Salina Skrevet 21. oktober 2002 #1 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg har en bestevenninne som mener at jeg skal være like blid og hyggelig bestandig. Hun kan ofte være sur og grinete, og da skal jeg være oppmerksom på det, men om min dag er dårlig får jeg kjeft. Ta i dag for eksempel. Jeg lå våken stort sett hele natt. Hadde mange tanker, og klarte ikke å slutte å lese... :oops: Sa da jeg kom på skolen var jeg veldig trøtt. Og som folk flest, får også jeg en litt irritert tone i stemmen da. Vi skulle se på film i hele dag. I friminuttet okkuperte jeg og en annen venninne sofaen. (På klasserommet) Hun spurte om hun fikk sitte, og jeg spurte om hun ikke kunne sitte i den andre sofaen. Da ble hun sint og styrtet ut av klasserommet. (Som vanlig...) Da timen begynte var hun fortsatt sint på meg. Hun mente at vi burde skjerpe oss. Altså jeg var ikke fullstendig oppmerksom på at det var ganske trangt i den andre sofaen, så hun er sint på meg. Jeg føler at jeg bestandig skal være oppmerksom på henne, og hennes behov. Hun blir stadig sint på noen. Denne gangen var det meg. Jeg var veldig trøtt(min egen skyld, selvfølgelig) og derfor tenkte jeg ikke på annet enn at jeg ville sove. Skjønner dere hvorfor hun ble så sint? Jeg vil jo gjerne forstå det, for jeg er jo glad i henne. Men hun er vanskelig å snakke med. Hun bare kjefter og løper sin vei. Nå er jeg lei. Jeg syntes det er litt urettferdig at jeg alltid skal være oppmerksom på henne, mens hun ikke bryr seg om jeg har en dårlig dag.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 21. oktober 2002 #2 Del Skrevet 21. oktober 2002 La henne være sur en stund. Det er ergelig når folk styrter ut i sinne. Hun kunne spurt hva det var med deg i dag, og du kunne svart at i dag var du trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 22. oktober 2002 Huff... Nå er vi sånn passelig venner igjen, men jeg er fortsatt litt irritert... Hun er jo alltid sånn... Hadde det bare vært en gang så.... Nå er jeg ganske lei av dette. Men å ta opp slike ting med henne er nesten umulig... Så jeg får vel vente til en dag da det passer... huff, jeg gruer meg litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2002 #4 Del Skrevet 22. oktober 2002 Prøv å skriv et brev eller noe. Da har du god til til å ordlegge deg som du vil, uten sinte avbrytelser og hormonene(?) hennes. Bare fortell rett ut hvordan du føler det, og hvordan du syns oppførselen hennes ødelegger forholdet mellom dere to. Vil hun da ikke oppføre seg som en god venninne, så kan man jo trygt si at hun er på tur å miste en i deg, eller hva? Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 23. oktober 2002 Flott ide!! Det tror jeg faktisk jeg skal gjøre neste gang vi ryker i tottene på hverandre! Kul avatar Rabalder! Hva betyr tegnet? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå