Gå til innhold

Flo appen - eggløsning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!  

Jeg synes det er vanskelig å vite når jeg faktisk har eggløsning.  Vi har akkurat begynt prøvingen.  Følger med på forandringer osv typ daglig nå, for å se om jeg klarer å merke når jeg har eggløsning.  

Er det noen som har erfaringer med Flo appen - om den er relativt nøyaktig?  

Anonymkode: c5265...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå brukte jeg appen samtidig som clearblue sine tester, og den stemte ganske bra med meg ☺️

Anonymkode: dfec0...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg begynte å bruke den så stemte den ikke, men da hadde den ikke så mye informasjon om meg heller. Den trenger nok en del sykluser for å være så korrekt som mulig.

den mnd jeg ble gravid første gang brukte jeg EL tester og da kom EL nesten 1 uke etter det appen mente. Nå som jeg har brukt appen i 2 år så ser jeg at den setter eggløsning 1-3 dager før jeg egentlig har det.

Jeg ville testet om jeg var deg ☺️

Anonymkode: af4ad...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei!  

Jeg synes det er vanskelig å vite når jeg faktisk har eggløsning.  Vi har akkurat begynt prøvingen.  Følger med på forandringer osv typ daglig nå, for å se om jeg klarer å merke når jeg har eggløsning.  

Er det noen som har erfaringer med Flo appen - om den er relativt nøyaktig?  

Anonymkode: c5265...1cb

Jeg bruker den og den stemmer på meg. Eggløsning ca 14 dager etter mensen, og normal syklus på 25-29 dager ish.

Anonymkode: 186a2...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når jeg begynte å bruke den så stemte den ikke, men da hadde den ikke så mye informasjon om meg heller. Den trenger nok en del sykluser for å være så korrekt som mulig.

den mnd jeg ble gravid første gang brukte jeg EL tester og da kom EL nesten 1 uke etter det appen mente. Nå som jeg har brukt appen i 2 år så ser jeg at den setter eggløsning 1-3 dager før jeg egentlig har det.

Jeg ville testet om jeg var deg ☺️

Anonymkode: af4ad...2be

Hvorfor endrer du ikke eggløsnings-dagene manuelt slik at den blir korrekt? 

Anonymkode: 186a2...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt den så mange sykluser, men mener den traff på riktig dag forrige syklus. Men jeg bruker eggløsningstester også, det føles mer nøyaktig.

Anonymkode: 93af3...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den blir vel smartere og bedre til å forutsi hvis du er flink til å registrere riktig info :) 

Anonymkode: 42285...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appen er så nøyaktig som han kan vere med tanke på at syklusen min varierer mellom 22-29 dagar. Eg er ikkje sikker på om han går ut frå at neste syklus blir like lang som førre, eller tek gjennomsnittet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd både Flo og Clue, slettet Flo ganske kjapt da jeg liker Clue veldig mye bedre. For min del har den god kontroll, men jeg har ganske stabil syklus. Kjenner eggløsning som knivstikk i magen, så jeg ser at det stemmer også.

Anonymkode: 9df08...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer for de med regelmessig syklus eller om du eltester og får lagt inn bilde av testene :) ellers stemmer Ingenting :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...