AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Jeg fant ut at jeg er aseksuell da jeg var 23 år , fordi det var først da jeg hørte om aseksualitet. Jeg visste ikke om det før for 10 år siden, fordi det ble aldri nevnt da jeg vokste opp på 90/tidlig 2000-tallet. Jeg skjønte allerede veldig tidlig at jeg ikke var interessert i noen. På videregående begynte jeg å lure på om det feilet meg noe fordi alle var interessert i noen. Så jeg gjorde som de andre på samme alder. Fra 18-22 år var jeg sammen med 2 gutter og 2 jenter seksuelt. Det føltes feil. To av dem har jeg møtt igjen senere og jeg har kommet ut som aseksuell. De har spørt meg om de burde ha dårlig samvittighet og jeg har sagt nei. Fordi dette var jo noe jeg var med på frivillig selv og jeg måtte finne ut av det, selv om jeg på den tiden visste jo ikke hva aseksualitet var engang. Er det jeg som burde ha dårlig samvittighet? Jeg får dårlig samvittighet fordi de har spørt meg om de burde ha det ,men jeg skjønner jo først nå at jeg måtte finne ut av det. Og jeg synes ikke de bør ha dårlig samvittighet. Anonymkode: 8d628...67a 1
Fioljenta Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Nei, jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for noe du ikke visste. 💜
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 Nei, sånn er livet, man lærer mer om seg selv ettersom man blir eldre. Hvis det blir en ukomfortabel samtale, så trenger man jo heller ikke ta det opp med gamle flammer da. De som trenger å vite det mest er de som du skal date framover. Anonymkode: 8ce14...8f9
Maskinfører Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 Å være Aseksuell er ikke noe man skal ha dårlig samvittighet for 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #5 Skrevet 20. august 2022 Takk for svar 🙂 Ts Anonymkode: 8d628...67a
Gjest HegeMarie Skrevet 20. august 2022 #6 Skrevet 20. august 2022 Du prøvde å finne deg selv, sånn som alle unge mennesker gjør. Verken du eller de trenger å ha dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå