Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er ikke jeg noe fan av overtro og vet egentlig at ting man drømmer bare er ting som ligger i underbevisstheten men som blandes sammen til veldig mye så det ikke helt gir mening.

Men i for et par netter siden drømte jeg at jeg mistet tennene mine. Midt oppi dette skulle jeg ut og fly, men rakk liksom aldri frem/fant ikke flyet i tide. Husker ikke mer.

I natt, så jeg en sommerfugel. Den nøt livet. Plutselig er det som om jeg er sommerfuglen, for det er jeg som føler. Noe kommer mot den, den blir stiv av skrekk. Så redd at vingene på en måte faller av. Men det var liksom vinger likevel, men det ble til noen ekle hengende ting i stedet, som om noe hadde råtnet, litt sånn tang og tare. (Mulig det kan være fordi jeg har sett på Titanic i siste, at det kommer fra skipsvraket😆) Hukser følelsen av at livet mitt var ødelagt. Det som prøvde å få fak i meg, fikk tak i meg til slutt. Men det var en ting som bare ville redde meg. En slags stor hånd. Jeg var bare ikke intelligent nok til å skjønne det, for i min verden ville jo det meste bare drepe meg. 
Noen som vet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du kanskje har mye stress for tiden?

Anonymkode: be3ad...6a0

Skrevet
Avstand skrev (8 minutter siden):

veldig mye så det ikke helt gir mening.

Men i for et par netter siden drømte jeg at jeg mistet tennene mine. Midt oppi dette skulle jeg ut og fly, men rakk liksom aldri frem/fant ikke flyet i tide. Husker ikke mer

Tennene handler om å kjenne seg ydmyket eller flau. Flyplass er muligheter. 

Hadde tolket at din selvfølelse holder deg tilbake fra å komme deg frem i livet. På tide å finne troen på deg selv og ikke være så selvbevisst. Ta litt lettere på ting pm du tar feil eller føler deg flau. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Høres ut som du kanskje har mye stress for tiden?

Anonymkode: be3ad...6a0

Ja det stemmer men har vært verre. 

Skrevet (endret)
Avstand skrev (19 minutter siden):

sommerfugel. Den nøt livet. Plutselig er det som om jeg er sommerfuglen, for det er jeg som føler. Noe kommer mot den, den blir stiv av skrekk. Så redd at vingene på en måte faller av. Men det var l

Sommerfugl er kreativitet, glede, spiritualitet. Råte er tap av potensiale. Hånd er behov for hjelp.

Hadde tolket at du trenger hjelp til å finne ditt potensiale. Frykt gjør at ditt potensiale rotner. Men du skal tydeligvis komme deg gjennom det men du trenger ikke være helt alene. 

Endret av lillevill
Skrevet (endret)
lillevill skrev (32 minutter siden):

Sommerfugl er kreativitet, glede, spiritualitet. Råte er tap av potensiale. Hånd er behov for hjelp.

Hadde tolket at du trenger hjelp til å finne ditt potensiale. Frykt gjør at ditt potensiale rotner. Men du skal tydeligvis komme deg gjennom det men du trenger ikke være helt alene. 

Jeg har nettopp sagt ja til et tilbud om jobb. Jeg har erfaring fra før, og savner det livet. Jeg må flytte til utlandet igjen. Jeg troves i jobben jeg har nå. Men dagene blir for like. Jobben jeg drar til vil være dårligere betalt, mye dårligere.. men kan bli veldig mye bedre etter litt. Men det er hvordan jeg føler meg., jeg kan bli i Norge og tenke penger, men det er ikke noe å gjøre her ellers...eller altså, jeg liker å oppleve nytt. Har bare aldri helt taklet det med et helt forutsigbart liv.. kanskje det er det som er rate? At hvis jeg blir så råtner potensialet?

Endret av Avstand
Skrevet
lillevill skrev (1 time siden):

Tennene handler om å kjenne seg ydmyket eller flau. Flyplass er muligheter. 

Hadde tolket at din selvfølelse holder deg tilbake fra å komme deg frem i livet. På tide å finne troen på deg selv og ikke være så selvbevisst. Ta litt lettere på ting pm du tar feil eller føler deg flau. 

Nei tennene er mest sannsynlig fordi man har hatt bekymringer hva angår tennene. Kanskje ts har hatt vondt i tennene eller sett noe som ligner på hull i det siste? 

Anonymkode: adc57...6ec

Skrevet

Velsignet er Han i hvis Hånd ligger all Autoritet! Hos deg søker jeg hjelp og tilgivelse. Jeg kneler ned og bøyer mitt hode ned; Vær så snill, jeg ber Deg, tilgi meg og mine nærmeste og de som ærlig ber om din tilgivelse våre synder; ta oss bort fra ondskapen i våre sjeler, ta oss bort fra løgn til Sannhet. 

Jeg kan ikke tyde drømmer, men mine bønner blir hørt av den Alt-Hørende og svart. Jeg kan ikke engang starte å prøve å telle eller huske hvor mange av mine bønn har blitt til virkelighet, de er så mange. 

Og det stopper ikke, jeg blir bare bedt om å be for mer og mer, og 95% av gangene blir det til, av Gud og Hans Allmektige Vilje. Sannelig, Gud er den Største, alt i virkeligheten priser Han konstant!

Drømmer som blir virkelighet er kjedelige. 

Bønn som blir virkelighet, av Gud, det er så mye kulere ;)

Jeg skal sitte ved siden av min mor og far når de snart skal fysisk dø, hvis Gud vil. 

Jeg skal returnere dem til vår Gud, hvis Gud vil...

jeg skal be og legge inn alt i min kraft og evne...

Spesielt min nydelige mor. 

Allerede fra nå ber jeg om at hun returneres til den Høyeste. 

Jeg vet jeg kan klare det. Jeg VET det er mulig. Hvorfor?

Fordi Gud Hører meg og Svarer meg.

Og sannelig, Han er den Gode! 

Måte Gud vise hun den godheten hun har vist meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...