AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Jeg blir intimidert av folk som er smarte gode i matte, gode sosiale evner og har høy selvtillitt. Større grupper av slike fagfolk er spesielt skremmende. Anonymkode: 46d75...a48
Drizzt Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Intimiderer? 🤣 Heter det ikke på norsk å gjøre noen engstelig? Aggressive menn og kvinner som ser ut klare til å slå noen hvert øyeblikk, folk som ikke har kontroll over seg selv og fremstår voldelige. De er skumle. 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 Drizzt skrev (1 minutt siden): Intimiderer? 🤣 Heter det ikke på norsk å gjøre noen engstelig? Aggressive menn og kvinner som ser ut klare til å slå noen hvert øyeblikk, folk som ikke har kontroll over seg selv og fremstår voldelige. De er skumle. Er det ikke norsk da😅 Folk som får deg til å føle deg underlegen. Anonymkode: 46d75...a48
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 Intimiteter 🤭 Anonymkode: 351b4...bdb
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Intimiteter 🤭 Anonymkode: 351b4...bdb Come on svar på spørsmålet 😛 Anonymkode: 46d75...a48 1
Drizzt Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er det ikke norsk da😅 Folk som får deg til å føle deg underlegen. Anonymkode: 46d75...a48 Jeg vil ikke si at de jeg beskrev gjør meg føle meg underlegen, men heller skremmer meg og gjør meg utrygg. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #7 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir intimidert av folk som er smarte gode i matte, gode sosiale evner og har høy selvtillitt. Større grupper av slike fagfolk er spesielt skremmende. Anonymkode: 46d75...a48 Drizzt skrev (39 minutter siden): Intimiderer? 🤣 Heter det ikke på norsk å gjøre noen engstelig? Aggressive menn og kvinner som ser ut klare til å slå noen hvert øyeblikk, folk som ikke har kontroll over seg selv og fremstår voldelige. De er skumle. Jeg har tenkt lenge at det ikke fins noe godt norsk ord for «intimidating», skulle gjerne brukt «intimiderende», hvis det fakrisk er et ord😄👏 De jeg blir «intimidated» av, utstråler en type energi som føles «intimidating». Syns ikke det er så lett å sette ord på, for meg har det ingenting med utdanning, selvtillit, utseende, yrke osv å gjøre, det er heller en væremåte og en energi som gjør at jeg føler meg ukomfortabel og «intimidated». Et eller annet som setter seg som en guffen følelse i kroppen. Anonymkode: ab32e...d67 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #8 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har tenkt lenge at det ikke fins noe godt norsk ord for «intimidating», skulle gjerne brukt «intimiderende», hvis det fakrisk er et ord😄👏 De jeg blir «intimidated» av, utstråler en type energi som føles «intimidating». Syns ikke det er så lett å sette ord på, for meg har det ingenting med utdanning, selvtillit, utseende, yrke osv å gjøre, det er heller en væremåte og en energi som gjør at jeg føler meg ukomfortabel og «intimidated». Et eller annet som setter seg som en guffen følelse i kroppen. Anonymkode: ab32e...d67 God beskrivelse👏Jeg kjenner flere som har en slik virkning på meg, og det er helt urelevant hva slags yrke de har. Anonymkode: 7e27b...509
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #9 Skrevet 19. august 2022 Folk som oppleves fysisk truende, som regel gjennom sitt kroppsspråk. Anonymkode: a2561...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå