AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Noen som har spilt det? Sitter og ser på at mannen min spiller det og holy shit, jeg har ikke sett noe så skummelt på veldig lenge 😂 Enkelte av scenene er virkelig bare... Helt grusomme! Hva synes du? Anonymkode: d2779...dfa
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #2 Skrevet 20. august 2022 Spilte igjennom flere ganger for over 1 år siden og digga det. Har spilt mye opp gjennom årene og bortsett fra en liten del av spillet så var det ikke så veldig skummelt.Vil ikke spoile scenen som var litt skummel i tilfelle noes som leser ikke har spilt ennå. Kommer en DLC i slutten av oktober som jeg gleder meg til. Anonymkode: 0f794...361
Gjest lurven Skrevet 20. august 2022 #3 Skrevet 20. august 2022 Vurderer å kjøpe det etterhvert, må bare få tak i ps5 først😄 Men er det noe bra??
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 lurven skrev (11 timer siden): Vurderer å kjøpe det etterhvert, må bare få tak i ps5 først😄 Men er det noe bra?? Jeg digga det ihvertfall. Spilte på PS5 i 4k og med hdr effekt….sweet Anonymkode: e7665...d99
Gjest Inverto Skrevet 22. august 2022 #5 Skrevet 22. august 2022 Gutter spiller Resident Evil Ekte menn spiller Silent Hill Det er psykologisk skrekk som virkelig gjør susen
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #6 Skrevet 22. august 2022 Inverto skrev (5 minutter siden): Gutter spiller Resident Evil Ekte menn spiller Silent Hill Det er psykologisk skrekk som virkelig gjør susen Skrekk er kjedelig Anonymkode: 02a03...5d7
Gjest Inverto Skrevet 22. august 2022 #7 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skrekk er kjedelig Anonymkode: 02a03...5d7 Kjenner følelsen. Jeg er blitt helt desensitized
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #8 Skrevet 22. august 2022 Det er så skummelt!! Hylte og nesten hyperventilerte av gråt når jeg fikk prøve det av kjæresten. Ble så skremt at jeg trodde hjertet seriøst skulle hoppe ut av meg😂 men så har ikke jeg spilt skrekkspill før da. Anonymkode: 37300...3db
Gjest Inverto Skrevet 22. august 2022 #9 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): men så har ikke jeg spilt skrekkspill før da. Anonymkode: 37300...3db Skrekkspill er skumlere en skrekkfilmer fordi i spill må du selv gjøre en innsats for å overleve
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #10 Skrevet 22. august 2022 Inverto skrev (9 minutter siden): Skrekkspill er skumlere en skrekkfilmer fordi i spill må du selv gjøre en innsats for å overleve Spilt fredag den 13 spillet? Det er creepy ass Anonymkode: 02a03...5d7
mingus Skrevet 22. august 2022 #11 Skrevet 22. august 2022 Inverto skrev (5 timer siden): Gutter spiller Resident Evil Ekte menn spiller Silent Hill Det er psykologisk skrekk som virkelig gjør susen Vi spiller begge deler, samma det 😀 Jeg glemmer ikke rommet på sykehuset i 1 eller 2.. må ha vært eneren. Silent Hill ja! Det var bare fliser og en kum i gulvet, og avogtil kom det en drithøy lyd av knust glass. Turte ikke gå inn der, men måtte jo 😭 Fikk Village av mannen til jul men da var jeg høygravid så jeg var lettskremt. Har ikke turt enda, men det begynner å bli på tide. Hørte det var noen daue babyer der, så jeg får så stygge mareritt.. men har kost oss med dead by daylight i det siste uten varige men, så får se å installere REVIII snart også!
Okapi Skrevet 23. august 2022 #12 Skrevet 23. august 2022 Jeg likte det veldig godt, egentlig. Litt ujevnt, og slottet er helt klart den beste delen, men har spilt gjennom det mange ganger og gjør det sikkert igjen i vinter en gang. On 8/22/2022 at 12:54 PM, Inverto said: Gutter spiller Resident Evil Ekte menn spiller Silent Hill Det er psykologisk skrekk som virkelig gjør susen For tjue år siden, kanskje. Silent Hill hadde ett mesterverk, to solide titler, en helt ok en, og så et tiår med vrøvl før serien døde helt ut.
Gjest Inverto Skrevet 24. august 2022 #13 Skrevet 24. august 2022 (endret) Okapi skrev (19 timer siden): For tjue år siden, kanskje. Silent Hill hadde ett mesterverk, to solide titler, en helt ok en, og så et tiår med vrøvl før serien døde helt ut. Det var ikke akkurat seriens kritiske suksess jeg tenkte på. Heller typen skrekk som er radikalt annerledes enn Resident Evil og annet i dag. Med unntak Shattered Memories og Downpour. SM er mer et mørkt menneskelig drama og Downpour var.....vi snakker ikke om Downpour. Det eksisterer ikke Endret 24. august 2022 av Inverto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå