i et drivhus/gartneri? Husker jeg som barn var på besøk hos en venninne som foreldrene hadde flere store drivhus på sin tomt, og jobbet der. Husker jeg synes det virket ut som en fin jobb. Har sett de har noe gartner utdanninger for voksne, men om jeg er ærlig med meg selv så frister det veldig lite å studere.. Anonymkode: 4fc6f...ad0 1
Maskinfører Skrevet 20. august 2022 #2 Skrevet 20. august 2022 Hei det gjør det sikkert men man bør ha litt erfaring med blomster og sånn da men lønnsmessig vet jeg ikke da gartnerier sliter med strømregninger
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #3 Skrevet 20. august 2022 Mange tenåringer jobber jo på Plantasjen feks. Men interesse er jo en fordel. Vil tro de ligger på tariff. 180,- t eller noe Anonymkode: 99d74...81f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #4 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Mange tenåringer jobber jo på Plantasjen feks. Men interesse er jo en fordel. Vil tro de ligger på tariff. 180,- t eller noe Anonymkode: 99d74...81f Tenkte ikke plantasjen mer ordentlig drivhus, drivhus med varme osv. Anonymkode: 4fc6f...ad0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå