Gå til innhold

Kvinne hipersexual (erfaring?)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har treffe med en kvinne for 3 måneder .... 2 ganger i uka, med god sek (min 2 ganger, knulle og sugger) ... kjempe bra og nydelig..... men hun har borte noen dager og har ikke sosjalmedia, og begynner avlyse noen møter.... jeg begynner å bli sint og tror du er utrofast.
Hun sa at nei, at hun er bare med meg, men det er rart... hun kommer til meg hver gang og aldri motsatt.

Det er mulig at hun er bare hipersexual kvinne og jeg er en på sin lista?

Jeg har snakke med henne om å bli åpen men hun ikke aksepterer det.

Jeg har begynt å tenke at hun kan bli smittet med noe ... så jeg vil slutte med henne.... men kan ikke glemte den god sex.

Hva synes dere om det?

Endret av Høy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk kondom og test deg ofte. 

Anonymkode: 6d758...793

Skrevet

Du har truffet en kvinne for sex. Hun er ikke utro/utrofast, hun er jo mest sannsynlig singel, men har du vist noen interesse for henne bortsett fra sexen da? 

Anonymkode: daaa9...0cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruk kondom og test deg ofte. 

Anonymkode: 6d758...793

Jeg har gjort det! ... men noen ting som for eksempel PNV, eller sopper kan ikke tester

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har truffet en kvinne for sex. Hun er ikke utro/utrofast, hun er jo mest sannsynlig singel, men har du vist noen interesse for henne bortsett fra sexen da? 

Selvfølgelig .... jeg har sagt "forhold monogami, heteroseksuell og stabil med bare en person"

Skrevet
Høy skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig .... jeg har sagt "forhold monogami, heteroseksuell og stabil med bare en person"

Men det er ikke noe romantisk forhold, kun seksuelt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men det er ikke noe romantisk forhold, kun seksuelt? 

Ja, romantisk forhold med meldinger men jeg tror hun bare lyver... jeg er en reserve når noen er ikke fri) ... som jeg sa ... (er bipolar, liker kåt språk og når kommer hos meg, kler av seg med en gang) ... vi har det gøy uten klær, alt fint..... men etter besøk ... er tegn veldig rart.

Skrevet
Høy skrev (11 minutter siden):

Ja, romantisk forhold med meldinger men jeg tror hun bare lyver... jeg er en reserve når noen er ikke fri) ... som jeg sa ... (er bipolar, liker kåt språk og når kommer hos meg, kler av seg med en gang) ... vi har det gøy uten klær, alt fint..... men etter besøk ... er tegn veldig rart.

Ja, dere har ikke et monogamt forhold, tror jeg, kun et seksuelt forhold. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, dere har ikke et monogamt forhold, tror jeg, kun et seksuelt forhold. 

Det er ikke det.... jeg har snakket med henne og jeg har sagt at jeg vil hun er min kjæreste.

Skrevet
Høy skrev (8 minutter siden):

Det er ikke det.... jeg har snakket med henne og jeg har sagt at jeg vil hun er min kjæreste.

DU har sagt det, men hva sier HUN? dere må jo være enige.. 

Skrevet

Hun sier at hun elsker meg ...bla,bla,bla..... men ting funker ikke helt greit.... hun sa at hun er bare med meg... men tingene  ... sa andre ting, så jeg slutter forhold nå.
Jeg bare synes er patetisk at noen mennesker er syk og gir vond til andre.  ...  uten grunn!

Skrevet

Jeg har møtte med flere kvinner syk (mental helse) ... 4 i det siste tid.
Og det er myeeeee synes jeg..... jeg begynner å bli redd med dating nå! :( (trist for de, men også trist med oss at vil noen frisk) og vi trenger å ha åpen øyne. brrrrrrr

Skrevet

Ryddet for avsporing. 

Christina82, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...