Gå til innhold

Lav kalori snack

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et par-Friggs maiskaker med tynt lag hjemmelaget peanøttsmør og noen skiver epler 

Anonymkode: bf7e7...829

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Haha, om man liker de som snack så er jo det gull, prøvde det for første gang forrige måned og det falt dessverre ikke i smak hos meg 😂

ts

Anonymkode: ccc6a...e58

Du må prøve med litt sitronpepper på :) 👌🏼

Anonymkode: 7335e...dad

Skrevet

Den der popcorn-saken fra Lekue har jeg hatt i 10 år tror jeg. Veldig mye brukt i perioder! Elsker popcorn!

Det blir selvsagt bedre med litt olje/smør i bunn, men funker uten. Du har uansett full kontroll på hva du putter oppi!

Skrevet

En mellombar/muslibar har rundt 100 kalorier og smaker litt sjokolade 😃

Anonymkode: 9d4ce...09e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.8.2022 den 17.03):

Det spiser jeg til frokost 😅 Varier på protein pudding/shake/knekkebrød. Så det ønsker jeg ikke igjen midt på dagen…

ts

Men hvorfor trenger du snacks? Det er ikke normalt å småspise gjennom dagen. Det er dessuten ikke bra i det hele tatt.

Kanskje du ikke spiser deg mett nok til selve måltidene? Proteinpudding er for eksempel ikke fullverdig mat.

Hva med å heller spise normal mat, sånn at du ikke får denne trangen til å spise mellom måltidene.

• Liker 1
Skrevet

Hva med edamamebønner? Spiser det ofte som snack, men aner ikke hvor mange kalorier det er. 

Anonymkode: 87c07...3e9

Skrevet

Spis heller fullverdige måltider. Vi trenger ikke mellommåltider, faktisk! 

Anonymkode: 4cbfd...9ab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.8.2022 den 16.58):

Som ikke er grønsaker 😅 Spiser nok grønnsaker til middag… trenger noe crispy som har lavt kalori innhold. Noe mer mot salt/aomi enn søtt. 

Har 100 kalorier til gode på snakcs pr dag, og det hadde vært fint det er litt mer enn en håndfull 

Til nå spiser jeg maissnacs med ostesmak, men begynner å bli ganske lei

Prøvde pomfri, men det blir for mye kalorier 

Poppa med paprika er digg! Mål opp til 100 kcal. 

Anonymkode: 50576...5a5

Skrevet

Tights.no selger sukkerfri smågodt 😃

Vaniljekesam med frukt og mørk sjokolade. 

Anonymkode: 206ec...d84

Skrevet
Lafamiglia skrev (På 20.8.2022 den 21.04):

Men hvorfor trenger du snacks? Det er ikke normalt å småspise gjennom dagen. Det er dessuten ikke bra i det hele tatt.

Kanskje du ikke spiser deg mett nok til selve måltidene? Proteinpudding er for eksempel ikke fullverdig mat.

Hva med å heller spise normal mat, sånn at du ikke får denne trangen til å spise mellom måltidene.

Om du ikke kan svare på det Ts spør om kan du bare holde munn

• Liker 5
Skrevet

Gele laget med fun light. 

mager kesam med en pose med dip-blanding i, og grønnsaker du dipper i. 

Anonymkode: ae2eb...d2e

Skrevet

Bestill snacks fra tights.no. Sukkerfritt, lavkarbo og veldig få kalorier 

Anonymkode: 7345c...693

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2022 den 20.57):

Om du ikke kan svare på det Ts spør om kan du bare holde munn

Grunnen til at jeg svarte slik jeg gjorde, var fordi det ut fra spørsmålet ser ut til at ts har et usunt og unormalt forhold til mat og spising. Og da er det dette i mine øyne dette man må gjøre noe med, i stedet for å finne måter å opprettholde misbruket på.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.8.2022 den 16.58):

Som ikke er grønsaker 😅 Spiser nok grønnsaker til middag… trenger noe crispy som har lavt kalori innhold. Noe mer mot salt/aomi enn søtt. 

Har 100 kalorier til gode på snakcs pr dag, og det hadde vært fint det er litt mer enn en håndfull 

Til nå spiser jeg maissnacs med ostesmak, men begynner å bli ganske lei

Prøvde pomfri, men det blir for mye kalorier 

100 kalorier? da kan du like gjerne la være. Lær deg å leve uten, og spar dem til det blir noe av det. Det er ikke verd den mentale energien.

Anonymkode: bf389...4ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...