AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Har nå gått 3 mnd på minipille. Har blødd så og si i 3 mnd. Gynekologen mener det tar ca 3 mnd før det bedrer seg. Noen som har gått på det lenger enn 3 mnd og har hatt blødninger hele veien? Ga det seg? Når? Vurderer å droppe pillene… (kan ikke gå på annet pga sykdom, så trenger ikke råd om annet prev.-middel) Anonymkode: 73861...ad9
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Gikk på cerazette for noen år siden, og blødde konstant i 7!! måneder 😒 Da orket jeg ikke mer og slutta på de… Anonymkode: 43de1...662
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 blødde og på cerazette. nå bruker jeg conludag og blør ikke utenom mensen. hva type bruker du ts. skift merke da kanskje heller. Anonymkode: cdf63...312
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 Blødde en god stund med cerazette. Så stoppet det og var uten blødning i flere år. Så kom det vanlig mens tilbake igjen. Ingen blødning mellom. Merkelige greier. Anonymkode: 6118d...f21
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): blødde og på cerazette. nå bruker jeg conludag og blør ikke utenom mensen. hva type bruker du ts. skift merke da kanskje heller. Anonymkode: cdf63...312 Før gikk jeg på cerazette. Sluttet etter 4 mnd med konstante blødninger. Nå går jeg på Slinda, nettopp fordi man visstnok har mindre småblødninger av de… stemmer ikke hos meg iallefall! Anonymkode: 73861...ad9
Gjest fransine Skrevet 19. august 2022 #7 Skrevet 19. august 2022 Ga opp - taklet ikke en måned engang.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #8 Skrevet 19. august 2022 Jeg gav opp ganske kjapt. Så prøvde jeg igjen ca. ett år senere og da mistet jeg mensen fullstendig så lenge jeg giikk på dem. Anonymkode: ccc57...2c6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #9 Skrevet 19. august 2022 Uff, får helt vondt av dere ❤️ jeg tror ikke jeg blødde noe særlig i det hele tatt, og kan telle på en hånd antall ganger jeg har blødd siden jeg startet opp for noen år siden, pga massive blødninger og menssmerter. Jeg bruker nok den billige kopien, men det skulle vel ikke ha noe å si. Anonymkode: 99488...5a4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #10 Skrevet 19. august 2022 Første gang jeg begynte på Cerazette blødde jeg ingenting overhode. Så noen år senere(etter nytt svangerskap) blødde jeg i litt over 6 mnd. Da var jeg tenkt å gi opp, men siden jeg så tegn til at blødningene ble mindre så holdt jeg ut. Og en dag var det helt slutt. 3 år siden nå og nå blør jeg kun bittelitt om jeg glemmer en pille. Anonymkode: c2d63...e01
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #11 Skrevet 22. august 2022 Det er vel 3 mnd som regnes som den "magiske" grensen for når bivirkninger skal avta. Jeg gikk på cerazette i halvannet år uten en eneste blødning, men så begynte jeg å spotte og småblø nesten hver dag. Orket ikke mer etter 4 mnd, og gikk nettopp over til microgynon. Anonymkode: 461c4...82f
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #12 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er vel 3 mnd som regnes som den "magiske" grensen for når bivirkninger skal avta. Jeg gikk på cerazette i halvannet år uten en eneste blødning, men så begynte jeg å spotte og småblø nesten hver dag. Orket ikke mer etter 4 mnd, og gikk nettopp over til microgynon. Anonymkode: 461c4...82f Ja, jeg min forrige gynekologen min sa at 3 mnd er grensen… blør man etter det er det ikke vits å fortsette, da kan man prøve noe annet. nåværerende gynekolog sa 3-4 mnd. Så da avventer jeg et par uker til og så gir jeg meg kjenner jeg…. Anonymkode: 73861...ad9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå