Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud så lei jeg er dumme mennesker. Feige, balleløse mennesker som bare lager drama.. slarver, baksnakker, smisker og slikker. 
Jeg kryper mer og mer inn i mitt eget skall fordi jeg snart ikke orker mennesker. 
jeg har mine gode venninner og en god familie. Men alle disse overfladiske relasjonene er bare smisking og få vite mest mulig, for så å baksnakke. 

Anonymkode: 4ec89...913

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I feel you!

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er lei av mennesker som tester deg, lyver og vrir på sannheten.

Anonymkode: a9d9c...946

Skrevet

0g så har man alle menneskene som bare jatter med, selv om dem veit at det tullet folk kommer med er reinspikka løgn og baksnakking.    

Jeg har faktisk opplevd at folk har hatt enten lyd-opptak eller video av at dem snakker med en forbanna løgnhals, og senere går denne løgnhalsen til noen andre for å snakke mest mulig søppel og dritt. Men selv om man viser frem video (eller lyd-opptak) fra samtalene man har hatt med denne løgnhalsen, så er det ingen andre som bryr seg. De bare fortsetter å jatte med, hver gang denne løgnhalsen kommer med alt det der piss preiket sitt. Dermed begynner selvfølgelig løgnhalsen å tro at alle andre støtter de selv, og dermed kommer dem til å peise på med enda flere løgner og mer baksnakking av alle andre. 

Anonymkode: 7b209...d2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...