Gå til innhold

Blødning etter sex- alltid farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blødde litt etter sex i dag, ikke blødd tidligere som jeg har lagt merke til. Må dette alltid være farlig? Man blir jo umiddelbart redd når sånt skjer.. 

Anonymkode: e3c00...70b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Kanskje du er litt tørr? Slik at det oppstod små rifter. Eller litt røff sex?

Anonymkode: 61687...4ff

Skrevet

Selvfølgelig ikke.

Anonymkode: 410f2...552

Skrevet

Det er nesten aldri farlig. Vi har mange mange blodårer der nede, å noen ganger brister det en åre. Eller man får en liten rift som er helt overflødig og ufarlig. Blør man etter sex ofte og det ikke er mangel på glid som er problemet så tar man seg en tur til gynekolog for en sjekk. 

Anonymkode: 6065e...192

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er nesten aldri farlig. Vi har mange mange blodårer der nede, å noen ganger brister det en åre. Eller man får en liten rift som er helt overflødig og ufarlig. Blør man etter sex ofte og det ikke er mangel på glid som er problemet så tar man seg en tur til gynekolog for en sjekk. 

Anonymkode: 6065e...192

Det var litt tørt faktisk og litt sånn trangt først. Så det kan være derfor.. det er strengt tatt lenge siden jeg har hatt sex- men jeg bruker jo vibrator flittig og gjerne røft (rir den)- og blør aldri da.

Anonymkode: e3c00...70b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...