Gjest oversvømt Skrevet 23. november 2005 #1 Skrevet 23. november 2005 Jeg føler meg tom i hodet. Men samtidig så har jeg hodet full av bekymringer og angst og har katastrofetanker. Blir ikke det veldig rart? At jeg er tom i hodet, med masse tanker i? Det blir jo motsettinger eller noe? Jeg føler jeg er tom langt der nede. Tom nede i kjelleren som er trist og ulykkelig. Men så tenker hodet mitt hele tiden, og jeg får aldri fred for alle de tankene. Hvorfor føler jeg meg konstant tom samtidig som jeg blir oversvømt av tanker? Og det 24 timer i døgnet?
Gjest Ananas Skrevet 24. november 2005 #2 Skrevet 24. november 2005 Jeg vil råde deg til å gå til fastlegen og fortelle han eller ho om hvordan du har det.
nostalgia Skrevet 24. november 2005 #3 Skrevet 24. november 2005 Hei Oversvømt! Jeg er enig med Ananas, gå til fastlegen din og snakk med han/henne. Fastlegen kan eventuelt henvise deg til en psykolog eller psykiater, om dere i samråd kommer frem til at det kan være av hjelp. Hos en psykolog/psykiater kan du få hjelp til å finne ut av tankene, dele dem inn i mer forståelige grupper, sette navn på hva du egentlig føler og tenker på... Dette kan være til stor hjelp... Jeg føler meg tom i hodet. Men samtidig så har jeg hodet full av bekymringer og angst og har katastrofetanker. Blir ikke det veldig rart? Jeg synes ikke det høres rart ut i det hele tatt - jeg har hatt det akkurat slik selv, men har nå blitt flinkere til å "sortere" tanker og følelser - før jeg begynte med det, føltes alt som en stor suppe, noe som fikk meg til å føle meg helt "tom", samtidig som jeg hadde mye angst og vanskelige tanker... og det ER vanskelig å ha det slik, det vet jeg! Søk hjelp, det er det beste rådet jeg kan gi - for det er så utrolig mye god hjelp å få, og ikke føl at du er alene om å ha det slik - for det er du ikke! Jeg er sikker på at du kan finne ut av dette... Lykke til, Oversvømt!! Anette
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå