AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Dere som har dette, fikk dere senere synlig mage og mindre mage i svangerskapet enn mange andre? Jeg har to barn, prøver på det tredje nå. Lege sa til meg på en undersøkelse at jeg har bakoverliggende livmor. Da jeg var gravid de to gangene, var det flere som kommenterte at jeg hadde liten mage til å være så langt på vei( da jeg var nesten ved termin til og med). Hadde ikke tenkt så mye på hvorfor før jeg altså nylig fikk høre dette med at jeg har bakoverliggende livmor. Anonymkode: 33369...7b6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Nei, jeg har det og har hatt ganske stor og tidlig synlig mage begge gangene (særlig andre gangen, men da var det mye fostervann). Men, jeg er veldig lav og slank så det hadde nok betydning. Anonymkode: d7218...c3a
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 Livmor bak ( var forliggende, altså under, i starten) og fikk tidlig stor mage. Anonymkode: 0d41f...436
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 Bakoverliggande livmor og vart Stor! Mange som spurte om eg skulle ha tvillinger, allereie når eg var 5 mnd på vei... Var ikkje tvillinger men en neste 5 kg gutt som låg oppned. Anonymkode: 281eb...377
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 Fikk ikke skikkelig mage før nærmere 9. måned, noe som var uventet, siden jeg er 160 cm. Brukte mine egne klær hele graviditeten, kjøpte bare inn to jeans for gravide. Fikk hele tiden vite at magen min var veldig liten, og siden dette var mitt første svangerskap, ble jeg skremt. Gikk nesten to uker over tiden, og tenkte at det måtte være en veldig liten baby som kom ut. Fødte ei lang jente på 4 kg! Anonymkode: f2346...b92
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Livmor bak ( var forliggende, altså under, i starten) og fikk tidlig stor mage. Anonymkode: 0d41f...436 Mener du morkake? Anonymkode: 3683b...936
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #7 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Mener du morkake? Anonymkode: 3683b...936 Ja🤣🤣 Anonymkode: 0d41f...436
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #8 Skrevet 19. august 2022 Jeg vet ikke hva bakoverliggende livmor er, men jeg har i alle mine tre svangerskap hatt ganske liten mage. Har gått opp fra 2 til over 20 kg i de tre svangerskapene. Symfysemålet har alltid vært gjennomsnittlig og barna har veid 3,6-4,2 kilo. Anonymkode: bcb0b...8b7
Gjest Mysticgirl Skrevet 19. august 2022 #9 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dere som har dette, fikk dere senere synlig mage og mindre mage i svangerskapet enn mange andre? Jeg har to barn, prøver på det tredje nå. Lege sa til meg på en undersøkelse at jeg har bakoverliggende livmor. Da jeg var gravid de to gangene, var det flere som kommenterte at jeg hadde liten mage til å være så langt på vei( da jeg var nesten ved termin til og med). Hadde ikke tenkt så mye på hvorfor før jeg altså nylig fikk høre dette med at jeg har bakoverliggende livmor. Anonymkode: 33369...7b6 Jeg hadde svært liten mage pga bakoverliggende livmor. Mange trodde jeg ikke var gravid, først i 8 mnd kunne man skimte litt. Gikk i mine egne klær nesten hele svangerskapene
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #10 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dere som har dette, fikk dere senere synlig mage og mindre mage i svangerskapet enn mange andre? Jeg har to barn, prøver på det tredje nå. Lege sa til meg på en undersøkelse at jeg har bakoverliggende livmor. Da jeg var gravid de to gangene, var det flere som kommenterte at jeg hadde liten mage til å være så langt på vei( da jeg var nesten ved termin til og med). Hadde ikke tenkt så mye på hvorfor før jeg altså nylig fikk høre dette med at jeg har bakoverliggende livmor. Anonymkode: 33369...7b6 Jeg har bakoverliggende livmor og det har ikke vært spesielt synlig noen av de tre gangene jeg har ventet barn, at jeg var gravid før i 7-8 mnd. Jeg møtte en perifer venninne som er sykepleier når jeg var seks mnd gravid og hun hadde store problemer med å tro at jeg ventet barn. Alle barna mine har vært 4 kg + når de ble født. Anonymkode: 06d04...415 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #11 Skrevet 26. august 2022 Jeg har bakovervendt livmor, tror jeg var ganske på normalen. Rett over gjennomsnittet på symfysefundus om jeg husker rett. Bortsett fra på slutten når jeg eksploderte på grunn av ekstremt mye fostervann Anonymkode: f7a72...a9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå