AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Jeg dater en mann som har startet et aldrende "boyband". Han har toppet det hele med sjuskete klær, pjuskete skjegg og rufsete hår. Oftest udusjet, vasker sjeldent klærne sine, glad i alkohol, stadig på festivaler. Tatoveringer over det hele, og en livsstil som passer bedre for en på 19 enn en på 50 år. Personligheten er skjønn, men alt dette blir litt påtatt. Hvordan skal jeg si det til ham? Anonymkode: edff0...d9e
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Ut fra det du beskriver må du ha veldig lave krav til en mann??? Høres egentlig alteetende ut.. hvis du liker slaske mannfolk som fester og turer hver helg i 50 åra så slå til. Det der er ikke noe for meg i hvertfall. Kvinne 53 Anonymkode: 8d8eb...acb 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 Lættis! Er målet å dra damer på det, eller hva er greia med dette boybandet? Anonymkode: 38784...c56
Hulderen Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 Det er da ikke noe galt i å starte opp et band, er det bare for tenåringer, mener du? Men dårlig hygiene, det er skikkelig turnoff! 2
absinthia Skrevet 20. august 2022 #8 Skrevet 20. august 2022 (endret) Du trenger jo ikke å fortsette å date ham om dette ikke er noe for deg. Det er dødfødt å finne seg noen som er stikk motsatt av hva man vil, for så å skulle forandre ham til noe man selv mener er bedre. Jeg synes jo at det høres ut som om han har det ganske bra. Jeg synes det er mye verre at han ikke vasker seg og at han drikker mye, enn at han har startet band og farter på festivaler. Jeg er på samme alder og hadde glatt blitt med i et band om jeg fant noen i nærheten som jeg hadde tid til å øve sammen med. Jeg kan garantere deg at svært mange ville funnet det veldig merkelig med en dame i min alder som drev på med slikt og ment at jeg heller burde sitte foran tv og strikke. Jeg trodde forresten at slike boybandtyper bare var sånn liksomrufsete, når de ikke er striglet og kortklipte. At du synes det virker påtatt, betyr ikke at det er det. Det er sikkert noen som synes at det virker påtatt at jeg i min alder fortsatt går med bandskjorter og i tillegg tar meg noen turer på rulleskøyter, men livet er for kort til å la være å gjøre ting som gir deg glede. De fleste som begynner i et band i den alderen, har ikke nettopp funnet ut at de skal drive på med musikk og man må nok regne med at musikk, på en eller annen måte var en stor del av livet hans, før du kom inn i bildet. Endret 20. august 2022 av absinthia 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #9 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg dater en mann som har startet et aldrende "boyband". Han har toppet det hele med sjuskete klær, pjuskete skjegg og rufsete hår. Oftest udusjet, vasker sjeldent klærne sine, glad i alkohol, stadig på festivaler. Tatoveringer over det hele, og en livsstil som passer bedre for en på 19 enn en på 50 år. Personligheten er skjønn, men alt dette blir litt påtatt. Hvordan skal jeg si det til ham? Anonymkode: edff0...d9e Hva er problemet med å starte ett band når du er 50? Det er jo kjempekult, kanskje han har drømt om det resten av livet? Det at han ikke dusjer og er sjuskete og litt for glad i alkohol er mye værre, Anonymkode: 21fd7...060 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #11 Skrevet 20. august 2022 Hvem i Landeveiens Helter dater du? Anonymkode: 04b2d...896
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #12 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (På 19.8.2022 den 19.04): Jeg dater en mann som har startet et aldrende "boyband". Han har toppet det hele med sjuskete klær, pjuskete skjegg og rufsete hår. Oftest udusjet, vasker sjeldent klærne sine, glad i alkohol, stadig på festivaler. Tatoveringer over det hele, og en livsstil som passer bedre for en på 19 enn en på 50 år. Personligheten er skjønn, men alt dette blir litt påtatt. Hvordan skal jeg si det til ham? Anonymkode: edff0...d9e Var han hygienisk, utatovert og likegyldig til musikk da du traff ham? Hva mener du at du skal si til ham? Adios? Anonymkode: cca53...2d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå