Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg trenger litt råd. Kjæresten er for tiden på guttetur, og i går så la hans kompis ut en story der kjæresten min danset litt sånn gøyalt rundt med ei annen jente på dansegulvet, og han la hånden sin rundt midjen hennes en gang å lo rundt. 

Jeg er kjempeglad i han og jeg har følt meg trygg den siste uken han har vært der. Og ikke følt meg ett sekund usikker i det hele tatt, og han har hele tiden sagt at jeg ikke har noe å bekymre meg for, og jeg stoler virkelig på han. 

Når jeg ser denne storyen nå, så føltes ut som et slag i magen, og jeg har vært veldig kald på meldingene vi har sendt fram og tilbake i dag, og dette har han selvfølgelig merket, og han har selvfølgelig spurt hva som plager meg. 

Overreagerer jeg på dette? Kan det være en uskyldig dans på baren der de har det gøy, eller overdramatiserer jeg alt?

Anonymkode: e6ff4...fe3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud du overreagerer! Fortsett slik og det vil gå troll i ord

Anonymkode: 2d27a...632

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud du overreagerer! Fortsett slik og det vil gå troll i ord

Anonymkode: 2d27a...632

Hva mener du med troll i ord?

Skrevet

Er hyggelig og uskyldig, tenker jeg

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja. Du gjør det. 

Anonymkode: b0179...e95

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hva mener du med troll i ord?

At det går troll i ord betyr noe av det samme som en selvoppfyllende profeti. Dvs. at om du overreagerer og beskylder ham for utroskap pga. noe som sannsynligvis er helt uskyldig, kan han begynne å tenke at han like gjerne kan være utro, siden det blir bråk uansett. 

Anonymkode: 8ed13...29a

• Liker 3
Skrevet

Jeg forstår deg SÅ godt, dette er noe jeg ville blitt veldig såret og lei meg for og helst ikke ville visst om. Jeg tror også som de andre her at dette sikkert er helt uskyldig morro, men det gjør vondt å se det. Han ville jo sikkert ikke gjort det om du VAR der. 

Hvis du allerede har vært passiv aggressiv, så kan du jo like godt ta det opp med han. Ikke beskylde han for å være utro selvfølgelig, men si at du så dette, at det ikke var gøy å se det og at det er derfor du har vært kort, fordi det er sårende. Så kan dere legge det bak dere.

Anonymkode: 2543b...4d3

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår deg SÅ godt, dette er noe jeg ville blitt veldig såret og lei meg for og helst ikke ville visst om. Jeg tror også som de andre her at dette sikkert er helt uskyldig morro, men det gjør vondt å se det. Han ville jo sikkert ikke gjort det om du VAR der. 

Hvis du allerede har vært passiv aggressiv, så kan du jo like godt ta det opp med han. Ikke beskylde han for å være utro selvfølgelig, men si at du så dette, at det ikke var gøy å se det og at det er derfor du har vært kort, fordi det er sårende. Så kan dere legge det bak dere.

Anonymkode: 2543b...4d3

Tusen takk for fine ord og råd ❤️ 
ts

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det overhodet og mennene jeg har vært med ville heller ikke satt pris på det, om det var jeg som gjorde slikt. 

Det er å oppføre seg som singel er en uting synes jeg. 

Anonymkode: e322b...dc1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes sånt er en utrolig umoden oppførsel. Ville ikke kasta bort så mange kalorier på han..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Spør hvem dama er.

Anonymkode: 807b7...d67

Skrevet

Jeg vet om mange som er i forhold, gift med barn, hvor både damen eller mannen er veldig flørtende sosialt, men dette for å skape hygge, det betyr ikke alltid at slike mennesker vil ligge med alle sammen, det er bare sånn de liker å være å oppføre seg, å jeg synes det er veldig bra og sundt. Skal han ikke få feste å danse? Danse kun med andre menn? Hva om han er den danseløven å vil vise seg litt frem å skape hygge, det betyr ikke alltid at de er ute etter noe mer. Her gjelder det for deg å forstå helt hvordan han er sosialt sett som person, og ikke fyre deg opp bare fordi det er litt dans med det andre kjønn.. Skal han bare sitte hjemme med deg resten av livet? Du må lære deg å kjenne han å kunne absolutt stole på han, om han er til å stole på selvfølgelig da.

Anonymkode: 21624...d79

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg hadde ikke likt det overhodet og mennene jeg har vært med ville heller ikke satt pris på det, om det var jeg som gjorde slikt. 

Det er å oppføre seg som singel er en uting synes jeg. 

Anonymkode: e322b...dc1

MacadamiaNut skrev (1 time siden):

Synes sånt er en utrolig umoden oppførsel. Ville ikke kasta bort så mange kalorier på han..

Jeg er enig med dere.

Anonymkode: c94f3...bf8

Skrevet

Du kjenner han best du som er sammen med han. Noen menn er danseløve og danser mye når de har muligheten. Når jeg har vert i forhold med slike menn så har det ikke vert noe problem, jeg har jo visst at han bare danser for å danse og ikke noe mere. Men å være sammen med en som nermest aldri danser og så få en slik snutt inn på story,- ja da hadde jeg blitt såret.

Anonymkode: 76edd...766

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...