Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #1 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg er en gutt på 22 år som har vært singel hele livet. Jeg synes det er vanskelig å sjekke jenter. Føler liksom at jeg ikke får noe respons. Sitter jeg å snakker med noen av jentene i klassa i kantina eller på en fest så virker de ikke som om de er interessert i meg. De snakker om andre gutter og hvem den og den dater. Når jeg tar initiativ til å finne på noe så synes jeg reaksjonen er dårlig. Akkurat som om de vet at jeg er "ute etter noe". Da blir de plutselig avvisende og forsøker å unngå meg. Jeg får ofte høre at jeg er relativt kjekk av både gutter og jenter. De skjønner ikke hvorfor jeg er singel. Jeg får høre at bare jeg tar initiativ så ordner det seg. I det siste har tatt initiativ til noen jenter jeg synes er sjarmerende. Men hver gang så virker det som om de setter opp foran seg. Andre har så mye spenning i kjærlighetslivet sitt. De roter med folk på fester, på dansegulvet. Får meldinger fra folk som vil ha dem med på noe. Men jeg får ingen ting. Jeg har lest litt her på forumet. Det skrives om plagsomme beundrere, utroskap, elskere osv. For meg virker det som en annen verden. Jeg har aldri opplevd noe av dette. Er dette er verden ikke alle har tilgang til? Har dere noen forslag til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildThing Skrevet 23. november 2005 #2 Del Skrevet 23. november 2005 Du har helt rett, det er vanskelig å sjekke jenter - men på den annen side; det skal det være. Personlig syntes jeg at veien var mye mer interessant enn målet, da jeg var i begynnelsen av 20'årene. Nå finnes det ikke noen facitsvar på dette med å få den "rette" kontakten hos jenter, for de er noen rare vesener - samtidig som de har mange fellesnevnere så er det ikke en av dem som er lik den andre. Det kan hende at det du gjør er akkurat rett for noen personer du enda ikke har møtt. En ting jeg har erfart i alle fall er at det ikke nytter å være slik som alle andre er. Tenk på hvor mange som forsøker seg hos akkurat den jenta du har sett deg ut. Det er ikke snakk om å overgå noen eller noenslags konkurranse (er det det, så snu - den jenta vil du ikke ha), men rett og slett om å gjøre å være interessant og samtidig kunne vekke de der strengene som de fleste jenter har. Snakk med dem. Ikke mas på om deg selv. Klisjeaktig nok, jenter elsker (som oftest) personer som interesserer seg for de problemstillingene de måtte tvinne på der og da. Noen glupe svar (og ærlige, for all del) og god samtale er et fint springbrett. Hva gjorde jeg? Vel. Jeg har aldri hatt utseendet med meg, så jeg fant tidlig ut at det var helt andre ting jeg måtte spille på. Nordlenning som jeg er så er jeg utstyrt med en gudegave av en kjapp kjeft og humor. Samtidig så valgte jeg tidlig å være avholds, jeg er ikke i tvil om at det hjalp på. Visst er det hardt å gå opp til en jente første gangen, idiotisk nok. Jeg skjønner at enkelte drikker seg til mot. men det de OGSÅ gjør er å vipe bort alle de fornuftige sidene de måtte ha. Så. Sett deg heller i hodet denne innstillingen; hva er det verste som kan skje? Du får et nei. Verden går ikke under, du går bare videre til neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 24. november 2005 #3 Del Skrevet 24. november 2005 Fastseduction.com er i alle fall ei morsom side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 24. november 2005 #4 Del Skrevet 24. november 2005 Det symptomatisk at ingen kvinner har svart på denne tråden. Årsaken er enkel: De har ingen god forklaring på hva de tiltrekkes av. Når det gjelder råd om hvordan man skal sjekke damer er det ingen som er mindre hjelpsomme enn kvinnene selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #5 Del Skrevet 24. november 2005 Det symptomatisk at ingen kvinner har svart på denne tråden. Årsaken er enkel: De har ingen god forklaring på hva de tiltrekkes av. Når det gjelder råd om hvordan man skal sjekke damer er det ingen som er mindre hjelpsomme enn kvinnene selv. ← Si meg en ting...Lenge siden du har fått deg noe??Du Virker utrolig bitter..... Men uansett, som den anstendige kvinnen jeg er så kan jeg svare trådstarter med at om man er på byen så ville dette ha funka på meg; Først litt blikkflørting...Så enten at han eller jeg tar initiativ til en samtale.. Her bør man selvfølgelig komme med noen fine komplimenter.. Noe så merkelige komplimenter som f.eks Du har så nydelig latter..Det kunne jeg ha falt for faktisk....Synes det blir for kjedelig om fyren sier ; du her så fin...Kjedelig kompliment... Utrolig vanskelig å gi råd her for jeg er jo bare en liten dråpe i havet av hva som finnes av kvinner...Og vi liker forskjellige ting.. Men gi henne oppmerksomhet! Alle damer liker det fra menn...positiv oppmerksomhet...Sjarmer henne med ros... Men husk å vær deg selv Noen av oss liker jo at fyren tar initiativ.. Imens jeg foretrekker å gjøre det selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 24. november 2005 #6 Del Skrevet 24. november 2005 Så enten at han eller jeg tar initiativ til en samtale.. Her bør man selvfølgelig komme med noen fine komplimenter.. [...] Men gi henne oppmerksomhet! Komplimeneter Dersom en mann kommer med komplimenter på byen omtrent umiddelbart etter at dere har møttes så vet kvinnen med en gang hva som er på gang. Da kommer det såkalte bitch-shieldet opp. Hun blir kald og avvisende. Målet må være å komme inn uten å virke interessert. Du må vekke hennes interesse før du viser din egen interesse. Kun ved trening vil du se når hun sender indikatorer på at hun er interessert. Først da kan du vise interesse. Oppmerksomhet Alle liker det. Trikset er å gi henne oppmerksomhet for så å ta fra henne denne oppmerksomheten. Det gjør at hun vil ha mer oppmerksomhet. Noen av oss liker jo at fyren tar initiativ.. Imens jeg foretrekker å gjøre det selv.. ← Så du tar initiativ selv. Da lurer jeg på hva planen din er når du ser en mann du er interessert i. Det hadde vært interessant å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #7 Del Skrevet 25. november 2005 Så du tar initiativ selv. Da lurer jeg på hva planen din er når du ser en mann du er interessert i. Det hadde vært interessant å høre. ← Spørs om denne siteringen blei rett nå da..... Hva jeg gjør om jeg ser en fyr jeg er intr i? Først prøver jeg å få øyenkontakt med han og holde blikket en stund og smile..Etter hvert når jeg ser at han ikke har noe imot blikkflørtingen så ville jeg gått bort å pratet med han..Pratet om ting som intr. meg for å se om vi har noe felles. Eller så ville jeg kanskje spurt om han ble med ut for å prate om jeg synes det er for høylydt i lokalet.. Gått en tur og bare pratet om alt mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #8 Del Skrevet 25. november 2005 Det symptomatisk at ingen kvinner har svart på denne tråden. Årsaken er enkel: De har ingen god forklaring på hva de tiltrekkes av. Når det gjelder råd om hvordan man skal sjekke damer er det ingen som er mindre hjelpsomme enn kvinnene selv. ← Vet du ikke hva de tiltrekkes av?Prøv: Penger, makt og status. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 25. november 2005 #9 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Vet du ikke hva de tiltrekkes av?Prøv: Penger, makt og status. ← Har ingen av delene men jaggu blir jeg sjekket opp lell. Det må være barten. Og val, selv om jentene (og de fleste gutter) ikke vet helt hva de liker før de ser det, så er det ikke så vanskelig å oppfatte om de liker deg eller ikke. Norske jenter er dog (som norske gutter) litt for beskjedne og ikke så flinke til sin del av spillet (blikkontakt og holde blikket). Veldig uvant da å komme seg ut i det store utlandet og føle at folk som er interessert i deg nærmest nistirrer på deg, i forhold til de kjappe flyktige blikkene du ikke får med deg hvis du blunker, som er mer vanlig på bjerget. Endret 25. november 2005 av TomKrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 25. november 2005 #10 Del Skrevet 25. november 2005 Norske jenter er dog (som norske gutter) litt for beskjedne og ikke så flinke til sin del av spillet (blikkontakt og holde blikket). ← Blikkontakt er bare en liten del av spillet som til slutt ender med sex. Men det er jo klart at siden parringsritualet begynner med sex, og man ikke takler dette så er det vanskelig å komme så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #11 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg er en gutt på 22 år som har vært singel hele livet. Jeg synes det er vanskelig å sjekke jenter. Føler liksom at jeg ikke får noe respons. Sitter jeg å snakker med noen av jentene i klassa i kantina eller på en fest så virker de ikke som om de er interessert i meg. De snakker om andre gutter og hvem den og den dater. Når jeg tar initiativ til å finne på noe så synes jeg reaksjonen er dårlig. Akkurat som om de vet at jeg er "ute etter noe". Da blir de plutselig avvisende og forsøker å unngå meg. Jeg får ofte høre at jeg er relativt kjekk av både gutter og jenter. De skjønner ikke hvorfor jeg er singel. Jeg får høre at bare jeg tar initiativ så ordner det seg. I det siste har tatt initiativ til noen jenter jeg synes er sjarmerende. Men hver gang så virker det som om de setter opp foran seg. Andre har så mye spenning i kjærlighetslivet sitt. De roter med folk på fester, på dansegulvet. Får meldinger fra folk som vil ha dem med på noe. Men jeg får ingen ting. Jeg har lest litt her på forumet. Det skrives om plagsomme beundrere, utroskap, elskere osv. For meg virker det som en annen verden. Jeg har aldri opplevd noe av dette. Er dette er verden ikke alle har tilgang til? Har dere noen forslag til meg? ← "Som om de vet at du er ute etter noe", ja.. Det er nettopp det..når vi jenter vet at alt dere gutter gjpør kun er for å nå til second eller third base (sex) så er det klart vi er ekstra skeptiske og på vakt. Vi må da passe godt på oss selv og beskytte oss mot grunne huleboer-menn som er ute etter sex fordi testosteronet styrer dem. I Norge klarer de ikke å skjule dete så godt og dermed gidder vi ikke. Derimot når en mann kan spillet så er vi med...gentle-men som virkelig kan gamet...ikke noe er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #12 Del Skrevet 25. november 2005 Det kan jo hende du er nerd og opptrer for tungt og intensivt. Og drikker for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 25. november 2005 #13 Del Skrevet 25. november 2005 Vi må da passe godt på oss selv og beskytte oss mot grunne huleboer-menn som er ute etter sex fordi testosteronet styrer dem. ← Så jenter er aldri ute etter sex? Er menn grunne fordi vi vil ha sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #14 Del Skrevet 25. november 2005 Så jenter er aldri ute etter sex? Er menn grunne fordi vi vil ha sex? ← Ja det synes jeg at menn er. Hvertfall når sex er det ultimate hovedmålet. Klart sex er ok, men det er ikke hovedtingen når det er snakk om seriøse mennesker med litt i toppetasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #15 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg er en gutt på 22 år som har vært singel hele livet. Jeg synes det er vanskelig å sjekke jenter. Føler liksom at jeg ikke får noe respons. Sitter jeg å snakker med noen av jentene i klassa i kantina eller på en fest så virker de ikke som om de er interessert i meg. De snakker om andre gutter og hvem den og den dater. Når jeg tar initiativ til å finne på noe så synes jeg reaksjonen er dårlig. Akkurat som om de vet at jeg er "ute etter noe". Da blir de plutselig avvisende og forsøker å unngå meg. Jeg får ofte høre at jeg er relativt kjekk av både gutter og jenter. De skjønner ikke hvorfor jeg er singel. Jeg får høre at bare jeg tar initiativ så ordner det seg. I det siste har tatt initiativ til noen jenter jeg synes er sjarmerende. Men hver gang så virker det som om de setter opp foran seg. Andre har så mye spenning i kjærlighetslivet sitt. De roter med folk på fester, på dansegulvet. Får meldinger fra folk som vil ha dem med på noe. Men jeg får ingen ting. Jeg har lest litt her på forumet. Det skrives om plagsomme beundrere, utroskap, elskere osv. For meg virker det som en annen verden. Jeg har aldri opplevd noe av dette. Er dette er verden ikke alle har tilgang til? Har dere noen forslag til meg? ← Jeg har det på samme måte... bare at jeg er jente.. så det går nok begge veier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 26. november 2005 #16 Del Skrevet 26. november 2005 Det symptomatisk at ingen kvinner har svart på denne tråden. Årsaken er enkel: De har ingen god forklaring på hva de tiltrekkes av. Når det gjelder råd om hvordan man skal sjekke damer er det ingen som er mindre hjelpsomme enn kvinnene selv. ← Du virker ikke bitter som gjest sa, du har nok mer eller mindre rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 28. november 2005 #17 Del Skrevet 28. november 2005 Trikset er å gi henne oppmerksomhet for så å ta fra henne denne oppmerksomheten. ← Dette er et helt sentralt poeng. Når du først er i den posisjon at hun vil ha din oppmerksomhet er dette utrolig effektivt, men først må du forbi første stadium; Du må vekke hennes interesse Her er mitt eneste hint - selvtillit Spill uhemmet på dine sterke sider. Det betyr ikke at du skal stå og snakke om deg selv hele tiden, men heller at du skal fokusere på de områdene du er sterk. Det er lite som er mer attraktivt enn sikre mennesker - og å fokusere på det du er flink til vil gjøre deg mer sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #18 Del Skrevet 30. november 2005 Ja det synes jeg at menn er. Hvertfall når sex er det ultimate hovedmålet. Klart sex er ok, men det er ikke hovedtingen når det er snakk om seriøse mennesker med litt i toppetasjen. ← Det er ikke omvendt da, at mennesker med lite i toppetasjen trenger å prates med for å få bekreftet at sex ikke er det ensete de kan brukes til? Se han snakker med meg og!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #19 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg er en av de kvinnene som det er bortimot håpløst å få kontakt med på byen. Jeg foretrekker menn som jeg enten kjenner, eller har blitt kjent med gjennom venner. Ukjente menn skal være usedvannlig sjarmerende for å få innpass. De få som har nådd frem uten at jeg har kjent de fra før har hatt et godt smil, snille øyne og vært greie å snakke med. Utstråling er ikke noe man kan late som om en har, men det er fullt mulig å få bedre utstråling. Mennesker som liker seg selv og har lett for å like andre, har ofte en varm og imøtekommende utstråling. Hvis en mann prøver for hardt, dvs tenker mer på hvordan han må/bør oppføre seg, i stedet for å være seg selv på sitt beste, så fremstår han ofte som desperat. (gjelder sikkert kvinner også, men jeg blir ikke så ofte sjekket opp av kvinner) Mitt beste råd til deg er å finne ut hva som er dine beste og verste sider. Dyrk de gode, og jobb med de negative, og lær deg å bli mer fokusert på HVORFOR du søker å få kontakt med kvinnen, enn å være opphengt i hvordan hun reagerer på deg. (avviser hun, så godta det. Er hun litt på gli, så vær deg selv og overbevis henne om at du er kjempefin fyr ) Det er helt utrolig hvor mye av det som foregår inne i en person som vises på utsiden, selv om vi kanskje tror at vi skjuler det godt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christer Skrevet 5. desember 2005 #20 Del Skrevet 5. desember 2005 Kanskje et dumt spørsmål, men hva legger dere egentlig med å "gi oppmerksomhet"? Noen som kan komme med eksempler? Hører jo ofte at utenlandske gutter er mye flinkere til å gi oppmerksomhet en norske gutter, noe jeg synes er litt frustrerende å høre fordi jeg gir jo også jenten oppmerksomhet men da blir man gjerne kalt for innpåsliten her til lands... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå