AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Har møtt en fyr.. vi kjente hverandre fra før. Begynte å flørte og gjorde det noen uker. Han bor et stykke unna. Første kvelden vi møttes var jeg på middag hos han.. jeg hadde kansje trodd det ble noe ettersom vi sendte såpass dryge snaps til hverandre. Men han var fornuftig og det ble bare klemming. Neste gang vi møttes var vi ute å spiste og var sammen en hel dag i en by. Tredje gang avtalte vi at jeg skulle komme på middag og sove over hos han. Tiden fra vi begynte å snakke og til da hadde vært helt fantastisk.. aldri opplevd en slik tilhørighet til noen uten å ha sex. Det var en god følelse. Han sa også at han følte det samme til tross for at han i starten kun var ute etter en flørt. Da vi skulle legge oss lå jeg på armen hans og vi pratet lenge sammen. Han sa at hvis det skulle bli noe måtte jeg bare hoppe på. Altså sette meg på han.. jeg er litt forsiktig av meg når noe er nytt og jeg sa bare at han måtte gjøre det 😅😁 da skjedde det ingenting da istede. Og vi fortsatte å stryke på hverandre. Så ble det bare til at vi sovnet. Da vi våknet pratet vi litt også ringte det en som skulla fixe noe for han så jeg måtte dra etterhvert. Mye flørting etterpå og like hyggelig å prate sammen. Har ikke kunne møttes enda. Så ingen sex så langt 😬 det er jammen ikke lett. Mannen jeg har vært sammen med i flere år var veldig frampå og vi ble uredde sammen. Jeg forstår ingenting når han ikke «kastet» seg over meg. Jeg er vant med klining, suging, 69, ja full pakke.. vi har snappet mye om sex og sendt ganske utfordrende bilder til hverandre. Men lite viste jeg at det ikke ble så enkelt live😝🫦 hva gjør man da? Aldri møtt en sånn mann.. men herregud så forelsket man kan bli i noen bare av praten og kosen😍 Anonymkode: bd741...c29 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Han er nok bare uerfaren, også virker det som han vil inn i serriøst forhold med deg. Ta det med ro, det er mange menn som vil å prøver man ikke klarer ta siste steget, hjelp han frem da vel du som er så tørst! Anonymkode: b8e5c...c01 6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 Nei uerfaren er han ikke.. han er en flørt. Med flere forhold bak seg. Over 40 år. De fleste han har vært med har vært for morro fordi han trives alene. Jeg og han fikk noe veldig spesielt.. og jeg er voksen, rolig og godt etablert. Store barn og en grei jobb. Som du sier.. kansje tok han meg seriøst. Jeg er ikke «tørst» men jeg er da så forbaska forelsket og vil så gjerne være enda nærmere 😅 Anonymkode: bd741...c29
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #4 Skrevet 20. august 2022 For en latsabb. Offturn å få beskjed om å hoppe på uten at han gidder gjøre en innsats. Kjemien irl var kanskje ikke helt der da, fysisk. Anonymkode: c097d...a28 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #5 Skrevet 20. august 2022 Jeg har vært borti samme type. Latskap ifbm sex 😂😂😂 OK at du holdt igjen for å se hvordan det utvikla seg. Anonymkode: 07a50...8c7 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #6 Skrevet 20. august 2022 Jeg var bort i det samme. Mannen som det gjaldt var stup forelsket i meg det kunne man se. Vi hadde fantastisk kjemi aldri følt noe sånt før. Han fortalte meg til slutt at han alltid hoppet i seng første natten men at han nå ikke ville at sexen skulle ødelegge det. At han ville ta det med ro og utvikle ett ordentlig forhold. Vi møttes og snakket omtrent daglig i tre måneder før vi lå sammen. Han er i dag mannen min og jeg er omtrent like forelsket i han 10 år senere med verdens beste sex. Så slapp av. Er han like forelsket og du også gi det tid til å gro. Jeg følte også at dette var utrolig merkelig den gangen. Men har innsett hvor fantastisk det faktisk var å bli ordentlig kjent først. Anonymkode: 70bfc...815 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #7 Skrevet 20. august 2022 Kanskje han ikke fikk den opp? Eller så teaser han deg eller så er han bare tafatt. Anonymkode: 0c52d...d27
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #8 Skrevet 20. august 2022 Nå er ikke jeg singel, men lever med en partner som gir meg alt ansvar for at hennes sexliv er bra, og hun gir ingenting tilbake. Hun bruker akkurat de samme begrepene om seg selv som det du gjør TS, at hun er forsiktig m.m. Det er ikke slik det en gang var hvor mannen er den som skal være frempå, og være den ansvarlige for et godt sexliv med sin partner. Hadde jeg blitt singel og skulle ut på datingmarkedet igjen så ville jeg i likhet med han du dater nå vært like tilbakelent, og sett an situasjonen. Ville vurdert om hun er av samme ulla som min eks, en som ikke tar et eneste initiativ, og forventer at det er jeg som skal være ansvarlig for vårt sexliv. Hvis hun ikke hadde tatt et konkret og tydelig initiativ så tror jeg at jeg hadde avsluttet relasjonen over noe tid, for jeg ønsker ikke igjen å være 100% ansvarlig for at VI har et godt seksualliv. Anonymkode: 76dd8...591 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #9 Skrevet 20. august 2022 Er dette et datamaskingenerert innlegg? Anonymkode: 75b27...8f3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #10 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nå er ikke jeg singel, men lever med en partner som gir meg alt ansvar for at hennes sexliv er bra, og hun gir ingenting tilbake. Hun bruker akkurat de samme begrepene om seg selv som det du gjør TS, at hun er forsiktig m.m. Det er ikke slik det en gang var hvor mannen er den som skal være frempå, og være den ansvarlige for et godt sexliv med sin partner. Hadde jeg blitt singel og skulle ut på datingmarkedet igjen så ville jeg i likhet med han du dater nå vært like tilbakelent, og sett an situasjonen. Ville vurdert om hun er av samme ulla som min eks, en som ikke tar et eneste initiativ, og forventer at det er jeg som skal være ansvarlig for vårt sexliv. Hvis hun ikke hadde tatt et konkret og tydelig initiativ så tror jeg at jeg hadde avsluttet relasjonen over noe tid, for jeg ønsker ikke igjen å være 100% ansvarlig for at VI har et godt seksualliv. Anonymkode: 76dd8...591 Slutt å ta initiativ da. Anonymkode: c097d...a28
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #11 Skrevet 20. august 2022 Så avfeier det at du ikke tar initiativ med at du er forsiktig når ting er sånt, men gjør det til et problem at han er lik deg? Anonymkode: 56505...9a8 3 1
Blåttvann Skrevet 20. august 2022 #12 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For en latsabb. Offturn å få beskjed om å hoppe på uten at han gidder gjøre en innsats. Kjemien irl var kanskje ikke helt der da, fysisk. Anonymkode: c097d...a28 Enig, jeg hadde blitt totalt avtent av en sånn kommentar. For meg fungerer det ikke sånn at jeg hopper på noen som sier sånt, sex må skje mer naturlig for at jeg skal ha lyst. Altså at man kliner og tar på hverandre og så fører det automatisk til sex uten slike kommentarer. Så utrolig kjip setning også, "hoppe på for at det skal bli noe" wtf? 🤣 Hvis du ikke ble satt ut på en negativ måte TS så er det jo bare å se an stemningen neste gang og håpe at ting skjer da. 😅 Umulig å si hva han tenker.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #13 Skrevet 20. august 2022 Nesten rart at dere klarte å ligge og stryke på hverandre en hel natt uten at det skjedde noe mer. Er det bare å snu hodet og se på han, så blir det vel kyssing som går videre derfra? Sånn har det alltid vært for meg iallfall. Aldri fått beskjed om å «hoppe på», så turn off 😂 Anonymkode: 08c3c...aeb 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #14 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har møtt en fyr.. vi kjente hverandre fra før. Begynte å flørte og gjorde det noen uker. Han bor et stykke unna. Første kvelden vi møttes var jeg på middag hos han.. jeg hadde kansje trodd det ble noe ettersom vi sendte såpass dryge snaps til hverandre. Men han var fornuftig og det ble bare klemming. Neste gang vi møttes var vi ute å spiste og var sammen en hel dag i en by. Tredje gang avtalte vi at jeg skulle komme på middag og sove over hos han. Tiden fra vi begynte å snakke og til da hadde vært helt fantastisk.. aldri opplevd en slik tilhørighet til noen uten å ha sex. Det var en god følelse. Han sa også at han følte det samme til tross for at han i starten kun var ute etter en flørt. Da vi skulle legge oss lå jeg på armen hans og vi pratet lenge sammen. Han sa at hvis det skulle bli noe måtte jeg bare hoppe på. Altså sette meg på han.. jeg er litt forsiktig av meg når noe er nytt og jeg sa bare at han måtte gjøre det 😅😁 da skjedde det ingenting da istede. Og vi fortsatte å stryke på hverandre. Så ble det bare til at vi sovnet. Da vi våknet pratet vi litt også ringte det en som skulla fixe noe for han så jeg måtte dra etterhvert. Mye flørting etterpå og like hyggelig å prate sammen. Har ikke kunne møttes enda. Så ingen sex så langt 😬 det er jammen ikke lett. Mannen jeg har vært sammen med i flere år var veldig frampå og vi ble uredde sammen. Jeg forstår ingenting når han ikke «kastet» seg over meg. Jeg er vant med klining, suging, 69, ja full pakke.. vi har snappet mye om sex og sendt ganske utfordrende bilder til hverandre. Men lite viste jeg at det ikke ble så enkelt live😝🫦 hva gjør man da? Aldri møtt en sånn mann.. men herregud så forelsket man kan bli i noen bare av praten og kosen😍 Anonymkode: bd741...c29 Kan ikke du ta ett initiativ da? Selv om du er forsiktig så kan du jo klart og si hva du vil ha? Anonymkode: 30ac9...006
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #15 Skrevet 20. august 2022 Takk for svar og tanker. Jeg er helt enig.. jeg kunne gjort mer selv også men man er jo litt forsiktig første gang. Men ja jeg er vant med det som ei skriver.. man kliner og koser også bare skjer det. Det er ikke sånn at jeg ligger helt i ro og venter. Men jeg kan ikke bare sette meg på han uten litt forspill.. jeg må liksom bli tatt litt på først da😅😬 Anonymkode: bd741...c29
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #16 Skrevet 20. august 2022 Nei han må jo vise at han har lyst på deg ihvertfall. Blir spennende hvordan neste treff utarter seg da 😃. Håper det går bra. Herlig å være forelsket! Anonymkode: c097d...a28
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #17 Skrevet 20. august 2022 Syns han høres ut som en flott mann. Man blir overrasket når man møter slike der sex ikke er det viktigste lissom når man har møtt ørten der sex er det eneste som betyr noe. Hold på han der. Han ser deg som så mye mer enn sex. Det kommer bare slapp av og ta det med ro. Han er jo den mannen alle skriver om på kg om at man skal vente med sex til man vet om de er seriøse og her er det faktisk han som holder igjen. De mannfolka der vokser ikke på trær det skal jeg si deg. Anonymkode: d27f7...2d7 1 2
Majer Skrevet 20. august 2022 #18 Skrevet 20. august 2022 Vi lever i 2022. Jeg overlater også initiativet til kvinner nå.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #19 Skrevet 20. august 2022 Er han lat? Syne den setningen i senga om å bare hoppe oppå var litt usjarmerende… skjer det neste gang, hadde jeg nok ikke møtt han igjen. Anonymkode: 6ce2d...a00
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #20 Skrevet 20. august 2022 Dere er begge helt på trynet. Kvinnen er den som bør ha lyst på sex og initiere sex. Dette fordi de fleste menn gjerne har sex, og særlig hvis de slipper å måtte slite for det, mens kvinner ofte er de som ikke har lyst en gang. Derfor er kvinnens lyst og engasjement det viktigste. Men for at en kvinne skal ha lyst på en mann over tid, må han oppføre seg som en mann. Det å oppføre seg som en mann; ta ansvar, ha moral, bygge samfunnet. Det å drive og snakke om sex og pirre deg seksuelt er IKKE å oppføre seg som en mann, det er å fjolle. Anonymkode: a8d92...51f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå