AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Det som man fikk i vår? Tenkte på den med farger og alle sidene? Anonymkode: a25b8...b88
Anjah Skrevet 23. august 2022 #2 Skrevet 23. august 2022 Jeg tror ikke alle får samme brev? Tror de fleste er håndskrevne, og ikke helt "masseprodusert". Fikk du et brev? 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #4 Skrevet 23. august 2022 De brevene havnet søpla, uåpnet. Anonymkode: 0994d...38b
sofiemyr Skrevet 24. august 2022 #5 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 1.35): Det som man fikk i vår? Tenkte på den med farger og alle sidene? Anonymkode: a25b8...b88 Hvis det var et brev er de håndskrevne - hvis det var en brosjyre eller lignende så finner du alt de publiserer digitalt på jw.org 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #6 Skrevet 24. august 2022 Anjah skrev (På 23.8.2022 den 11.05): Jeg tror ikke alle får samme brev? Tror de fleste er håndskrevne, og ikke helt "masseprodusert". Fikk du et brev? Uhm, de har ikke noe personlig i den sekten. Jeg har vært på et Jehovas Vitner-møte på en søndag. Det var bare å benke seg foran en TV i en sal, der det ble sagt helt upersonlige ting, vist noen upersonlige amerikanske greier (dubbet til norsk), og en tegnefilm. Det ble minnet på at det var viktig å elske Jehova og å elske menigheten, derfor var kjærligheten til de eldste som var lederne for Jehovas Vitner størst. Og annet sekterisk prat. Det finnes ikke noe personlig i den sekten. Anonymkode: 695c0...a33
sofiemyr Skrevet 25. august 2022 #7 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Uhm, de har ikke noe personlig i den sekten. Jeg har vært på et Jehovas Vitner-møte på en søndag. Det var bare å benke seg foran en TV i en sal, der det ble sagt helt upersonlige ting, vist noen upersonlige amerikanske greier (dubbet til norsk), og en tegnefilm. Det ble minnet på at det var viktig å elske Jehova og å elske menigheten, derfor var kjærligheten til de eldste som var lederne for Jehovas Vitner størst. Og annet sekterisk prat. Det finnes ikke noe personlig i den sekten. Anonymkode: 695c0...a33 1. du blir ikke en ekspert av å ha vært på ett møte i en menighet 2. hva har svaret ditt med det opprinnelige spørsmålet å gjøre? 3. ha en fin dag videre
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. august 2022 #8 Skrevet 25. august 2022 Aldri fått brev fra de, og hadde jeg fått ville det gått rett i søpla, ulest.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #9 Skrevet 25. august 2022 Sto sikkert at enden er nær, har det vært før i allefall. Anonymkode: 3e64a...74a
sofiemyr Skrevet 25. august 2022 #10 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Sto sikkert at enden er nær, har det vært før i allefall. Anonymkode: 3e64a...74a Iflg Jesus og gjengen hans har enden vært nær nærmest siden tidenes morgen så intet nytt der 😁
Conal Skrevet 25. august 2022 #11 Skrevet 25. august 2022 Jehovas vitner er baby boys bro, samma med profeten dems, husker ikke hva han heter lol. Jesus var en Major. Mohammad var en Captain. Moses var også brutal. Jeg er mer profet en Jehova karen faen. #SiktetFor2MordPåDemonerJegSierBareRip #SamHarrisErEnBabyBoyOmHanTrorHanErOppvåket #SmokeDemonsEveryday
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå