Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere er fordelingen menn og kvinner på KG? 

Anonymkode: 21928...0ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvertfall ikke færre menn enn kvinner. Kanskje 50/50. Forskjellen er at 95% av mennene er nettroll...skjønner virkelig ikke hva de finner glede av her.

Anonymkode: 63382...2ad

• Liker 3
Gjest fransine
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvertfall ikke færre menn enn kvinner. Kanskje 50/50. Forskjellen er at 95% av mennene er nettroll...skjønner virkelig ikke hva de finner glede av her.

Hvis de er nettroll, så er det vel det som gir dem glede da 😅

Skrevet

Biologisk eller sosialt kjønn? 

Anonymkode: 277d8...de4

• Hjerte 1
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Forskjellen er at 95% av mennene er nettroll...skjønner virkelig ikke hva de finner glede av her.

Mens 95% av kvinner generaliserer og overdriver over en lav sko? 

Sannheten er nok litt mere nyansert enn som så, om man legger hat/bitterhet til side.

Anonymkode: 20bb8...169

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det er flest menn, med unntak av "barn og familie" og "graviditet og spebarn", der er det flest kvinner (særlig i det siste, naturlig nok).

Det er i hvertfall flest menn som skriver innlegg, selv om fordelingen av brukere kanskje er nærmere 50/50.

Jeg tror ikke de fleste mennene er nettroll, akkurat, men det er jo pussig at de absolutt skal inn å skrive innlegg på et forum som ble laget først og fremst for kvinner. Det er jo mange andre forum å bruke.

Anonymkode: 5309a...75a

• Nyttig 1
Skrevet
Jacobandersen skrev (14 timer siden):

Jeg tror det er 75/25 kvinner/menn prosent på de fleste  forum. På politikk og skråblikk er det trolig omvendt.

Det kan du nok ha rett i, og det er et godt poeng at forskjellen mellom underforum nok er enorm. "Sladretrådene" har nok en ganske annen fordeling enn politikk-trådene. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg tror ikke de fleste mennene er nettroll, akkurat, men det er jo pussig at de absolutt skal inn å skrive innlegg på et forum som ble laget først og fremst for kvinner. Det er jo mange andre forum å bruke.

Det kan jo være at både kvinner og menn synes KG er en grei plattform å høre hverandres meninger på.

Tror også at navnet Kvinneguiden avskrekker flere alfa male til å prøve å ta over forumet/trådene til de grader.

Hadde det vært en Manneguiden side så tror jeg den hadde bare blitt tatt over av alfa male som hadde kalt alle homo å gjort alt om til en pissekonkurranse.

Bare det første som jeg tenkte på når jeg leste dette, men kan hende at jeg tar helt feil.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og siteringer av slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Skrevet
herzeleid skrev (På 20.8.2022 den 10.51):

Det kan du nok ha rett i, og det er et godt poeng at forskjellen mellom underforum nok er enorm. "Sladretrådene" har nok en ganske annen fordeling enn politikk-trådene. 

Alltid den litt fordekte, nedlatende tonen. Sladretrådene er jo selvsagt for damene, politikk er for gutta. En veldig forenklet fremstilling av realiteten.

Jeg tror inntrykket mange kvinner her inne har av de mannlige brukerne, skriver seg fra slike holdninger. Enkelte har et stort ego, de mener selv at de er hakket smartere enn andre (og særlig kvinner), da oppnår man de motsetningene og den dårlige stemningen som skaper inntrykket mange kvinner har av de mannlige brukerne.

Det har etter hvert blitt ganske mange mannlige brukere her, jeg tipper fordelingen er 60/40.

Anonymkode: 70932...3a1

• Liker 1
Skrevet

Jeg holdt på å si at det er for mange menn, men egentlig synes jeg det er mye dårlig oppførsel uavhengig av kjønn. 

Anonymkode: 50653...8c3

• Liker 1
Skrevet

40/60 menn/kvinner

Anonymkode: aa6d4...4c9

Skrevet

30%menn+30% menn under 18 som stiller dere damer spm. 40% kvinner. 

Anonymkode: cb2a8...10f

Skrevet (endret)
herzeleid skrev (På 20.8.2022 den 10.51):

Du har nok helt rett i dette.

Endret av PetterKanin
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alltid den litt fordekte, nedlatende tonen. Sladretrådene er jo selvsagt for damene, politikk er for gutta. En veldig forenklet fremstilling av realiteten.

Jeg tror inntrykket mange kvinner her inne har av de mannlige brukerne, skriver seg fra slike holdninger. Enkelte har et stort ego, de mener selv at de er hakket smartere enn andre (og særlig kvinner), da oppnår man de motsetningene og den dårlige stemningen som skaper inntrykket mange kvinner har av de mannlige brukerne.

Det har etter hvert blitt ganske mange mannlige brukere her, jeg tipper fordelingen er 60/40.

Anonymkode: 70932...3a1

Jeg tror ikke det du siterer egentlig er noe å ta på vei for, og du misforstår når du konstruerer din egen ‘forenklet fremstilling av realiteten’. At noen underforum har en stor overvekt med kvinner mens andre ikke har det betyr selvfølgelig ikke at underforum med likere fordeling ‘er for gutta’. 

Som flere forhåpentligvis forstod er poenget at om en diskuterer fordelingen på forumet er det trolig fort gjort å se seg blind på underforumet en selv er mest aktiv, og slik over/under-vurdere skjevfordelingen basert på den begrensede deltagelsen de fleste antagelig har. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...