Lina.333 Skrevet 19. august 2022 #1 Del Skrevet 19. august 2022 Hei. Kvinne på 34 ønsker venn/venninne i Oslo. Jeg er interessert i kultur, historie, bøker, mat, trening osv. Vi kan møttes et par ganger i måneden for å praktisere Engelsk sammen ved å drive med forskjellige aktiviteter. Jeg er ikke etnisk Norsk og kan lære deg om min kultur og språk om du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aanoonyyym Skrevet 22. september 2022 #2 Del Skrevet 22. september 2022 Hei. Er mann på 27 og bor i oslo. Jeg er interessert i noen av dem du har nevnt, kultur, historie, mag og litt trening. Favoritt hobby er en avslappende fisketur. Jeg har også behov for å forbedre engelsken min, så deg passer perfekt. Jeg er heller ikke etnisk norsk så jeg kan fortelle deg om kultur. Win-win-win Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara200 Skrevet 4. oktober 2022 #3 Del Skrevet 4. oktober 2022 Hei, Ønsker også bli bedre i engelsk. Gi beskjed om du vil møte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justin1020 Skrevet 30. oktober 2022 #4 Del Skrevet 30. oktober 2022 Hei, ønsker å bli bedre på engelsk. kan du svare meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå