Gå til innhold

Vasker dere håndkler etter 1 gangs bruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet over flere som nevner dette.. altså etter 1 dusj

Det høres helt sprøtt ut for meg. Må jo bli sykt mye klesvask? 

Jeg er vant til å ha dusjhåndkle i hvertfall en uke. Dusjer ikke hver dag. Men bruker det 3-4 ganger før jeg vasker det.

Anonymkode: 5c499...378

• Liker 28
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker det 2-3 ganger før vask. 

• Liker 14
Skrevet

Bruker dusjhåndduken to ganger. Bruker ene sida én gang og andre sida én gang. Deretter vaskes det på 60 eller 90 grader.

Dere som tror dere er rene i ræva etter en dusj og derfor har rene håndklær etter å ha brukt det, lever i en fantasi.

Anonymkode: fadb4...890

• Liker 1
Skrevet

Bruker dusjhandkleet ein gong. Alltid!

Anonymkode: a9ce3...a74

• Liker 3
Gjest fransine
Skrevet

Kommer helt an på. Noen ganger etter 1 gang, andre ganger etter 2 eller 3 ganger. Har mye å si om man er hjemme eller på hytta, og hvor på kroppen man har brukt håndkleet...

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bruker dusjhandkleet ein gong. Alltid!

Anonymkode: a9ce3...a74

Hvorfor det, når du bruker det til å tørke en ren kropp?

Anonymkode: 49185...d67

• Liker 21
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Bruker dusjhåndduken to ganger. Bruker ene sida én gang og andre sida én gang. Deretter vaskes det på 60 eller 90 grader.

Dere som tror dere er rene i ræva etter en dusj og derfor har rene håndklær etter å ha brukt det, lever i en fantasi.

Er vel heller du som ikke kan vaske deg...

Anonymkode: 0ce73...2a6

• Liker 41
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har kommet over flere som nevner dette.. altså etter 1 dusj

Det høres helt sprøtt ut for meg. Må jo bli sykt mye klesvask? 

Jeg er vant til å ha dusjhåndkle i hvertfall en uke. Dusjer ikke hver dag. Men bruker det 3-4 ganger før jeg vasker det.

Anonymkode: 5c499...378

Nei, det er sløser med strøm, vann og miljø. Er da rein etter en dusj. Så håndkleet tåler å brukes mer enn en gang ja

Anonymkode: 87232...cf9

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er vel heller du som ikke kan vaske deg...

Anonymkode: 0ce73...2a6

Bruker da ikke håndkle til å vaske seg i ræva. Er like rein der nede som på hendene etter en vask.

Anonymkode: 49185...d67

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg tørker meg ikke i underlivet med håndklær, så jeg har fremdeles et ganske så rent håndkle etter dusj og bruker det glatt både fire og fem ganger!

Anonymkode: 80d81...ed3

• Liker 14
Skrevet (endret)

Jeg bruker dusjhåndklær 2-3 ganger eller etter behov før de vaskes. Mer enn det er ikke helt hygienisk fordi det samler seg hudceller og annen morro der og selv om de tørker helt opp mellom bruk er det ikke helt heldig.

T-skjorter jeg tørker håret med vaskes max en gang i uka, kopphåndklær like så.

Håndklær til hendene byttes etter 3-4 dager/behov. Vi er bare to voksne og har to toalett så det er ikke enormt med bruk på de og begge passer selvsagt på å ha toalettlokket nede ved nedspyling.

Endret av Nevrosererroser
  • Liker 1
Gjest Hottentått
Skrevet

Har det sikkert en uke jeg også 😄 rompa mi er heldigvis ren etter en dusj. Pleier heller ikke å stikke håndkle inn i rassen🤣

Skrevet

Nei, brukes ca 3 ganger.

Anonymkode: 7c209...098

• Liker 1
Skrevet

For å svare på overskiften: NEI 

Ser ingen grunn til å skifte håndkle etter en gangs bruk. Lurer på om de som bruker dusjhåndkle bare en gang før det vaskes, bare tørker hendene en gang før det håndkleet vaskes. Da brukes det jo mange håndklær hver dag. Eller har de papirhåndklær til å tørke hendene etter toalettbesøk.

Anonymkode: 7d7d7...b2a

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Bruker det i ca 1 uke.  Med dagens strømpriser fatter jeg ikke at noen hiver rene håndklær til vask hver dag.  Utrolig. Ikke rart folk får strømregninger på mange tusen pr måned.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Tror du burde lære å tørke deg da. Uansett, håndkleet blir fortsatt skitten på begge sider selv om du tørker deg kun med den ene siden.

Og hvem bruker håndkleet til å tørke rumpehullet? Du er ekkel.

Endret av Vhgj
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vasker håndkler etter en gangs bruk, fordi jeg tørker gulvet med det etterpå.

Anonymkode: 87016...09a

• Liker 1
Skrevet

Bruker det kun én gang, men det er fordi vi er to personer i boligen. Sparer miljøet på andre måter med å kun ha én bil, dusjer annenhver dag osv. Setter fortsatt på en 60 graders vask én gang i uka, så unner meg den luksusen.

Anonymkode: 3e32b...892

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...