AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Jeg digger kjoler, men ikke alle typer. Jeg unngår kjoler med krage og knapper i fronten. Skjortekjoler er ikke noe for meg, hater skjorter. En kjole skal ikke ha lommer, dem tilhører bukser. Anonymkode: cded2...bf4
Gjest AprilRyan Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Jeg liker nok best de som er litt innsvinget i livet. Det ser best ut på meg. Om de er litt oversized så synes jeg at jeg lett ser større ut enn jeg er. Jeg liker heller ikke veldig tettsittende kjoler siden jeg ikke liker at valker og alle skavanker synes. Kjoler med stort skjørt liker jeg heller ikke på meg. Det blir så mye synes jeg. Jeg synes ofte ikke at kjoler som stopper midt på leggen er særlig flatterende på meg. Knapper kan være fint, men problemet med det er at om de er litt tettsittende eller i et spesielt stoff så ser de bra ut når man står, men når man setter seg så blir det glippe både her og der. Har måttet sy noen kjoler sånn at det går an å bruke de uten at alle vet hva slags farge jeg har på undertøyet mitt. Omslagskjoler liker jeg, men det virker ofte som de er laget for kvinner med store pupper. Jeg får ofte en glippe eller så blir det stor utringning, men jeg pleier å sy det sånn at jeg ikke trenger å tenke på om "alt" vises Jeg har hatt noen kjoler med lommer, men synes ofte at de gjør at jeg ser bredere ut. Jeg har ganske brede hofter og jeg bruker ikke lommene uansett siden det ikke ser pent ut. Jeg liker skjortekjoler og synes de er fine til hverdags. Jeg synes kjoler som stopper midt på låret eller går til knærne ser best ut. Maxikjoler kan se bra ut, men da bør det helst være korte ermer eller uten ermer.
Perelandra Skrevet 20. august 2022 #3 Skrevet 20. august 2022 Jeg liker kjoler i klare farger, myke og elastiske stoffer, og ofte med blomstermønster. Kjolene bør helst være rett over eller rett under knærne og gjerne være innsvingt i livet. Jeg kan godt ha lommer men de må være lite synlige og sydd inn i stoffet. Liker best rund hals, men kan også ha båthals, v-utringning eller omslagskjoler. Krager og knapper liker jeg ikke. Hvis jeg skal følge Kibbes system for hva man passer best, er jeg langt ute på yin-siden, trolig romantisk type. Jeg liker ikke skjortekjoler, kantete former og mønstre. 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #4 Skrevet 20. august 2022 Jeg liker kjoler som passer til kroppen min, jeg er romantic. Så midjedefinisjon, enten A-line skjørt eller Pencil, hjerteformet eller rund utringning, blonder, rysjer, folder, blomstermønster, lette og myke stoffer. Anonymkode: 0f585...aac 1 1
flusa Skrevet 21. august 2022 #5 Skrevet 21. august 2022 (endret) Myke,stretchy stoff. Helst ensfarget. Tilsittende kjoler som fremhever figuren min. Foretrekker korte,ned til knærne eller rett under knærne. Har også et par tilsittende som har lengde ned til gulvet nesten. De blir alltid for lange til meg siden jeg er så lav. Endret 21. august 2022 av flusa 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #6 Skrevet 22. august 2022 Liker godt skater-kjoler (fit-and-flare), altså ganske tettsittende i toppen, med skjørt som er utsvingt. Hater flagrende ermer, det må være tettsittende ermer, men ikke stramme så jeg ikke klarer dra ermet opp over albuen. Mykt stoff med god stretch. Ingen krager. Ikke lukking i ryggen på noe vis, verken med glidelås eller sånn dum knapp øverst i nakken som håret bare surrer seg fast i. LIker best rett under eller rett over kneet. Aldri kortere enn max 5 cm over kneet. Ikke kjempedype utringninger. Elsker lommer på hverdagskjoler, så jeg får med meg mobilen selv om jeg bærer en unge på ene armen og en leke i den andre. Anonymkode: 6e63b...f54
flusa Skrevet 22. august 2022 #7 Skrevet 22. august 2022 De må også være litt utringet. Får klaus av kjoler,gensere,t skjorter o.l.som går langt opp i halsen.. Får kvelningsfølelse.. Må ha såpass utringning som dette. Denne er mere utringet,men bruker mye slikt. Både i topper,og kjoler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå