AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Jeg skal på interrail med en god venn (gutt) vi er ikke kjærester, men bare gode venner. På turen skal vi bo på rimelige hoteller. Har aldri sovet sammen med han tidligere og nå lurer jeg på om jeg skal sove med BH på eller ikke..liker egentlig best å sove uten og uten klær også. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 2944f...beb 1
solsolsol Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 Sov i pysj eller lang T-skjorte. Ville følt det ubehagelig om en venn sov naken i samme seng som meg. 10
Gjest Athena Catalina Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 Hadde aldri sovet uten klær med en venn, ville blitt for ubehagelig, ville hatt på pysj.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 solsolsol skrev (Akkurat nå): Sov i pysj eller lang T-skjorte. Ville følt det ubehagelig om en venn sov naken i samme seng som meg. Jeg tenker på det også, vet jo ikke hvordan han vil reagere om jeg sover uten t skjorte eller bh heller, men samtidig synes jeg det er ukomfortabelt å sove i t skjorte Anonymkode: 2944f...beb
Jentegutt Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 Sov uten, det må han tåle, nakenhet er naturlig 2
Honeywell Skrevet 19. august 2022 #7 Skrevet 19. august 2022 Hvis han ikke synes det er kleint å sove i samme seng som ei venninne, så bryr han seg neppe om du er naken. Jeg hadde i alle fall ikke hatt noe imot det. I alle fall ikke om du fortalte at det var pga du alltid sover sånn 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #8 Skrevet 19. august 2022 Burde jo snakke om dette Jeg personlig synes ikke det er ok å ligge ved siden av en venn/veninne som ikke sover med klær (undertøy osv) fordi man bør ikke "tvinge" på andre nakenhet med at det er naturlig. Men er dere så komfortable så kan dere vel begynne med å ta den praten. Hva er ok for dere og ikke? Anonymkode: ac8bd...0e6 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #9 Skrevet 19. august 2022 Sover du naken med venninner? Jeg hadde aldri sovet naken med verken venner eller venninner, det krysser intimsonen for min del og jeg er heller ikke så interessert i å se alt av vennene mine heller. Anonymkode: a55ae...4d9 8 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #10 Skrevet 20. august 2022 Hadde personlig sovet med t-skjorte/pysj, og ikke naken. Det kan føles ubehagelig for han at du sover naken, det kan være litt for intimt. Viktig å respektere hverandres grenser Hvis han synes det er ok at du sover naken så kan du jo gjøre det. Anonymkode: 13b2e...737 1
Merlin Skrevet 20. august 2022 #11 Skrevet 20. august 2022 Jentegutt skrev (16 timer siden): Sov uten, det må han tåle, nakenhet er naturlig Helt enig ! Vennen er sikkert kastrert så det går helt fint. 😄 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #12 Skrevet 20. august 2022 Antar du at han vil pule siden han er mann? Anonymkode: 8c905...a7f 1
Jentegutt Skrevet 21. august 2022 #13 Skrevet 21. august 2022 Merlin skrev (På 20.8.2022 den 16.38): Helt enig ! Vennen er sikkert kastrert så det går helt fint. 😄 Tror du menn ikke tåler å se nakne mennesker uten å bli hard og kåt, nakenhet har ingenting med sex å gjøre.
aksase Skrevet 22. august 2022 #14 Skrevet 22. august 2022 (endret) Det er vanskelig å gi gode råd til deg uten å kjenne deg/dere. Dette er noe som dere er nødt til å finne ut av sammen, tenker jeg. Men, hvis dere har tenkt å beholde "vennskap uten sex"-forholdet, tror jeg at det er uklokt å sove lettkledde/nakne i samme seng. Da kan terskelen for å krysse sex-grensa bli veldig lav, kanskje for lav. Da er det fort gjort at dere kan komme til å gjøre ting dere angrer på og som i verste fall kan ødelegge resten av turen. Om jeg som mann kom i denne situasjonen og opplevde at min gode venninne kledde seg naken og la seg i senga ved siden av meg uten at vi på forhånd hadde snakket om dette, da ville jeg bli veldig usikker på hennes motiver. Liker hun bare å sove naken, eller er det en invitasjon til noe mer? Er dette et initiativ til noe som hun nå håper på at jeg følger opp, eller vil hun bare sove? Fordi jeg egentlig liker denne venninna veldig godt, og godt kunne tenke meg et seksuelt forhold, selv om hun hittil ikke har ønsket det, ville jeg ikke la sjansen gå fra meg til å finne ut om dette faktisk er en invitasjon fra henne til noe mer. Hun har jo tross alt ønsket å ha meg med på denne turen, så helt uinteressert kan hun vel ikke være? Jeg ville nærmet meg. Strøket henne på huden. Hvis hun da ikke klart sier i fra, ville jeg trolig fortsatt. Kanskje hun helst ikke ønsker dette, men er redd for å ødelegge hele turen om hun trekker seg unna. Plutselig har vi sex mot hennes vilje uten at jeg har forstått at hun ikke vil. Som du forstår, er det nødvendig at dere snakker sammen om dette før turen. Mye lettere å overholde ei grense som dere på forhånd har blitt enige om. Og så er det selvsagt lov å ta en ny prat underveis hvis en av dere føler behov for å flytte grensa, gjøre den tydeligere, eller kanskje rett og slett fjerne den. På den annen side, hvis du tenker at det ikke er så farlig om det blir sex. Kanskje til og med litt fint. Da kan du jo tenke litt annerledes. Men husk at sex mellom venner veldig ofte vil forandre hele vennskapet, for en eller begge parter, så vær forsiktig. Lykke til, og god tur! Endret 22. august 2022 av aksase 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #15 Skrevet 22. august 2022 Sov med pysj. Du trenger ikke ha på BH under da men det er opp til deg. Anonymkode: 8c1a0...e98
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #16 Skrevet 22. august 2022 Hvis du ikke kan snakke med han om nakenhet, så bør du heller ikke være naken sammen med han. Anonymkode: 62fd6...810 1
Snok1 Skrevet 22. august 2022 #17 Skrevet 22. august 2022 Jeg har vært mannen i denne ligningen, og da har jeg sovet med truse. Om hun hadde sovet naken og det var et klart vennskapspremiss hadde jeg respektert det uten å gjøre et nummer av det og selvsagt uten å pushe meg på.
Druid Skrevet 22. august 2022 #18 Skrevet 22. august 2022 Jentegutt skrev (12 timer siden): Tror du menn ikke tåler å se nakne mennesker uten å bli hard og kåt, nakenhet har ingenting med sex å gjøre. Personlig blir jeg hard før jeg blir kåt, og akkurat det kan oppfattes ubehagelig. Ellers så vil jeg hevde at minst en av disse har som mål om at det skal utvikle seg i løpet av turen.... 1
Carrot Skrevet 22. august 2022 #19 Skrevet 22. august 2022 spør hva han foretrekker om du ikke vet hva du foretrekker selv.. Synsing fra folk på nett er lite nyttig..
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #20 Skrevet 22. august 2022 Jentegutt skrev (12 timer siden): Tror du menn ikke tåler å se nakne mennesker uten å bli hard og kåt, nakenhet har ingenting med sex å gjøre. Husk at her dreier det seg om unge mennesker. Og jeg garanterer deg at for en ung mann som skal dele rom og kanskje seng med en naken jente så har nakenhet alt med sex å gjøre. Anonymkode: 1edff...8c8 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå