Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en voksen kvinne som nå er blitt 60 år,som lurer litt på det å date i voksen alder. Ble skilt for 2 år siden og føler meg nå klar for finne en mann. Så jeg lurer litt på dette med dating i voksen alder. Føler at det ONS og Tinder er ikke akkurat meg. Så jeg håper noen kan hjelpe voksen kvinne med gode råd.

• Liker 1
  • Hjerte 4
Gjest Wrightandrong
Skrevet

Så bra at du begynner å føle deg klar for å sjekke ut markedet. Det er jo andre sider du kan treffe folk på enn Tinder, så det kan du jo eventuelt ta en vurdering på. Har du noe tid til overs i hverdagen, kan du også begynne med en ny aktivitet, eller frivillig arbeid. På slike arenaer kan det potensielt også være andre i samme situasjon. 

Skrevet
Modent skrev (8 timer siden):

Jeg er en voksen kvinne som nå er blitt 60 år,som lurer litt på det å date i voksen alder. Ble skilt for 2 år siden og føler meg nå klar for finne en mann. Så jeg lurer litt på dette med dating i voksen alder. Føler at det ONS og Tinder er ikke akkurat meg. Så jeg håper noen kan hjelpe voksen kvinne med gode råd.

Dame 54 her bare vær forberedt på mye rart du kommer borti. Yngre menn som vil kun ha sex med deg. Er en fetisj for noen tror jeg. 

Tinder funker ikke for meg får aldri match pluss at det er mest folk som enten er opptatt eller kun ser etter noe ikke seriøst, ta det som det kommer opplegg = bare ute etter sex. 

Jeg har vært på online dating i 5-6 år og ikke hatt så mye flax. Badoo har vært best for meg. Der kan man bare finne noen å skrive til. Trenger ikke match for å komme i kontakt med folk.

Møteplassen og sukker har heller ikke vært min greie.

Ellers er jeg med i frivillig arbeid da jeg har valgt det som hobby og kunne gjøre noe fornuftig tilbake til samfunnet. Det gir meg mye men så langt er det ikke noe datings potensialer der😂.

Resultat så langt: ble forelsket i en fwb. Gikk til helvete.

Har en som jeg har hatt kontakt med online i 2 år. Møttes 1 gang i sommer. Bor i forskjellige land. Han liker meg veldig mye og ønsker å flytte oppover og prøve å jobbe litt her og at vi skal bli bedre kjent. Han er en stødig mann. Så jeg bare ser hvor dette går.

Jeg har ikke vært på date med noen på over 1 år. For meg frister det ikke lengre. Har det så fint alene og. Mindre pes enn å date 😂.

Lykke til. Hold oss oppdatert

Anonymkode: dd747...4ea

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser at de fleste menn som er eller blir single i 50 og 60 årene dater mye asia damer. 

Anonymkode: 2c161...fc7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ser at de fleste menn som er eller blir single i 50 og 60 årene dater mye asia damer. 

Det er en desperat løsning, en siste «utvei» da de er for gamle til å orke å bruke tid på å lete her. Mange som gifter seg med det meste som puster bare de får komme til Norge, helst med litt penger.

Anonymkode: 82269...933

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Turvenn.no. Min voksne kollega, som er veldig langt unna fjellfriskussegmentet, fant partner der. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det må være en snever omgangskrets du har.  Jeg kjenner ingen sånne. 

Anonymkode: 5004d...cef

• Liker 5
Skrevet

Jeg er mann, 56 år. Anser meg som ferdig med online-datnga. Går egentlig rundt å venter på et mirakel. Drømmen er å møte en dame på min egen alder. Sjansen er minimal føler jeg.

Anonymkode: 5054f...98c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke jeg heller, er nok heller en greie for blekfeite tapermenn fra bygda.

Anonymkode: 7b3de...1bb

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke jeg heller, er nok heller en greie for blekfeite tapermenn fra bygda.

Er dette et råd eller innspill til kvinnen i HI? Hold dere til saken eller opprett ny tråd.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er mann, 56 år. Anser meg som ferdig med online-datnga. Går egentlig rundt å venter på et mirakel. Drømmen er å møte en dame på min egen alder. Sjansen er minimal føler jeg.

Finn deg ei yngre heller.

Anonymkode: 5c8ea...cfb

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Finn deg ei yngre heller.

Anonymkode: 5c8ea...cfb

Helt enig sats på noe yngre😜.

kvinne 54

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

kvinne 54

Datter har jeg allerede..

Står på mitt.

• Liker 6
  • Hjerte 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har 3 sånne bare her i gata. Menn på 60+ som er gift med thaidamer i tjueåra...

Anonymkode: c9f97...f81

• Nyttig 1
Skrevet
Hareena skrev (2 timer siden):

Er dette et råd eller innspill til kvinnen i HI? Hold dere til saken eller opprett ny tråd.

Dette er en diskusjonstråd, og vi har akkurat like mye rett til å uttale oss som du har.  Eller er du mod. kanskje ?  Hvis ikke , får du klage om du er misfornøyd, inntil da sier vi hva vi vil.  Jeg bryr meg pokker om hva "besserwissere" mener jeg skal si og ikke.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

kvinne 54

Du tenkte sånn 2 år yngre for han 😁

• Liker 1
Skrevet
Flintis skrev (2 timer siden):

Du tenkte sånn 2 år yngre for han 😁

Næ det er jo jevn aldrende i mine øyne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Næ det er jo jevn aldrende i mine øyne. 

Hvorfor mener du han bør satse på noe yngre og hvor mye yngre i såfall?

Skrevet

Du kan jo prøve å lage en profil på Møteplassen, Sukker eller Match? Der kan man søke opp menn i stedet for å bla i en bunke. Mange skriver mer om seg selv slik at man kan ta valg om hvem man vil skrive med ut fra hvem de er og ikke bare hvordan de ser ut. Det er menn i alle aldre der, og flere med god tid og godt hjerte. En venninne fortalte meg nylig at hennes kollega på rundt 60 hadde møtt en mann på Møteplassen og var nyforelsket som en tenåring. ☺️ Tanten min fikk ny kjæreste som 80-åring. Kjærlighet kan starte i alle aldre. 🧡

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Flintis skrev (5 timer siden):

Hvorfor mener du han bør satse på noe yngre og hvor mye yngre i såfall?

Han skrev jo at det var det han ønsket. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...