AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 .. truer med å slå deg ned om du gjør noe hun ikke liker .. legger skylda for en konflikt på ei annen venninne .. snakker nedsettende og belærende til deg .. irettesetter deg og får noe du sier til å høres ut som noe helt annet enn hva det var .. kommenterer og snakker om flørten din og legger ting frem som om han var en hun kunne fått .. hytter mot deg og snakker som om hun vet hva du mener uten at du engang får sagt hva du mener -- gnir inn at flørten din skal ha sagt ting om andre damer, igjen, igjen og igjen ? Anonymkode: b23cf...597
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Definitivt! Er dette et barn? Anonymkode: 31e44...782 2
Traktor Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 (endret) Ja, selvfølgelig. Punkt én er mer enn nok. Endret 19. august 2022 av Traktor 1
Maestro Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 Ble ferdig med sånn i 10 klasse jeg. Vet ikke med dere andre. 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Definitivt! Er dette et barn? Anonymkode: 31e44...782 Nei hun er godt voksen og over 40 dessverre. Anonymkode: b23cf...597
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 Traktor skrev (4 minutter siden): Ja, selvfølgelig. Punkt én er mer enn nok. Jeg irettesettet henne og da la hun seg flat. Er ikke det bra nok? Anonymkode: b23cf...597
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #7 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg irettesettet henne og da la hun seg flat. Er ikke det bra nok? Anonymkode: b23cf...597 Nei. Det er å være støttekontakt, ikke å være venn i normal forstand. Anonymkode: 204e2...776
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #9 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg irettesettet henne og da la hun seg flat. Er ikke det bra nok? Anonymkode: b23cf...597 Haha nei... Anonymkode: 0f81a...32d
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #10 Skrevet 20. august 2022 Jo raskere du kommer deg bort jo bedre. Kjempe synd at dette mennesket er slik for hennes egen del. Vil tippe hun har få venner, og at du har holdt ut er et under. Kom deg vekk - du fortjener bedre. Jeg hadde ei slik venninne en gang, jeg endte opp syk med panikk angst. Hun ødela meg helt. 15 år senere endte vi opp som kollegaer. Hun er stadig i konflikt med de andre ansatte og det er mye styr rundt henne. Hun vil gjerne «ta meg» da vi har ei historie sammen, hun har prøvd flere ganger å stikke, men jeg holder meg borte fra henne, og nå har jeg vært sykmeldt i vår og da har en annen kollega fått kjørt seg. Slike folk blir aldri bedre. Bare å holde seg langt unna Anonymkode: c38d3...d8b
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #12 Skrevet 20. august 2022 Har dere forslag til hvordan jeg skal forholde meg til henne fremover? Det vil uten tvil bli situasjoner hvor jeg ikke kan unngå henne. Anonymkode: b23cf...597
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #13 Skrevet 20. august 2022 Du faser henne ut.. Anonymkode: 410a6...70e
Gjest Athena Catalina Skrevet 20. august 2022 #14 Skrevet 20. august 2022 Absolutt, hun høres ikke helt god ut.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #15 Skrevet 20. august 2022 Ikke svar på mld, snap osv.. ikke ta tlf, ikke ring. Er det noen andre som har samme oppfatningen? Anonymkode: 6eaaa...602
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #16 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): .. truer med å slå deg ned om du gjør noe hun ikke liker .. legger skylda for en konflikt på ei annen venninne .. snakker nedsettende og belærende til deg .. irettesetter deg og får noe du sier til å høres ut som noe helt annet enn hva det var .. kommenterer og snakker om flørten din og legger ting frem som om han var en hun kunne fått .. hytter mot deg og snakker som om hun vet hva du mener uten at du engang får sagt hva du mener -- gnir inn at flørten din skal ha sagt ting om andre damer, igjen, igjen og igjen ? Anonymkode: b23cf...597 Jeg ville gitt henne tydelig beskjed om at hun bare får prøve å slå, jeg er tøffere enn hun tror. Slå om du tør, hadde jeg svart. Jeg ville spurt henne om hvorfor kun en person får ansvaret for en konflikt når man må være to for å krangle. Jeg ville funnet så gode argumenter at hun ikke hadde snakket nedsettende til meg igjen Jeg ville sagt "jeg sa det og det, hva du hører er ditt problem, om du er usikker på noe får du dobbeltsjekke hva du faktisk fikk med deg." Jeg ville sagt rett ut at "du er ikke hans type jente i det hele tatt, du kommer til å drite deg ut om du prøver." Jeg ville satt henne kraftig på plass Jeg ville spurt hva faen hun vil med sånn informasjon. Uansett så har alle en fortid. Så ville jeg sagt kort om hva jeg har gjort med andre menn før og poengtert hva det har å si for fremtiden. Så ville det mest sannsynlig blitt hun som droppet meg. Bare sett ned foten, sett deg selv i respekt. Anonymkode: 9576e...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå