Gå til innhold

Mensen helvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det like før mensen, og jeg føler meg både irritabel og sint. 
Humøret endrer seg så veldig før mensen, og jeg hater alt og alle. 
så lei av dette her hver mnd 

Anonymkode: cb4a8...2f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri skjønt at så mange gidder å ha mensen. Jeg hadde sinnsyke mensensmerter da jeg var i 16-17-årsalderen, og begynte da å skippe dem og kun ha hver tredje måned ved bruk av p-piller. I midten av 20-årene begynte jeg å skippe mensen mer permanent, og det har virkelig økt livskvaliteten min i mange år!

https://forskning.no/medisin-om-forskning-sex/det-er-tryggest-a-droppe-mensen-nar-du-gar-pa-p-piller/1314686

Anonymkode: 362a9...811

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har aldri skjønt at så mange gidder å ha mensen. Jeg hadde sinnsyke mensensmerter da jeg var i 16-17-årsalderen, og begynte da å skippe dem og kun ha hver tredje måned ved bruk av p-piller. I midten av 20-årene begynte jeg å skippe mensen mer permanent, og det har virkelig økt livskvaliteten min i mange år!

https://forskning.no/medisin-om-forskning-sex/det-er-tryggest-a-droppe-mensen-nar-du-gar-pa-p-piller/1314686

Anonymkode: 362a9...811

Interessant lesning. Jeg har ofte hoppet over og begynt på nytt brett, allikevel kommer mensen utover på neste brett. 
jeg er 43 år og ferdig med graviditeter og trenger strengt tatt ikke livmoren lengre 😅 mannen er sterilisert, men jeg går på pillene for å dempe pms. 

Anonymkode: cb4a8...2f6

Skrevet

Jeg har også hatt helt grusomme mensenperioder, spesielt de siste 12-13 årene. Helt vanvittige blødninger, går ikke an å forlate huset i 2-3 dager. I tillegg får jeg masse migrene, og selvsagt menssmerter.. Virkelig haaater det!! Det er ikke så lett å vite når den kommer heller, så jeg kvier meg til å avtale ting som helst ikke kan avlyses pga dette; ferier, konsertbilletter og lignende. Det er noe dritt!!! 

Det er en blodpropprisiko i familien vår, så jeg har aldri kunnet ta p-piller dessverre. 

Anonymkode: 6c84c...eb9

Gjest Ghostface
Skrevet

Jeg bruker Microgynon og kan usette så ofte jeg vil. Har endometriose og giddet ikke å blø mye hver måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...