AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Her snakker jeg om jevnlig kontakt med anrop, bilder og samtaler. Så gjennom tlf til min samboer, og så at hans kollega (som jeg har hilst på utallige ganger) sender han bilder, ringer han stadig osv. Det var ikke noen lange meldinger, men som sagt så ser jeg at de har ringt til hverandre og har ikke snøring på hvor lenge de har pratet over tlf osv. Hadde dere reagert på det, eller ville dere bare sett forbi det? Var nok ikke en flørtende chat med hjerter osv. Anonymkode: 5bde0...ac5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Ville ha tenkt det var jobbrelatert. Men om bildene er selfies, hadde jeg spurt mannen min… Anonymkode: 10c95...ffe 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 Nei det var ikke jobbrelaterte bilder. Hun sendte han en selfie fra en fest, et vors hun var på Kenelz skrev (2 minutter siden): Er det jobbrelaterte bilder? AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ville ha tenkt det var jobbrelatert. Men om bildene er selfies, hadde jeg spurt mannen min… Anonymkode: 10c95...ffe Anonymkode: 5bde0...ac5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 Sender bilder? Selfies, feriebilder eller jobbrelaterte faglige utfordringer? Jobb-bilder er greit, festbilder fra sommerfest med mange kollegaer er greit. Anonymkode: 3b215...dc4 1
Kenelz Skrevet 19. august 2022 #7 Skrevet 19. august 2022 Men da er det noe som skurrer! Hva er unnskyldningen til mannen din? 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #8 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Sender bilder? Selfies, feriebilder eller jobbrelaterte faglige utfordringer? Jobb-bilder er greit, festbilder fra sommerfest med mange kollegaer er greit. Anonymkode: 3b215...dc4 Jeg har forståelse for at kollegaer deler ting sammen om jobbting, men dette var faktisk en selfie av henne selv, som var på vors. Hun var ikke på jobben elns, og hun var ute med sin faddergruppe på skolen. Kjæresten min studerer ikke, så han har ikke noe å gjøre på fadderfester. Jeg er 24 år, han er 27. og vi begge to er ferdig utdannet Anonymkode: 5bde0...ac5
Kenelz Skrevet 19. august 2022 #9 Skrevet 19. august 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har forståelse for at kollegaer deler ting sammen om jobbting, men dette var faktisk en selfie av henne selv, som var på vors. Hun var ikke på jobben elns, og hun var ute med sin faddergruppe på skolen. Kjæresten min studerer ikke, så han har ikke noe å gjøre på fadderfester. Jeg er 24 år, han er 27. og vi begge to er ferdig utdannet Anonymkode: 5bde0...ac5 RØDT FLAGG! RØØØØØDT! 7
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #10 Skrevet 19. august 2022 Har tre kollegaer som alle sender myyye selfies på snap. To damer (jeg er også dame) og en mann. Mannen og ene dama er gift med hverandre. Ligger ingen ting i det. Er liksom bare sånn de gjør Anonymkode: d8506...8c0
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #11 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Har tre kollegaer som alle sender myyye selfies på snap. To damer (jeg er også dame) og en mann. Mannen og ene dama er gift med hverandre. Ligger ingen ting i det. Er liksom bare sånn de gjør Anonymkode: d8506...8c0 Det er litt betryggende å vite, men for å være ærlig så synes jeg det var overraskende mye anrop der Anonymkode: 5bde0...ac5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #12 Skrevet 19. august 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Det er litt betryggende å vite, men for å være ærlig så synes jeg det var overraskende mye anrop der Anonymkode: 5bde0...ac5 Rødt flagg ja. Kan det være naturlig å invitere henne hjem til dere? Si at du gjerne vil treffe henne og bli kjent etc? Da kan du lese MYE på begges kroppsspråk! Eller bare på hans reaksjon hvis han avskriver forslaget med irritasjon, sinne etc. Anonymkode: 56454...b3a 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #13 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rødt flagg ja. Kan det være naturlig å invitere henne hjem til dere? Si at du gjerne vil treffe henne og bli kjent etc? Da kan du lese MYE på begges kroppsspråk! Eller bare på hans reaksjon hvis han avskriver forslaget med irritasjon, sinne etc. Anonymkode: 56454...b3a Jeg hadde gjort det, men det ville ikke vært naturlig i denne situasjonen. Jeg kjenner henne ikke så godt heller Anonymkode: 5bde0...ac5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #14 Skrevet 19. august 2022 Selvfølgelig ikke. Herregud. Det vet du innerst inne. Anonymkode: 25f3d...4b3
Gjest ti10 Skrevet 19. august 2022 #15 Skrevet 19. august 2022 Du kan jo gå ut fra at hun er interessert i ham, i hvert fall er ute etter bekreftelse av en eller annen grunn, men det kommer an på hvordan han reagerer. Er det like mange anrop fra ham til henne som fra henne til ham? Da hadde jeg tenkt mitt. Men du kan jo nevne det til ham og se hvordan han reagerer, da får du nok en pekepinn på hvordan det ligger an.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #16 Skrevet 19. august 2022 ti10 skrev (2 minutter siden): Du kan jo gå ut fra at hun er interessert i ham, i hvert fall er ute etter bekreftelse av en eller annen grunn, men det kommer an på hvordan han reagerer. Er det like mange anrop fra ham til henne som fra henne til ham? Da hadde jeg tenkt mitt. Men du kan jo nevne det til ham og se hvordan han reagerer, da får du nok en pekepinn på hvordan det ligger an. Ja det er like mye anrop frem og tilbake. Derfor jeg også reagerte så sterkt Anonymkode: 5bde0...ac5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #18 Skrevet 19. august 2022 Kenelz skrev (24 minutter siden): Men hva forteller han? Jeg spurte han om det nå, men han sa bare at de hadde ringt hverandre om å bytte jobbvakter osv, også spurte jeg om bildene og da sa han at hun bare sendte det ut av det blå? Anonymkode: 5bde0...ac5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #19 Skrevet 19. august 2022 Ikke greit og ikke særlig vanlig, tror jeg, selv om samfunnet har blitt mye åpnere med årene. De har nok muligens en flørtende tone. Det tyder på at hun liker ham og i verste fall prøver å sjekke ham opp. Anonymkode: 4af8e...749 1
Motelvibes Skrevet 19. august 2022 #20 Skrevet 19. august 2022 «Ut av det blå» ja for det er vanlig… Han lyver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå